Dudak uçuklatan BMW

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


[email protected]

Profesör
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
2,742
Puanları
38


BMW'nin 4 kapılı coupe dünyasına giriş bileti olan 6 Gran Coupe'nin en performanslı versiyonu olan 560 HP'lik M6 Gran Coupe dudak uçuklatan fiyatıyla Türkiye'ye merhaba dedi.

BMW'nin 4 kapılı coupe dünyasına giriş bileti olan 6 Gran Coupe'nin en performanslı versiyonu olan 560 HP'lik M6 Gran Coupe dudak uçuklatan fiyatıyla Türkiye'ye merhaba dedi.

BMW'nin en performanslı versiyonlarında kullandığı M logosunu taşıyan en son model olan M6 Gran Coupe, 282 bin 551 Euro'luk başlangıç fiyatıyla satışa sunuldu. Yaklaşık 666 bin TL'ye denk gelen bu bedelin karşılığında sahibine 560 turbo beygirine sahip 4.4 lt'lik bir V8 sunan M6 Gran Coupe'de 8 kademeli çift debriyajlı otomatik şanzıman görev yapıyor.

5.01 metre ile M logosu taşıyan en uzun otomobil olan M6 Gran Coupe, 0-100 km/s hızlanmasını 4.2 saniyede tamamlarken, 250 km/s'de sınırlandırılan maksimum hız, opsiyonel olarak 305 km/s'ye kadar yükseltilebiliyor. Arkadan itişli lüks performans canavarının ortalama yakıt tüketimi 9.9 lt/100 km iken CO2 salımıysa 232 g/km.

Kaynak
 

friendly

Rektör
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
11,887
Puanları
113
Konum
İstanbul
Hastayım BMW markasına..
Çok bir şey değil halbuki istediğim
Bi 3,16'ım olaydı iyiydi...

Çok param olsa X6 :p
Daha çok çok param olsa ;
Bi tane Beyaz X6 + Bi tane de Siyah X6 :D

Şaka şaka yaşasın akbil... :)
 

DumDumaq

Dekan
Katılım
17 Ocak 2013
Mesajlar
5,091
Puanları
0
seat leon 2005 model öğrenciyim bana yetiyor :D meslek sahibi olursam 2015 model bir seat leon :D tamam insanın gözü doymaz 18.250tl ye aldım :D
 

thekillingroad

Profesör
Katılım
10 Eyl 2012
Mesajlar
1,516
Puanları
38
Daha iyi seçenekler olduğu için.O bütçeye göre.
İyi de neye göre iyi?
Bir kere otomobil fiyatları (ve Euro) kuru zaten çok fazla arttı, üstüne Türkiye'de vergiler aşırı arttığı için artık otomobiller çok daha pahalı.
Full bir Ford Fiesta 1,6l tdci'yi 2007'de 33bin TL'ye alıyordunuz, şu an 45-46bin TL'yi buldu.

Bu şartlar altında, 6 GranCoupe gibi bir arabanın M versiyonu için 600bin TL çok yüksek bir rakam değil. Daha iyi seçenekler nedir mesela? Ki kişinin kendi tercihi de önemli burada. 911 Turbo herkes için çok iyi bir otomobil olmayabilir mesela.
 

PetyrBaelish

Profesör
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
4,008
Puanları
0
İyi de neye göre iyi?
Bir kere otomobil fiyatları (ve Euro) kuru zaten çok fazla arttı, üstüne Türkiye'de vergiler aşırı arttığı için artık otomobiller çok daha pahalı.
Full bir Ford Fiesta 1,6l tdci'yi 2007'de 33bin TL'ye alıyordunuz, şu an 45-46bin TL'yi buldu.

Bu şartlar altında, 6 GranCoupe gibi bir arabanın M versiyonu için 600bin TL çok yüksek bir rakam değil. Daha iyi seçenekler nedir mesela? Ki kişinin kendi tercihi de önemli burada. 911 Turbo herkes için çok iyi bir otomobil olmayabilir mesela.
Bu benim kişiselde görüşüm.

Ben o fiyata Gallardo almayı tercih ederdim.:p

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-lamborghini-krm-motors-dan-dogus-cikisli-lamborghini-gallardo-lp560-4-124547536/detay
 

danceinthedark

Doçent
Katılım
9 Şub 2013
Mesajlar
540
Puanları
0
Böyle reklam olmaz arkadaş ya koskoca forum sitesinin reklam alma şekline bak yazının ortasında video çıkıyor ve kapatılmıyor para bu kadar mı önemli sağa sola doğru düzgün koy işte reklamını yazı okuyamaz olduk valla o kelimeden resim çıkıyor bu kelimeden video çıkıyor olmaz böyle şey
 

brskyk

Doçent
Katılım
30 Eyl 2008
Mesajlar
843
Puanları
0
Futbolcular Artistler Patronlar ve Ünlüler yaşadı paranın gözü kor olsun :(
 

mustang

Dekan
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
8,668
Puanları
48
Hastayım BMW markasına..
Çok bir şey değil halbuki istediğim
Bi 3,16'ım olaydı iyiydi...

Çok param olsa X6 :p
Daha çok çok param olsa ;
Bi tane Beyaz X6 + Bi tane de Siyah X6 :D

Şaka şaka yaşasın akbil... :)
Çok 'Yahşi' Arabalar yav BMW'LER.:w00t:
Yolda Onlara (1,6 lar hariç):devil:
İtina ile Yol verilir.:laugh:
 

Causative

Doçent
Katılım
10 Kas 2012
Mesajlar
512
Puanları
16

Ahbârî

Dekan
Katılım
6 Eki 2009
Mesajlar
6,254
Puanları
83
600.000 ne demek ya. ki bunu alacan bakımı yakıtı vs vs...

- - - Mesaj Güncellendi - - -

hem de bu giriş fiyatı.. peh.....
 

SwateR

Dekan
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
9,787
Puanları
83
BMW, Audi, Mercedes. Yakıyor içimi yakıyorrr :D
 
Üst
stat counter