En İyi 10 Player Programı

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


The Dark Knight

Profesör
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
3,912
Puanları
0
Video oynatıcı programlar artık o gerekli ki, kendinize yeni bir işletim sistemiyle birlikte illaki bu yazılımlardan birini de kuruyorsunuz. Sizin için en iyi media player programları yarıştırdık.

Bundan sadece 10 yıl önce bilgisayardan film izlemek zahmetli ve tercih edilmeyen bir işti. Küçük bilgisayar ekranları ve zamanın filmlerinin kötü kalitesi nedeniyle, insanlar bilgisayardan film izlemek istemiyordu.
Ancak zamanla gelişen DivX teknolojisi ve ekranların giderek kaliteli hale gelmesi bu ön yargının yıkılmasını sağladı.
Şu anda dijital medya olarak edinebileceğiniz filmler, HD kalitesine bile ulaştı. Durum böyle olunca yeni bir sistem kurulduğu zaman ilk tercih edilen programlardan biri de medya player'lar oluyor. Sizin için piyasadaki en iyi 10 medya oynatıcı programı bir biriyle yarıştırdık.
İşte artıısı ve eksileriyle media player programlar.


:: Sizin favori medya oynatıcınız hangisi?*
Yazan: Cem Süer
SDN - http://shiftdelete.net
*
 

Altair

Doçent
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
916
Puanları
18
1.si VLC ona katılıyorum diğerlerine bişey diyemem.
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
12,013
Puanları
0
Totem Ubuntu'da varsayılan olarak geliyor.

Ve VLC'nin 1. olduğunu tahmin etmiştim. Bu testler hangi sistemler üzerinde yapıldı? Yani sadece Windows baz alınmadı, değil mi?
 

The Dark Knight

Profesör
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
3,912
Puanları
0
Totem Ubuntu'da varsayılan olarak geliyor.

Ve VLC'nin 1. olduğunu tahmin etmiştim. Bu testler hangi sistemler üzerinde yapıldı? Yani sadece Windows baz alınmadı, değil mi?
VLC'in performansına hala inanamıyorum ama böyle :D Bu programların 2-3 tanesi dışında hepsini daha önce kullanmıştım zaten. O yüzden programların gelişim tarihini de anlattım. Ofiste Linux kurulu makineler de var onlara da baktık. :clap:
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
12,013
Puanları
0
VLC kodeğe ihtiyaç duymadan mı açıyor her videoyu? O konuda kafam karıştı şimdi. VLC'yi sevmiyorum ama bildiğim kadarıyla kodek paketi istiyor o da. Yani istemesi lazım. :D
 

MtHan

Profesör
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
1,433
Puanları
0
Nedense ben Pardus da vlc nin felaket berbat olduğuna şahit oldum. Bana göre en iyisi smplayer.
 

k4y4

Profesör
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
1,360
Puanları
48
VLC player'in en büyük eksiği türkçe altyazılarda 6-7 saniyede bir altyazıyı kalın ve büyük gösteriyor düzeliyor ama belirli aralıklarda yineliyor.
O yüzden KM player tercihim.
 
Katılım
31 Ara 2007
Mesajlar
17,590
Puanları
63
VLC kodeğe ihtiyaç duymadan mı açıyor her videoyu? O konuda kafam karıştı şimdi. VLC'yi sevmiyorum ama bildiğim kadarıyla kodek paketi istiyor o da. Yani istemesi lazım. :D
VLC Player'ın en güzel yanı da bu işte :) İşletim sisteminde codecler kurulu olmasa bile içinde gelen kendi codecleri ile bir çok video formatını oynatabiliyor :)
 

yumluanarsist

Rektör
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
12,013
Puanları
0
Ya inadına mı "codec" diyorsunuz? Türkçesinden geçtim, kodek deyin bari.
 

y_ates

Dekan
Katılım
12 Nis 2009
Mesajlar
5,166
Puanları
0
Bence en iyisi Smplayer. Vlc'nin altyazı desteği berbat.
 

origami__1988

Profesör
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
1,243
Puanları
0
VLC Player yüklemiştim ama görüntü kalitesi yerlerde sürünüyordu. O derece kötü idi. Hatta konu bile açmıştım bu neden böyle diye. Kimse de yanıt vermemişti. Belli ki o özellik VLC nin olağan bir özelliği. Ayarlarının hepsini inceledim ama değişen bir şey olmamıştı.

Şimdi de VLC yi liste başı görünce şaşırdım. ücretsiz olduğu için mi liste başı yoksa?
 

The Dark Knight

Profesör
Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
3,912
Puanları
0
VLC Player yüklemiştim ama görüntü kalitesi yerlerde sürünüyordu. O derece kötü idi. Hatta konu bile açmıştım bu neden böyle diye. Kimse de yanıt vermemişti. Belli ki o özellik VLC nin olağan bir özelliği. Ayarlarının hepsini inceledim ama değişen bir şey olmamıştı.

Şimdi de VLC yi liste başı görünce şaşırdım. ücretsiz olduğu için mi liste başı yoksa?
Oradaki programların neredeyse hepsi ücretsiz. Benim favorim KM Player, ancak yazıda belirttiğim gibi VLC düşük sistemli bilgisayarlarda bile rahat çalışıyor. Performansı gayet iyi.
 
Üst
stat counter