Driver İstekleriniz - Driver Arayanlar Buraya

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 1)

Burada bulamadığınız driverleri bulabiliyor musunuz


  • Kullanılan toplam oy
    126

regedit

Profesör
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
1,596
Puanları
36
"Burada bulamadığınız driverleri bulabiliyor musunuz" :Ssoru 3 kere okuduğumda anladım !!!
 

plastic_an

Üyecik
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
2
Puanları
0
yalvarıyorum quake mg-sc4 ses kartının sürücüsünü bulun. aylardır arıyorum lütfen arkadaşlar yardım edin
 

XuSeR

Doçent
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
613
Puanları
18
yalvarıyorum quake mg-sc4 ses kartının sürücüsünü bulun. aylardır arıyorum lütfen arkadaşlar yardım edin
hangi işletim sistemini kullandığını söylersen yardımcı olabilirim kanımca. :) unutmadan bana ses kartı üzerinde bulunan büyük çipin üzerinde ki yazılarıda yazarsan daha kolay bulmama yardım etmiş olursun. ;)

son olarak bana bir de pm çak konuyu okumam için yoksa unutabilirim. :D
 

0ReiS0

Dekan
Onursal Üye
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
5,665
Puanları
48
Güzel bir Konuya Değinmişsin Tşkler.
 

oguz1313

Üyecik
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
1
Puanları
0
MATSONIC MS9138E marka ve model anakartın sürücülerini bulabilir misiniz baya aradım bulamadım
 

denizhan_tr

Üyecik
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
10
Puanları
0
arkadaşlar ATI readon x1300/1550 ekran kartım war hard truck oyununda prism3d engine hatası weriyor driveri güncellemek istiyorum ama hangi adresten nasıl yapacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sewinirim..
 

@DN@N

Doçent
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
701
Puanları
18
arkadaşlar
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
bende asus L3 series notebook var
bunun driverları olan dvd vardı ve üzerindeki keyle girebiliyordum şuan keyi kabul etmiyor
bana acil ATI Mobility Radeon 7500 driver lazım şimdiden teşekkürler
yukardaki sitede bu yok o yuzden yazdım bulursanız çok minnetkar kalırım
 

xeus10

Doçent
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
596
Puanları
0
Asus p4 d8000-x sata driverini bulamadim yardimci olurmusunuz
 

cemkalkan

Üyecik
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
45
Puanları
0
Driver İçin Gereken Driverler:
İşletim Sistemi : ....................VİSTA
Donanım Türü : ....................Web Cam
Markası : .................... Orite
Modeli : ................... RN-1300SE
Diğer Bilgiler : Görüntü Sensörü : 1. 3 MP CMOS (yazılım ile) Işık : 6 adet Çözünürlüğü : 1280x960 Video Kayıt Imkanı : Var Zoom : 4x Dijital Arabirim : USB 1. 1 ve 2. 0 bağlantı Ses Desteği : Dahili Mikrofon
 

t3qman

Üyecik
Katılım
12 Eyl 2008
Mesajlar
9
Puanları
0
Driver İçin Gereken Driverler:
İşletim Sistemi : ....................VİSTA
Donanım Türü : 32 bit
Ekran Kartı
Markası : .................... GEO FORCE
Modeli : ................... Nvidia® GeForce 8600GS DirectX 10
Diğer Bilgiler : 7.15.11.134 sürücüyü asus un sitesin indirdim. ama son güncelleme tarihi 2007 yazıyor bir çok sitede nvidia ile ilgili driver indirdim ama malesef en son bu sürücü düzgün açlışıyor.

İstek: Bu sürücünden daha güncel bi sürüm varsa nerden bulabilirim.
Not:Driver değil güncelleme arıyorum

Şimdiden ilgine Teşekkür ederim.
 

MARAS

Üyecik
Katılım
28 Nis 2008
Mesajlar
4
Puanları
0
İşletim Sistemi : .................... (win xp)
Donanım Türü : .................... (dijital tv kartı)
Markası : .................... (skystar 2)
Modeli : ................... (p/n = 92105-20003 (2.6c ver.)
Diğer Bilgiler : .................... driver bulamıyorum bunun için yardımcı olursanız sevinirim arkadaş.
 

Phantom_TM

Doçent
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
567
Puanları
0
İşletim Sistemi : .................... (win xp)
Donanım Türü : .................... (dijital tv kartı)
Markası : .................... (skystar 2)
Modeli : ................... (p/n = 92105-20003 (2.6c ver.)
Diğer Bilgiler : .................... driver bulamıyorum bunun için yardımcı olursanız sevinirim arkadaş.


benim kullandığım kart :D al sana driveri.

Driver Download

Resmi web sayfası: http://www.technisat.com/
 

engin azaklı

Asistan
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
330
Puanları
0
hayırlı bayramlar.
Anakart
Model P5GPL-X
Üretici ASUSTeK Computer INC.
Seri Numarasi MB-1234567890
BIOS Adi BIOS Date: 10/13/05 11:36:20 Ver: 08.00.10
BIOS Saglayici American Megatrends Inc.
SMBIOS Sürümü 0501
BIOS Tarihi 10/13/2005
mümkün ve zahmet olmazsa.
tşkler.
ilginize tşkler.az(bayağı)acemiyimde
bir arkadaş anakartın biosunu güncelleden yola çıktım sizide meşgul ettim

ah be kardeşim sana nasıl tşk edeyim bilmiyorum.
ALLAH gönlüne göre versin
 

Phantom_TM

Doçent
Katılım
30 Kas 2008
Mesajlar
567
Puanları
0
hayırlı bayramlar.
Anakart
Model P5GPL-X
Üretici ASUSTeK Computer INC.
Seri Numarasi MB-1234567890
BIOS Adi BIOS Date: 10/13/05 11:36:20 Ver: 08.00.10
BIOS Saglayici American Megatrends Inc.
SMBIOS Sürümü 0501
BIOS Tarihi 10/13/2005
mümkün ve zahmet olmazsa.
tşkler.
sanada hayırlı bayramlar.

BIOS Download

Description P5GPL-X Beta BIOS 0704
Latest beta BIOS.
File Size 422.09 (KBytes) 2006/03/27 update

Resmi web sayfası: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Eğer çok gerekmiyorsa BIOS güncellemeni tavsiye etmem. Güncelleme yaparken çok dikkatki olmalısın. Elektirik kesintisi olursa veya yanlış bişey yaparsan bilgisayarın birdaha açılmaz.
 

alperenenen

Üyecik
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
10
Puanları
0
Driver İçin Gereken Driverler:
İşletim Sistemi : .................... (Win XP)
Donanım Türü : .................... (Web Cam)
Markası : .................... (EVEREST)
Modeli : ................... (PC-8008)
Diğer Bilgiler : .................... ( 1.3 MP 5 LENS+SES1. EVEREST PC-8008 )


driverı hiç bir yerde bulamadım yardımlarınızı beklıyorum. herhangi birinde de varsa bana ozelden ulasabilirse cok sevınırım.


 

firariçocuk

Doçent
Katılım
11 Ağu 2008
Mesajlar
628
Puanları
0
ARKADAŞLAR BEN XP KULLANIYODUM AMA YENİ LİSANSLI VİSTA BUSİNESS YÜKLEDİM.FAKAT ANA KARTIMIN KENDİ WEB SAYFASINDAN İNDİRDİĞİM 4 İN 1 VGA GRAFİK EKRAN KARTI UYUMLULUK SAĞLADI AMA TAM OLARAK SAĞLAMADI.ÖRNEĞİN EKRANIN SAĞ ALT KÖŞESİNDEKİ S3TRAY PROGRAMINDAKİ MONİTÖRÜN IŞIĞINI AZALTIP ÇOĞALTMA AYARLAMA RENK TONLARINI AZALTIP ÇOĞALTMA AYARI ÇALIŞMIYOR.S3TRAY XP DEKİ GİBİ RENK AYARI YAPAMIYORUM.TIKLADIĞIMDA XP DEKİ GİBİ DİYORKİ YUV VERİ YOLA GÜNCELLENMİŞ OLABİLİR AMA KAPALI YADA UYUMSUZ VS. NBİŞİLER DİYOR.SEBEBİ NEDİR YADA VİSTAYA TAM UYUMLU WEB SİTESİNDEN İNDİRİPTE OLMAYAN BU DRİVERİ NERDEN VE NASIL BULURUM LÜTFEN YARDIMCI OLUN ARKADAŞLAR.mailimlede yardımcı olursanız sevinirim:mega.wolt@hotmail.com


ANAKARTIMIN WEB ADRESİNDEKİ TAM OLARAK UYMAYAN 4İN1 VGA GRAFİK EKRAN KARTI VE DİĞER DRİVERLERİ ŞU ADRESTE vista 32 bit:http://global.msi.com.tw/index.php?func=downloaddetail&type=driver&maincat_no=1&prod_no=1302
 
Üst
stat counter