Delta Servis İstemediğim Halde Parça Değişimi Yapıyor!

Bu konuyu okuyanlar

Leonly

Öğrenci
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
41
Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Xiaomi Mi 6 telefonumu Delta Servis'e gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla 1 aylık telefonumun ekranını değiştirecekler!

Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!
 

Ekli dosyalar

  • Untitled-1.png
    Untitled-1.png
    216 KB · Görüntüleme: 918
  • Untitled-2.png
    Untitled-2.png
    191.1 KB · Görüntüleme: 547

RangerGhost

Öğrenci
Katılım
13 Ağustos 2013
Mesajlar
28
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yok öyle bi şey hocam.Kişi adına aldıysan cihazı, faturan kişi adına kesilmiş ise değiştiremezler ayıplı ürün olarak geçer o telefon.Ya sıfırını vermeleri gerekiyor ya da ücret iadesi yapmaları gerekiyor.Olmadı bağlı olduğun kaymakamlığa gidip tüketici hakem heyetine başvurunu yap haklı olan sensin zaten bu durumda sadece bir süre beklemen gerekir.
 

inann

Profesör
Katılım
4 Şubat 2018
Mesajlar
2,455
Reaksiyon puanı
953
Puanları
113
Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Xiaomi Mi 6 telefonumu Delta Servis'e gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla 1 aylık telefonumun ekranını değiştirecekler!

Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!
Geçmiş olsun, kimse deltaya güvenmemeli şu firma zaten hiç kimseyi memnun etmiyor anca dava falan ediceksiniz yoksa deltadan hayır gelmez.
 

root61

Müdavim
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,243
Reaksiyon puanı
459
Puanları
83
Bana zamanın da Ekran da arıza değişecek dendi bir hafta sonra sorun anakartta dediler dedim iyi o zaman eski anakartıda isterim dedim kem kümler 450₺ yi kitlediler kılcal çizikten . DELTA GARANTİLİ ürün alıyorsanız bilin ki garanti yok.
 

Leonly

Öğrenci
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
41
Bana zamanın da Ekran da arıza değişecek dendi bir hafta sonra sorun anakartta dediler dedim iyi o zaman eski anakartıda isterim dedim kem kümler 450₺ yi kitlediler kılcal çizikten . DELTA GARANTİLİ ürün alıyorsanız bilin ki garanti yok.
Aynen hocam, servisten yetkili biriyle görüştüm konuyu çözdük ama ben hala delta servise güvenmiyorum. Dün yetkili kişi bana iade veya değişim için gereken raporu vereceğiz, cihazınızı size gönderiyoruz dedi. Bugün arıza takipten baktım hala onarım işlemi devam ediyor yazıyor.

Hadi ben bilinçli tüketiciyim, uğraştım ettim sorunumu çözdüm. Normal kullanıcılar ne yapacak? Benim yerime normal bir kullanıcı yollasaydı, ekranı değişip gelmişti telefon. Ayrıca servisin kalitesinden de herkes şikayetçi. Ekranı değişen bir arkadaş, telefon servisten gelince bir bakıyor ekran ile gövde arasında boşluk var, boşluktan içerdeki ışığı görüyor.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Yok öyle bi şey hocam.Kişi adına aldıysan cihazı, faturan kişi adına kesilmiş ise değiştiremezler ayıplı ürün olarak geçer o telefon.Ya sıfırını vermeleri gerekiyor ya da ücret iadesi yapmaları gerekiyor.Olmadı bağlı olduğun kaymakamlığa gidip tüketici hakem heyetine başvurunu yap haklı olan sensin zaten bu durumda sadece bir süre beklemen gerekir.
Burada sıkıntıyı yaratan müşteri temsilcisi. Daha sonra arayan yetkili ile sorunumu hallettim. Ama ikisi birbirinde farklı şeyler söylüyor. Yetkili bana siz istemeden değişim yapılması söz konusu değil, istemiyorsanız tamir yapılmadan size geri yollanır diyor, müşteri temsilcisi hayır servise yolladıysanız tamir edicez, servis işlemine müdahele edilemiyor. İllaki bağırıp çağırmak mı lazım? Rapor veriyorsanız verin vermiyorsanız tamir etmeden yollayın bu kadar basit. Ben zaten notumda böyle yazdım. sizden zorla rapor istemiyorum. Eğer bu bir ayıpsa -ki baktığım başka cihazlara göre öyle görünüyor- rapor verin, aksi durumda onarım istemiyorum geri gönderin dedim.
 
Son düzenleme:

imhotep

Müdavim
Katılım
21 Ekim 2017
Mesajlar
1,089
Reaksiyon puanı
192
Puanları
63
Yaş
43
Aynen hocam, servisten yetkili biriyle görüştüm konuyu çözdük ama ben hala delta servise güvenmiyorum. Dün yetkili kişi bana iade veya değişim için gereken raporu vereceğiz, cihazınızı size gönderiyoruz dedi. Bugün arıza takipten baktım hala onarım işlemi devam ediyor yazıyor.

Hadi ben bilinçli tüketiciyim, uğraştım ettim sorunumu çözdüm. Normal kullanıcılar ne yapacak? Benim yerime normal bir kullanıcı yollasaydı, ekranı değişip gelmişti telefon. Ayrıca servisin kalitesinden de herkes şikayetçi. Ekranı değişen bir arkadaş, telefon servisten gelince bir bakıyor ekran ile gövde arasında boşluk var, boşluktan içerdeki ışığı görüyor.

---- Mesajlar birleştirildi ----


Burada sıkıntıyı yaratan müşteri temsilcisi. Daha sonra arayan yetkili ile sorunumu hallettim. Ama ikisi birbirinde farklı şeyler söylüyor. Yetkili bana siz istemeden değişim yapılması söz konusu değil, istemiyorsanız tamir yapılmadan size geri yollanır diyor, müşteri temsilcisi hayır servise yolladıysanız tamir edicez, servis işlemine müdahele edilemiyor. İllaki bağırıp çağırmak mı lazım? Rapor veriyorsanız verin vermiyorsanız tamir etmeden yollayın bu kadar basit. Ben zaten notumda böyle yazdım. sizden zorla rapor istemiyorum. Eğer bu bir ayıpsa -ki baktığım başka cihazlara göre öyle görünüyor- rapor verin, aksi durumda onarım istemiyorum geri gönderin dedim.
serviste olduğunda standart cevap olarak onarım devam ediyor yazar arıza takip bence tam olarak güncellenmiyor... + değişim yapmalarını bekliyorsun?
 

root61

Müdavim
Katılım
22 Şubat 2016
Mesajlar
1,243
Reaksiyon puanı
459
Puanları
83
Aynen hocam, servisten yetkili biriyle görüştüm konuyu çözdük ama ben hala delta servise güvenmiyorum. Dün yetkili kişi bana iade veya değişim için gereken raporu vereceğiz, cihazınızı size gönderiyoruz dedi. Bugün arıza takipten baktım hala onarım işlemi devam ediyor yazıyor.

Hadi ben bilinçli tüketiciyim, uğraştım ettim sorunumu çözdüm. Normal kullanıcılar ne yapacak? Benim yerime normal bir kullanıcı yollasaydı, ekranı değişip gelmişti telefon. Ayrıca servisin kalitesinden de herkes şikayetçi. Ekranı değişen bir arkadaş, telefon servisten gelince bir bakıyor ekran ile gövde arasında boşluk var, boşluktan içerdeki ışığı görüyor.

Malesef normal kullanıcı üzülerek söylüyorum "haklarını bilmek ve üstüne gitmek zorunda". iki yıl önce bir programda tüketici haklarını konuşuyorlar çok ilginçtir "paralel ithalat" konuşuluyordu. Bazı uyanık firmaların bilerek işi yukarı sürdüğüne değiniyorlar ,tüketici hakkını alana kadar aylar geçiyor firmaya ceza olarak maksimum 220₺ kesiliyor + diğer yaptırımlar iade,tamir vs.

Şu an bu ceza sistemi rakamı değişti mi bilmiyorum ama firmalar yeterli yaptırım olmadığından çok rahatlar.
 

Leonly

Öğrenci
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
41
Servisten iade veya değişim için gerekli raporu aldım. Satıcıya gidip ürünü yenisiyle değiştiricem ama bu sefer seramik kasa talep edicem. Eğer onda da aynı ışık sızması çıkarsa daha da servise yollamayı düşünmüyorum. Elektronik cihazlarda çok şanssızım malesef :/
 
Üst