Dell 7577 Tüketici Hakem Heyeti Sorunu

Bu konuyu okuyanlar

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
Merhaba arkadaşlar. Ürünümü Vatan'dan alalı 8 ayı geçti ve 2 ay önce Koç Sistem'e yollamıştım ısınıyor diye. Çizdiler ürünü. Birkaç sorun daha var; anlatmaktan yoruldum, anlatmayacağım. Değişim talebinde bulundum ve reddettiler. Ben de 1 ay önce Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurdum. 1 aydır "savunması bekleniyor" yazıyor. Hiç bu işlerden anlayan, bu işlerle uğraşmak zorunda kalan oldu mu?
hyt.png
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Valla bende vakti zamanında birşeyler aldım. Sürekli garantiye yolluyorum.
Çözüm yok.
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Bu arada vatan üzerinden aldığım ürünlerde bu sorunu yaşadığımı belirtmeliyim. Kurumsal anlamda DELL'in üstünde bir cihaz yoktur sanıyorum, servis anlamında.
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
Dell'in üstüne yoksa diğerlerini düşünemiyorum. Beni bu hâle düşüren; Dell, Koç Sistem, Vatan.
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Siz koç sistemi veya vatanı aradan çıkarın. Resmi TR garantili ise direkt dell arayın, twitter destek sayfasından yazın.
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
Siz koç sistemi veya vatanı aradan çıkarın. Resmi TR garantili ise direkt dell arayın, twitter destek sayfasından yazın.
Dediğiniz her şeyi yaptım. "İlgilenmiyoruz biz; Koç Sistem'le görüşün" dediler. :) Dell USA ile bile görüştüm onlar da hiçbir neden belirtmeden reddettiler değişim isteğimi. :)
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
İlginç. Audio slot değişimi talep ettim. 2 iş günü içerisinde geldiler. Gelmişken ekranda ufak bi çizik fark ettiler. Çiziği gören teknisyen yanımda arıza kaydı açıp onay aldı. 2 gün sonra tekrar gelip paneli değiştirip gittiler.

Şarj aleti vs yan ürünlerin garantisi 6 ay'ı geçmez biliyorsanız eğer. Garanti sonuna gelmiş ürünün bataryasını, şarj aletini bile değiştirdiler.

Sadece koç sistem ilgilenmiyor dell ile. Tutumunuz farklı olabilir mi acaba ? Ben Dell servisin altına imzamı atarım, şahsen.
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
İlginç. Audio slot değişimi talep ettim. 2 iş günü içerisinde geldiler. Gelmişken ekranda ufak bi çizik fark ettiler. Çiziği gören teknisyen yanımda arıza kaydı açıp onay aldı. 2 gün sonra tekrar gelip paneli değiştirip gittiler.

Şarj aleti vs yan ürünlerin garantisi 6 ay'ı geçmez biliyorsanız eğer. Garanti sonuna gelmiş ürünün bataryasını, şarj aletini bile değiştirdiler.

Sadece koç sistem ilgilenmiyor dell ile. Tutumunuz farklı olabilir mi acaba ? Ben Dell servisin altına imzamı atarım, şahsen.
Kusura bakmayın ama sizde Dell'e karşı hayranlık seziyorum. Tutumum, yaşadıklarımın aynası. İyi günler.
 

Szayel

Müdavim
Katılım
14 Ağustos 2019
Mesajlar
2,018
Reaksiyon puanı
1,147
Puanları
113
Dell'e karşı hayranım gerçekten :) DE'den çıkıp ABD'ye geçti ama ne arge şekli, ne kalitesi değişti. Dell support'a yazın Koç sistemin sıkıntısını, ,IBM teknisyeni rica edin demeye getirdim ama siz başka bir şeye yordunuz işi.
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
İlginç. Audio slot değişimi talep ettim. 2 iş günü içerisinde geldiler. Gelmişken ekranda ufak bi çizik fark ettiler. Çiziği gören teknisyen yanımda arıza kaydı açıp onay aldı. 2 gün sonra tekrar gelip paneli değiştirip gittiler.

Şarj aleti vs yan ürünlerin garantisi 6 ay'ı geçmez biliyorsanız eğer. Garanti sonuna gelmiş ürünün bataryasını, şarj aletini bile değiştirdiler.

Sadece koç sistem ilgilenmiyor dell ile. Tutumunuz farklı olabilir mi acaba ? Ben Dell servisin altına imzamı atarım, şahsen.
Sorunumu Dell Support'a ben yazamıyorum. Yabancı kullanıcılara özgü o ki zaten Twitter üzerinden DellCares ile iletişime daha önce iletişime geçip ret alan bir insan olarak, dün tekrar yazdım; sizi uzman bir kişiye bağlıyorum deyip, cevap vermeyeli 1 gün oluyor. :) Kusura bakmayın ama ben hiçbir şirketin ne hayranıyım ne düşmanıyım. Hayran olduğunuz şirket, Türkiye'de iyi iş yapmıyor ve eve servis olayı geçeli 1 seneyi geçiyor. :) Alienware serisi laptoplarda var o olay. Ürünü çizen, Dell'in yetkili servisi Koç Sistem. O kadar büyük bir firma ki Dell(!) kendi bünyesinde bir yetkili servis kuramıyor. Gidiyor, ülkemizde saygın derecede olan bir yetkili servisle anlaşıyor. Ürünümü çizen, Dell ile anlaşmalı olan Koç Sistem. Ürünümde donmalar yaşanmasını sağlayan, anakart değişimi sayesinde yine onlar. Herkese hayat aynı şartları sunmuyor. Ben hayran mayran değilim. Bir daha ürün alacaksam, 3 kuruş fazla verir, başka marka tercih ederim. Son mesajım.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,121
Puanları
113
Sana da hic yaranmiyor dell support' a yazabilmen gerek israrci ol ariston camasir makinasini ariston merkezin onunde yakan adami ornek al kendine.
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
Sana da hic yaranmiyor dell support' a yazabilmen gerek israrci ol ariston camasir makinasini ariston merkezin onunde yakan adami ornek al kendine.
Birader; her yere yazdım, herkesle konuştum. Yapmadığım şey kalmadı. Staj yaptığım için Koç Sistem'e gidemiyorum. Gitmeyi düşünüyorum hiçbir haber vermeden zaten. Çirkeflikse çirkeflik, hepsini yapmayı düşünüyorum zaten. Hayırdır? Dell şube müdürü müsünüz siz? Dell ile tartışmamda, Dell bu kadar savunmadı kendini. Cevap vermemekle yetindi. Söyleyeyim de sizi şirketlerine alsınlar. Sizin gibiler yaranıyor Dell'e.
 

Waddler

Müdavim
Katılım
5 Mayıs 2014
Mesajlar
2,194
Reaksiyon puanı
612
Puanları
113
ben Dell'in niye cevap vermediğini anladım şuan :D
 

bugraatas

Öğrenci
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
75
Reaksiyon puanı
28
Puanları
18
Yaş
24
Sana da hic yaranmiyor dell support' a yazabilmen gerek israrci ol ariston camasir makinasini ariston merkezin onunde yakan adami ornek al kendine.
Bak, kaç gün geçtiğine kendin bak. Daha önce en fazla 1 saate kadar cevap veriyorlardı. Bir sürü şey yazdım, tık yok. İşlerine gelmiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ben Dell'in niye cevap vermediğini anladım şuan :D
Nedenmiş?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Çeken bilir benim derdimi. Size WhatsApp grup daveti yollayacağım. Girin de Dell kullanan insanların ne halde olduğunu öğrenin:
 

Ekli dosyalar

  • Ek Açıklama 2019-08-24 133658.png
    Ek Açıklama 2019-08-24 133658.png
    14 KB · Görüntüleme: 327
Son düzenleme:

Constantin87

Müdavim
Katılım
1 Aralık 2013
Mesajlar
3,415
Reaksiyon puanı
1,930
Puanları
113
Birader; her yere yazdım, herkesle konuştum. Yapmadığım şey kalmadı. Staj yaptığım için Koç Sistem'e gidemiyorum. Gitmeyi düşünüyorum hiçbir haber vermeden zaten. Çirkeflikse çirkeflik, hepsini yapmayı düşünüyorum zaten. Hayırdır? Dell şube müdürü müsünüz siz? Dell ile tartışmamda, Dell bu kadar savunmadı kendini. Cevap vermemekle yetindi. Söyleyeyim de sizi şirketlerine alsınlar. Sizin gibiler yaranıyor Dell'e.

Sürekli aynı şeyleri yazarsan çözümsüz ve sorunlu müşteri olursun yapıcı olman gerekir. Firma şikayet yönünden tüm kanalları kullandıysan son olarak hakem heyeti kalır ona da başvurunu yaptıysan beklemen gerekecek. Firmaya göre değişir bazı firmalar bu kanaldan şikayetlere eğilirken bazıları savunma bile vermez.
 
Üst