Eksiksiz PC Onarım & Bakım

Konusu 'Diğer Yazılım Konuları' forumundadır ve Phabio tarafından 23 Kasım 2008 başlatılmıştır.

  1. Phabio

    Phabio Doçent

    Katılım:
    28 Mart 2007
    Mesajlar:
    778
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0

    - Eksiksiz PC Onarım & Bakım

    Arkadaşlar bir bilgisayarı adam etmek için gerekli tüm programlar ve yapılması gerekenler nelerdir amatör olarak?

    Yani;
    -Spyware'leri en iyi hangi program tespit eder kaldırır?
    -En iyi disk birleştirmeyi hangi program yapar?
    vs vs...

    Bilen arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
     
  2. HRNKC

    HRNKC Profesör

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.168
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    - Türkçe arayüz...
    - Birçok sistem açığını kapatır...
    - Bunun yanında tüm zararlıları sistemden tek hamle ile kaldırır...
    - HDD onarma (birleştirme) özelliği mevcuttur...

    =>Sistem optimize işlemi konusunda tek geçerim...

    'AWC 3 Download...'
     
  3. spybot

    spybot Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46.903
    Beğenileri:
    271
    Ödül Puanları:
    83
    Cinsiyet:
    Bay
    Ama yanlız pro kurması lazım free sürüm bek iyi değil.:)
     
  4. HRNKC

    HRNKC Profesör

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.168
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    AWC 3 şuan için bedavadır... Senin kastettiğin Advanced Windows Care v2... Bu ise v3 tür...
     
  5. spybot

    spybot Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46.903
    Beğenileri:
    271
    Ödül Puanları:
    83
    Cinsiyet:
    Bay
    Bedava olduğu bende biliyorum kardeş ben şuan PRO olanını kullanıyorum W3 sürümün tam temizle yapıyo vb. özellikler..

    Normalde free sürümde kayıt defterinde 300'ise bu pro sürümde 600-700 arası buluyo...:)
     
  6. HRNKC

    HRNKC Profesör

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.168
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    Desene pro ya geçmek şart olmuş... :innocent: Dur iki dakika pro ya bi geçiş yapalım... :devil:
     
  7. spybot

    spybot Moderatör Yönetici Moderatör

    Katılım:
    1 Kasım 2008
    Mesajlar:
    46.903
    Beğenileri:
    271
    Ödül Puanları:
    83
    Cinsiyet:
    Bay
    Eee adamlar işini biliyo...:D
     
  8. HRNKC

    HRNKC Profesör

    Katılım:
    1 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    4.168
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
  9. setua

    setua Asistan

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    139
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  10. lukande

    lukande Asistan

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    173
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Hastayı görmeden nasıl reçete yazacağız, sistem özellikleri nedir?
     
  11. lazerboy

    lazerboy Profesör

    Katılım:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.434
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Ben Tuneup Utilities kullanıyorum.serial bulmak biraz zor oluyor ama :D
     
  12. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.276
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    eee hocam işini bilen adamlar zamanında çok çekmiştir :D şimdi ise elinin altındaymış gibi hemen buluyor :D ah ah neydi o günler beaa :D şimdi amcaoğlum bana şunu buluver diyo ..bende kendin bulsana diyorum.. ama sen tecrübelisin diyo :D
     

Sayfayı Paylaş