Bu konuyu okuyanlar

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Thanks so mush for dear letter and let me know, pls dear dont worrid i will follow request and ship the goods , thanks agian . hope dear can leave me best feedback , real need dear help , i am so grateful here. looking forward more business with dear in future,any question . Gigi always here for help
Best Wishes şöyle bir mesaj attı adam ne dedi anlamadım .

- - - Mesaj Güncellendi - - -
[MENTION=346205]Jiraiya06[/MENTION] [MENTION=376]pesimist[/MENTION]

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Biraz degisik yazmışım ama yazın icin tesekkurler. Lütfen endiselenme ben talebini ve kargidako ürünü takip edeceğim, tekrar teşekkürler. Umarım iyi bir geri dönüş bırakırsın buna gerçekten müteşekkirim ve ihtiyacım var. Gelecekte seninle daha çok is yapmayi 4 gözle bekliyorum, başka soru. Gigi daima yardım için burada.
En içten dileklerimle

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Biraz degisik yazmışım ama yazın icin tesekkurler. Lütfen endiselenme ben talebini ve kargidako ürünü takip edeceğim, tekrar teşekkürler. Umarım iyi bir geri dönüş bırakırsın buna gerçekten müteşekkirim ve ihtiyacım var. Gelecekte seninle daha çok is yapmayi 4 gözle bekliyorum, başka soru. Gigi daima yardım için burada.
En içten dileklerimle

Hocam benim attığım mesajları yazayım bi doğru anlatabilmişiyim ve adama nasıl Eu girişli göndermesini söyleyeceğim.

- - - Mesaj Güncellendi - - -

ilk mesaj : I didn't know this product was from au. Can you send the output device and the EU could you please help me ? 2A provided
ikinci mesaj
Hi . I'm living İn Turkey . We used to Eu plug wall charger but ı bought this item White New Genuine Samsung 2A Galaxy S4 Wall Charger Adapter USB Cable | eBay it's not working in Turkey. Please can you send me EU plug input.

Hocam ben adama dedim yanlış aldım bana Eu çıkışlı gönder demeye çalıştım doğrsunu yazar mısınız ? Birde 2A kesin olmalı :D [MENTION=346205]Jiraiya06[/MENTION]

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
[MENTION=285993]tahayusuf23[/MENTION] bence bu adam anlamıyor ingilizce yazinda hatalar olmasina ragmen anlaşılıyor, sen siparişi iptal ettirmeyi dene

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
I want to cancel my order can you help me? falan de takil kafana göre ya adam da pek biliyor sayilmaz salla grameri
Adam göndermiş kargoya hocam ne yapmalıyım ? Au yu Eu dönüştürecek adaptör yok mu ?

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Adam göndermiş kargoya hocam ne yapmalıyım ? Au yu Eu dönüştürecek adaptör yok mu ?
1cd3b4082f8aabc39655ab8fc484d2ab.jpg

Dediğin adaptör su sekilde ise bunu dönüştürecek aparat var tam au eu olayini anlamadim. Yalnız ürünü almakla hata yapmışsın 2 dolarlik Çin malı şey yangın çıkarır Allah korusun

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
1cd3b4082f8aabc39655ab8fc484d2ab.jpg

Dediğin adaptör su sekilde ise bunu dönüştürecek aparat var tam au eu olayini anlamadim. Yalnız ürünü almakla hata yapmışsın 2 dolarlik Çin malı şey yangın çıkarır Allah korusun

Aynen bunu dönüştürecek alet lazım bana. Kargo bi gelsinde belki bizimki göndermiştir. Aparatın linkini atar mısınız ürün geldiğinde öyle ise alacam da .

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
1.8 A ile denedim etkilemedi etkilemez demek ki

Sağolun ama çok pahalı bu ürünler ayrıca bunu alacağıma yeniden bir doğru ama adaptör alsam iyi olmaz mı :D neyse gelsinde bi ne çıkacak merak ediyorum adama o kadar mesaj attım gine kargoladı.

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
We'll send you an email when the seller responds to your request. If you have not agreed on a solution or the seller has not responded by Jul 16, 2015, you can ask us to step in and help. Hocam satıcı kabul etti parayı geri vermeyi kabul etti. Ebay'de 16'sına kadar göndermesse nolucak ?

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Hocam adam parayı gönderdi ancak henüz gelmedi bana nasıl olucak ben paypalden almadım ziraat karttan aldım ancak paypaldan ödeme yapıldı bana [MENTION=346205]Jiraiya06[/MENTION]

Tys23

Müdavim
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Hello TahaYusuf,
Thank you for contacting eBay Customer Service about the refund that was issued by your seller. I understand that you used credit card in purchasing the item and not PayPal. My name is Gel and I will be more than happy bot provide you the information needed about the refund.
TahaYusuf, usually, the refund maybe processed within 24-48 hours. If incase the refund is still not showing in the account, I suggest that you contact your banking institution regarding the issue. You may also have the contact us back if in case refund is not credited back to your account.
I am confident that I have provided you the information needed about the refund. I see that you have been a great member and the account you have shows outstanding records of being a good buyer, that’s incredibly amazing!
Thank you for choosing eBay, we value your business.
Take care always and I wish you and your family the best of health!
Regards, beyler burada tam ne demiş anlayamadım [MENTION=346205]Jiraiya06[/MENTION]

ErwinSmith

Rektör
Emektar
Katılım
12 Mayıs 2013
Mesajlar
Reaksiyon puanı
Puanları
Hello TahaYusuf,
Thank you for contacting eBay Customer Service about the refund that was issued by your seller. I understand that you used credit card in purchasing the item and not PayPal. My name is Gel and I will be more than happy bot provide you the information needed about the refund.
TahaYusuf, usually, the refund maybe processed within 24-48 hours. If incase the refund is still not showing in the account, I suggest that you contact your banking institution regarding the issue. You may also have the contact us back if in case refund is not credited back to your account.
I am confident that I have provided you the information needed about the refund. I see that you have been a great member and the account you have shows outstanding records of being a good buyer, that’s incredibly amazing!
Thank you for choosing eBay, we value your business.
Take care always and I wish you and your family the best of health!
Regards, beyler burada tam ne demiş anlayamadım [MENTION=346205]Jiraiya06[/MENTION]
Kisaca banka kartına yatırma süreci 24-48 saat arası surer diyor olmazsa tekrar iletişimi gecebilirsin falan yazmis

Üst