Duvar Kağıdınız?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)


Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
826
Puanları
43
Konum
Malatya
kullanım rahatlığı demek ki tam kavrayamamışsınız yıllardır androidin de apple’ın da amiral gemilerini kullandım bu kullanım rahatlığı ve kalite hiç birinde yok.
Mesaj otomatik birleştirildi:


fiyat işi beni ilgilendirmez şu an XR kullanıyorum mis gibi de mutluyum
Para umrunuzda değilse o zaman bi şey diyemem. Misal benim telefonu 3000 Tl ye aldım ancak özellikleri kıyasaldığımızda çok da bi fark olmamasına rağmen sizin o telefona verdiğiniz para ile hemen hemen İphone XR kalitesine yakın donanımlarda olan Xiaomi Mİ9T den iki tane alırsınız.
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,322
Puanları
113
İphone 6 ve İphone 5 modellerini kullandım. Ayrıca annemin İphone X telefonu ile babamın İphone 7 Plus modellerini de incelemiştim. İnan o kadar parayı o telefonlara vermeye değmez.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam güncelleme durumu Xiaomi de gayet iyi. Servis ve hoparlör kalitesi de iyi olabilir ama diğer özellikler için o kadar para vermeye değer mi sizce? Ben o karşılaştırmada özellikle ücreti dikkate alarak inceleyin dedim zaten.
Bende zaten yorumu ona göre yaptım ;) Fiyattan vurursan dediğim gibi apple "Türkiye de" pahallı... yani ama para sıkıntım olmasa basar iphone 11pro filan alırdım yada pixel 4 beklerdim. Yani yine yazayım para durumu hariç bu yorumum.
 

ahm@

Stay Hungry, Stay Foolish
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
539
Puanları
43
Konum
Malatya
Bende zaten yorumu ona göre yaptım ;) Fiyattan vurursan dediğim gibi apple "Türkiye de" pahallı... yani ama para sıkıntım olmasa basar iphone 11pro filan alırdım yada pixel 4 beklerdim. Yani yine yazayım para durumu hariç bu yorumum.
Bu da Apple’da ziyade dolar kuru ve devletin fiyatı katlayan vergilerinden kaynaklanıyor
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,363
Puanları
113
sağlıklı düşünsen her testte androidi tokatladığını görürsün utanmasa xiaomi daha iyi diyecek
Xiaomi tabiki daha iyi en azından Apple gibi müşterilerini enayi yerine koymuyor Apple devri bitti artık Huawei satışlarda Apple'ı solladı bile ben artık dışarı çıkarken yanımda şarj aleti taşımak prize bağlı olmak istemiyorum benden bu kadar İPhone benim için bitti
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2017
Mesajlar
826
Puanları
43
Konum
Malatya
Bende zaten yorumu ona göre yaptım ;) Fiyattan vurursan dediğim gibi apple "Türkiye de" pahallı... yani ama para sıkıntım olmasa basar iphone 11pro filan alırdım yada pixel 4 beklerdim. Yani yine yazayım para durumu hariç bu yorumum.
Haklısınız hocam yurt dışında bu telefon yine ucuz. Orada ayrıca insanların durumu burdan kat kat daha iyi ama burda o parayı vermeye hiç değmiyor. Yinede fiyat farkı azalsa bile Apple'ın fiyat marjı diğer markalara nazaran daha yüksek seviyede. O yüzden ben yine Android den yanayım.
 

ahm@

Stay Hungry, Stay Foolish
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
539
Puanları
43
Konum
Malatya
Haklısınız hocam yurt dışında bu telefon yine ucuz. Orada ayrıca insanların durumu burdan kat kat daha iyi ama burda o parayı vermeye hiç değmiyor. Yinede fiyat farkı azalsa bile Apple'ın fiyat marjı diğer markalara nazaran daha yüksek seviyede.
1100$’lık telefon burada 13.000₺ her sene son model almaya çalışırdım bu sene xr aldım bence üst segmentte f/p
 

ahm@

Stay Hungry, Stay Foolish
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
539
Puanları
43
Konum
Malatya
Hocam herkesin parası kendine der susarım. Kimimiz idareli harcıyor. Kimimiz de markaya para veriyor. Son sözüm budur.
markadan ziyade kalite ve rahatlık ayrıca her şeyim icloudda eskisini satıp üstüne biraz koyuyorum android gibi hemen fiyetı düşmüyor
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,363
Puanları
113
markadan ziyade kalite ve rahatlık ayrıca her şeyim icloudda eskisini satıp üstüne biraz koyuyorum android gibi hemen fiyetı düşmüyor
İPhone'un bir tek o avantajı var bir de IOS aslında sen telefona değil işletim sistemine para veriyorsun ki İPhone'un kalesi IOS'tir o olmazsa kimse suratına bakmaz bile
 

ahm@

Stay Hungry, Stay Foolish
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
539
Puanları
43
Konum
Malatya
İPhone'un bir tek o avantajı var bir de IOS aslında sen telefona değil işletim sistemine para veriyorsun ki İPhone'un kalesi IOS'tir o olmazsa kimse suratına bakmaz bile
iOS her özelliğini üste çekiyor ve de işlemcisi 12gb ramli telefonları 4gb ramle boşuna geçmiyor :). iPhone 5sle lütfen Apple’ı yargılamayı kes
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,322
Puanları
113
Haklısınız hocam yurt dışında bu telefon yine ucuz. Orada ayrıca insanların durumu burdan kat kat daha iyi ama burda o parayı vermeye hiç değmiyor. Yinede fiyat farkı azalsa bile Apple'ın fiyat marjı diğer markalara nazaran daha yüksek seviyede.
Haklısınız ama birde şu var "tabi o fiyat bu ülke farkı muhabbeti bit tarafa" yani bu cihazlarda servis hizmeti, güncelleme vs. önemli konular 3. parti uygulama optimizasyonu yine önemli bir konu yada güvenliğin daha sıkı olması bunlarda iphone özelinde onun dışında kamera dinamik aralığı, renk doğruluğu, daha az kırpma görüntüde (video), sonra yeni çıkan 8 görüntü birleştirme var foto için, insta vs. uygulama için uyumlu kamera, default gelen alac (flac benzeri hifi gibi) ses çözümü, malzeme kalitesi, retina ekranve oleophobik koruyucu, true depth vs. aslında apple işini çok iyi yapan harika bir marka.... :(
Mi 9 ise verdiğin paraya ois eksisi harici bir üst seviye android amiralinden alabileceğin pek çok şeyi veriyor seste başarılı, sd855 avantajı game turbo yeni vulcan api 2.0, uygulama uyumu başarılı mutlu edecek bir model ama işte biri woswosun iyisi öteki mercedes veya bmw iyisi kalite hissiyatı biraz insanları apple'a çekiyor ama bu ülkede alınacak gibi değil bir telefona 10k vermek düz insan için çok mantıksız.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İPhone'un bir tek o avantajı var bir de IOS aslında sen telefona değil işletim sistemine para veriyorsun ki İPhone'un kalesi IOS'tir o olmazsa kimse suratına bakmaz bile
Üstteki yorumum sana gelsin birde bir tek ios'muş. :)
 

Webhead

Profesör
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2,363
Puanları
113
iOS her özelliğini üste çekiyor ve de işlemcisi 12gb ramli telefonları 4gb ramle boşuna geçmiyor :). iPhone 5sle lütfen Apple’ı yargılamayı kes
İPhone'dan yeterince hevesimi aldığımı düşünüyorum 5s'i de sırf IOS kullanmak için aldırdım ondan da hevesimi aldım IOS 7.1.2 ile başlayan maceram IOS 10.3.3 ile bitti
5s Apple'ın en çok beğenilen ve satan telefonu değil mi elimde 5s'ten başka model olmadığı için ona göre yorum yapıyorum ki dediğim gibi artık İPhone benim için bitti OnePlus varken bir daha asla İPhone kullanmam
Sana da XR ile uzun kullanımlar dilerim
Mesaj otomatik birleştirildi:

Haklısınız ama birde şu var "tabi o fiyat bu ülke farkı muhabbeti bit tarafa" yani bu cihazlarda servis hizmeti, güncelleme vs. önemli konular 3. parti uygulama optimizasyonu yine önemli bir konu yada güvenliğin daha sıkı olması bunlarda iphone özelinde onun dışında kamera dinamik aralığı, renk doğruluğu, daha az kırpma görüntüde (video), sonra yeni çıkan 8 görüntü birleştirme var foto için, insta vs. uygulama için uyumlu kamera, default gelen alac (flac benzeri hifi gibi) ses çözümü, malzeme kalitesi, retina ekranve oleophobik koruyucu, true depth vs. aslında apple işini çok iyi yapan harika bir marka.... :(
Mi 9 ise verdiğin paraya ois eksisi harici bir üst seviye android amiralinden alabileceğin pek çok şeyi veriyor seste başarılı, sd855 avantajı game turbo yeni vulcan api 2.0, uygulama uyumu başarılı mutlu edecek bir model ama işte biri woswosun iyisi öteki mercedes veya bmw iyisi kalite hissiyatı biraz insanları apple'a çekiyor ama bu ülkede alınacak gibi değil bir telefona 10k vermek düz insan için çok mantıksız.
Mesaj otomatik birleştirildi:



Üstteki yorumum sana gelsin birde bir tek ios'muş. :)
hocam 10 bini geçtim 5-6 bin tl vermek de bana mantıklı gelmiyor en fazla 3000 tl veririm daha da üzerine çıkmam
Google şu marketine çekidüzen verse uygulamaları işletim sistemi ile optimize etse fena mı olur
 

ahm@

Stay Hungry, Stay Foolish
Katılım
29 Ocak 2017
Mesajlar
539
Puanları
43
Konum
Malatya
İPhone'dan yeterince hevesimi aldığımı düşünüyorum 5s'i de sırf IOS kullanmak için aldırdım ondan da hevesimi aldım IOS 7.1.2 ile başlayan maceram IOS 10.3.3 ile bitti
5s Apple'ın en çok beğenilen ve satan telefonu değil mi elimde 5s'ten başka model olmadığı için ona göre yorum yapıyorum ki dediğim gibi artık İPhone benim için bitti OnePlus varken bir daha asla İPhone kullanmam
Sana da XR ile uzun kullanımlar dilerim
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam 10 bini geçtim 5-6 bin tl vermek de bana mantıklı gelmiyor en fazla 3000 tl veririm daha da üzerine çıkmam
Google şu marketine çekidüzen verse uygulamaları işletim sistemi ile optimize etse fena mı olur
android cihazlar apple gibi stabil çalışsın kaliteli olsun 20binden aşağı vermez bu çöpleri 10 milyara yakın fiyata satan firmalar
 

Leand

Dekan
Katılım
11 Eki 2018
Mesajlar
5,322
Puanları
113
İPhone'dan yeterince hevesimi aldığımı düşünüyorum 5s'i de sırf IOS kullanmak için aldırdım ondan da hevesimi aldım IOS 7.1.2 ile başlayan maceram IOS 10.3.3 ile bitti
5s Apple'ın en çok beğenilen ve satan telefonu değil mi elimde 5s'ten başka model olmadığı için ona göre yorum yapıyorum ki dediğim gibi artık İPhone benim için bitti OnePlus varken bir daha asla İPhone kullanmam
Sana da XR ile uzun kullanımlar dilerim
Mesaj otomatik birleştirildi:


hocam 10 bini geçtim 5-6 bin tl vermek de bana mantıklı gelmiyor en fazla 3000 tl veririm daha da üzerine çıkmam
Google şu marketine çekidüzen verse uygulamaları işletim sistemi ile optimize etse fena mı olur
Ondan sonra hayat bayram olsa... o hiç bir zaman olmayacak çünkü fuschia os çıkarıyor google ya tam bağımsızlık için sadece yada bunun yanında daha iyi hizmet verecekleri bir sistem için (android bir arsa ise şuan ki android cihazlardaki gapps sistemi ile google kirada gibi ama fuschia os çıkınca google arsanın bir köşesine ev dikmiş olacak. Yani demek istediğim şuanki cihazlar için öyle şeyler beklemeyin. ;)
 

MoMentS

Üyecik
Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
49
Puanları
8
Bir çoğunda konu dışı yorumlar içeriyor. Böyle forumun ..
 
Üst
stat counter