Galaxy Ace S5830i için oyun ve uygulama

Konusu 'Samsung' forumundadır ve istanbulboy tarafından 7 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. istanbulboy

    istanbulboy Üyecik

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    - Galaxy Ace S5830i için oyun ve uygulama

    merhaba arkadaslar yeni aldık telefonu i'siz olanı bulamadık bunu aldık. Oyun oynanmaz falan diyorlar 5830 alsaydın falan diyorlar.
    Bu telefonla uyumlu oyun ve uygulamaları söyleyebilir misiniz?
     
  2. cheyenemehmet

    cheyenemehmet Asistan

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    arkadaşım oyun oynayabilirsin google play girince herhangi bir oyuna bakınca telefonuna uyumlu olup olmadığını google play belirtiyor
    Angry Birds serisi basketbol maina gibi oyunlar var uygulama olarak dolphin browser jango (online music)mackolik türkcell müzik mxplayer opera mini pes 2012
     
  3. hamza5806

    hamza5806 Profesör

    Katılım:
    17 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    3.659
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    38
    ohooo say say bitmez zaten google playde yazıyor:D
     
  4. istanbulboy

    istanbulboy Üyecik

    Katılım:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Google play'dekiler full ve ücretsiz mi?
     
  5. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    bazıları ücretli altında yazar zaten ücretsiz diye ücretsiz yazanları indir yoksa kontörün veya paran gider
     
  6. muratal

    muratal Doçent

    Katılım:
    16 Ekim 2012
    Mesajlar:
    996
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Popüler ücretsizler başlığı altında bakabilirsiniz hocam.
     
  7. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    yaa oyun nasıl indircez internete girmeden telden yüklenmiyo mu
     
  8. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    yok yuklenmiyor arkadaşım ya internet baglatın olması lazım yada paket veri kullanımı yapar
     
  9. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar ben de girmeye çalışıyom ama benim modem ad sifre bilmiyom nası örencem
     
  10. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    :thumbup:ben sadece oyun yerini bulamadım bana yardmcı olurmusunuz:biggrin:
     
  11. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    :lol:internette linkler ordan oyunu indir
     
  12. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Ya Arkadaslar Benımde Samsung Galaxy Ace m war Fakat Memnun Degılım :( Nedenı Ise Subway Surfersi Ve Temple Runu Kaldıramaması. :((( oYUN INDIRMEYE GOOGLE PLAY STOREDEN GRIYORSUNUZ ZATEN TELEFONUNUZUN ICINDE YUKULU GELIR ORAYA ISTEDIGINIZ OYUNU YAZIN OYUNA TIKLADIGINIZDA TELEFONUNUZLA UYUMLU OLUM OLMADIGINI SOLER
    BENİM TAVSİYELERIM:;
    HILL CLIMB RACİNG
    RACİNG THUNDER 2
    JETPACK JOYRIDE
    ZEDGE(OYUN DEIL )
    POU
    BMX BOY
    ANGRY BIRDS STARWARS
     
  13. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar benim telefonum s5830i ben pes 2012 oyununu bir türlü indiremedim bu telefona uyumlu değilmi yoksa yardımcı olun lütfen nerden indire bilirim:(
     
  14. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    uyumlu kardeş rahatca kasmadan oynayabilirsin.
     
  15. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    İnternetten begendıgın oyun varsa sonunda .apk yazarak telefonuna kurabılırsın.
     
  16. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Arkadaşlar ben galaxy ace s5830i kullaniyorum ve subway surf ü açmayi başardim
    şöyle yapmaniz yeter:
    Internete subway surf yaziyorun ve sonuna apk dosyasini indir diyoruz(google play store den değil normal internete) apk dosyasi indikten sonra dosyalarima gelip dowlandda giriyoruz orda apk dosyasi olcak ona tikliyoruz ve yüklüyoruz... Oyun biraz kasiyor ama sorun değil...
    Hadi size kolay gelsin...
    Yazan:baran
     
  17. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    subway ve temple un açmıyorr
     
  18. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    ya galaksy mını telefonlarına subway surfes ınıyor ama galaksy ace s5830i'ye ınmıyor bu oyun neden arkadaşlar
     
  19. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşım bmgalaxy ace 5830i telefonum war hiç donmadan sorunsuz subway oynuyabiliyorum new york indirin olur
     
  20. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    beyler şunu söyleyeyim eğer telefonunuz (galaxy ace 5830i ) oyun oynamaya uygun değilse bi root ve ardındanda chainfire çakın olsun bitsin . Tüm oyunları en az kasmayla oynayın.
     

Sayfayı Paylaş