- Katılım
- 29 Haziran 2007
- Mesajlar
- 64,457
- Reaksiyon puanı
- 527
- Puanları
- 0
D-Smart İçerik Grup Başkanı Başar Başarır en büyük rakibine en büyük teklifi vererek yaptıkları işe ne kadar çok inandıklarını gösterdiklerini vurguladı.
1 milyon 600 bin eve giren D-Smart 350 bin eve ise D-Smart markası ile internet sağlıyor. Yüzlerce şifresiz kanal, kendine ait kanalları ve 41 HD kanalıyla abonelerine hizmet veren D-Smart yeni bir atılım içinde. Tamamen D-Smarta ait 5 TV kanalı daha devreye giriyor, böylece D-Smarta özel sinema kanal sayısı 10a çıkıyor. Bu yeni kanalların açılmasının arkasında ise Sony, MGM ve Disney gibi dünya devleriyle yapılan anlaşmalar var. Ayrıca dizi sektöründe de iddialı. Fox ve BBC yapımı diziler de D-Smartta buluşuyor. Hedef ise belli: 5 yıl içinde pazar lideri olmak.
D-Smart İçerik Grup Başkanı Başar Başarır heyecanlı. Bir yılda 3500 filmi abonelerine sunacakları yeni yıl, heyecanını daha da arttırıyor. Televizyon cenneti Türkiye de paralı televizyon (pay TV) hizmeti sunmanın insanları şaşırttığını belirten Başarır şöyle anlatıyor: Çok sayıda kanal seyrediliyor ve herkes Batı standartlarının çok üstünde değişik kanallara ulaşıyor. Aslında bu illüzyon. Gerçek tarafı şu; açık kanallar sadece reklam gelirinden besleniyor. Ve bu gelir GSYH ile orantılı. Daha çok kanal bu geliri arttırmıyor, sadece pastadan alınan payı düşürüyor. Ve biz de takip ediyoruz ki ilk beş-altı kanal toplam izlenmenin yüzde 50sini elde ediyor. Biz ise bedavaymış görünen ancak reklam ile finanse edilmek zorunda kaldığı için içeriği çok benzer açık kanalların dışına çıkıp abenolerimize doğrudan bedelini ödedikleri içerikleri sunuyoruz.
İlk sporla başladı
D-Smart olarak önceliklerini sıraladıklarını ve ilk önce spordan başladıklarını söyleyen Başarır Şampiyonlar Ligi, La Liga ve Eurolig maçlarıyla belli bir doyuma ulaştıklarını kaydediyor. Başarır sporda vazifelerini tamamladıktan sonra sinema ve dizi dünyasında atılım yapmaya karar verdiklerini belirterek bunun için yapılan dev işbirliklerine dikkat çekiyor. Bu yıl 10 sinema kanalında 3500 film yayımlayacaklarını ve saat 8den itibaren her 15 dakikada bir film başlayacağını vurgulayan Başarır şöyle devam ediyor: Ben izleyeceğimi kendim seçerim diyenler için de D-Smart Blu var. Açık kanallar ve film ile dizilere buradan da ulaşılabiliyor. Tablet, IOS, Android telefonlar ve D-Smart kutuları bu hizmeti veriyor. Sadece Smart TVlere Blu hizmetini koymayacağız.
Büyük Hollywood filmlerinin yanı sıra Türkiyede hiç kimsenin adam gibi servis vermediği önemli bir sinema izleyicisi kitlesi için yeni çekilen Türk filmlerini yayımlayacaklarını belirten Başarır, Sadece sinema değil. Sony, MGM ve Disney ile anlaştık, dördüncü ile anlaşmaya çok az kaldı. Önemli miktarda Hollywood dizisi geliyor. İki yabancı dizi kanalımız, bir tane yerli dizi kanalımız, bizim ürettiklerimiz dışında Fox grubunun üç kanalı var. Bu üç kanal Fox ve CBSin ürettiği dizileri içeriyor. Bizim üç, Foxun üç ve de BBC dizilerini bir araya koyduğunuzda 7 dizi kanalı ortaya çıkıyor dedi. Başarır büyük dönüşüm yaşayarak büyüdüklerini belirterek en büyük rakiplerine en büyük teklifi vererek yaptıkları işe ne kadar çok inandıklarını gösterdiklerini vurguluyor.
Tek faturada üç hizmet
D-Smart İçerik Grup Başkanı Başar Başarır D-Smart aynı zamanda internet servis sağlayıcı, söylemesi kolay olsa da çok zor bir iş. Eve gelen bir faturada iki hizmet tek ürün olarak faturalanabiliyor. Su ve elektriğin birleştiğini düşünün ki olacak günün birinde bunlar. Biz de en azından bunlardan birini kendi faturamıza eklemeyi hedefliyoruz. Elektrik veya telefon veya doğalgazdan bir tanesini alacağız ve D-Smart, internet ve bunu tek faturada göndereceğiz. Kanunlar buna müsaade ediyor. Gelecek için söylüyorum dedi.
Fenerbahçe bizi üzmedi
Fenerbahçe ile yaptıkları anlaşmadan hiçbir şekilde kayba uğramadıklarını belirten Başar Başarır Zaten sözleşmesi vardı, yeniledik. Bütün özel maçları ve UEFA paketlerine dahil olmayan maçları zaten D-Smart yayımlıyordu, yenilemek için gittik. Kulüp iki yıl ceza almıştı o sırada. Biz sözleşmeyi yapıyoruz, oynayacakları maçlara fiyat seçiyoruz ve maç başı bir fiyat ortaya çıkıyor. Kulüp toplam avansı doldurana kadar o maçları oynamak zorunda, iki yıl mı sürer 4 yıl mı o bizi bağlamıyor. Maddi zarar söz konusu değil dedi.
Radikal
1 milyon 600 bin eve giren D-Smart 350 bin eve ise D-Smart markası ile internet sağlıyor. Yüzlerce şifresiz kanal, kendine ait kanalları ve 41 HD kanalıyla abonelerine hizmet veren D-Smart yeni bir atılım içinde. Tamamen D-Smarta ait 5 TV kanalı daha devreye giriyor, böylece D-Smarta özel sinema kanal sayısı 10a çıkıyor. Bu yeni kanalların açılmasının arkasında ise Sony, MGM ve Disney gibi dünya devleriyle yapılan anlaşmalar var. Ayrıca dizi sektöründe de iddialı. Fox ve BBC yapımı diziler de D-Smartta buluşuyor. Hedef ise belli: 5 yıl içinde pazar lideri olmak.
D-Smart İçerik Grup Başkanı Başar Başarır heyecanlı. Bir yılda 3500 filmi abonelerine sunacakları yeni yıl, heyecanını daha da arttırıyor. Televizyon cenneti Türkiye de paralı televizyon (pay TV) hizmeti sunmanın insanları şaşırttığını belirten Başarır şöyle anlatıyor: Çok sayıda kanal seyrediliyor ve herkes Batı standartlarının çok üstünde değişik kanallara ulaşıyor. Aslında bu illüzyon. Gerçek tarafı şu; açık kanallar sadece reklam gelirinden besleniyor. Ve bu gelir GSYH ile orantılı. Daha çok kanal bu geliri arttırmıyor, sadece pastadan alınan payı düşürüyor. Ve biz de takip ediyoruz ki ilk beş-altı kanal toplam izlenmenin yüzde 50sini elde ediyor. Biz ise bedavaymış görünen ancak reklam ile finanse edilmek zorunda kaldığı için içeriği çok benzer açık kanalların dışına çıkıp abenolerimize doğrudan bedelini ödedikleri içerikleri sunuyoruz.
İlk sporla başladı
D-Smart olarak önceliklerini sıraladıklarını ve ilk önce spordan başladıklarını söyleyen Başarır Şampiyonlar Ligi, La Liga ve Eurolig maçlarıyla belli bir doyuma ulaştıklarını kaydediyor. Başarır sporda vazifelerini tamamladıktan sonra sinema ve dizi dünyasında atılım yapmaya karar verdiklerini belirterek bunun için yapılan dev işbirliklerine dikkat çekiyor. Bu yıl 10 sinema kanalında 3500 film yayımlayacaklarını ve saat 8den itibaren her 15 dakikada bir film başlayacağını vurgulayan Başarır şöyle devam ediyor: Ben izleyeceğimi kendim seçerim diyenler için de D-Smart Blu var. Açık kanallar ve film ile dizilere buradan da ulaşılabiliyor. Tablet, IOS, Android telefonlar ve D-Smart kutuları bu hizmeti veriyor. Sadece Smart TVlere Blu hizmetini koymayacağız.
Büyük Hollywood filmlerinin yanı sıra Türkiyede hiç kimsenin adam gibi servis vermediği önemli bir sinema izleyicisi kitlesi için yeni çekilen Türk filmlerini yayımlayacaklarını belirten Başarır, Sadece sinema değil. Sony, MGM ve Disney ile anlaştık, dördüncü ile anlaşmaya çok az kaldı. Önemli miktarda Hollywood dizisi geliyor. İki yabancı dizi kanalımız, bir tane yerli dizi kanalımız, bizim ürettiklerimiz dışında Fox grubunun üç kanalı var. Bu üç kanal Fox ve CBSin ürettiği dizileri içeriyor. Bizim üç, Foxun üç ve de BBC dizilerini bir araya koyduğunuzda 7 dizi kanalı ortaya çıkıyor dedi. Başarır büyük dönüşüm yaşayarak büyüdüklerini belirterek en büyük rakiplerine en büyük teklifi vererek yaptıkları işe ne kadar çok inandıklarını gösterdiklerini vurguluyor.
Tek faturada üç hizmet
D-Smart İçerik Grup Başkanı Başar Başarır D-Smart aynı zamanda internet servis sağlayıcı, söylemesi kolay olsa da çok zor bir iş. Eve gelen bir faturada iki hizmet tek ürün olarak faturalanabiliyor. Su ve elektriğin birleştiğini düşünün ki olacak günün birinde bunlar. Biz de en azından bunlardan birini kendi faturamıza eklemeyi hedefliyoruz. Elektrik veya telefon veya doğalgazdan bir tanesini alacağız ve D-Smart, internet ve bunu tek faturada göndereceğiz. Kanunlar buna müsaade ediyor. Gelecek için söylüyorum dedi.
Fenerbahçe bizi üzmedi
Fenerbahçe ile yaptıkları anlaşmadan hiçbir şekilde kayba uğramadıklarını belirten Başar Başarır Zaten sözleşmesi vardı, yeniledik. Bütün özel maçları ve UEFA paketlerine dahil olmayan maçları zaten D-Smart yayımlıyordu, yenilemek için gittik. Kulüp iki yıl ceza almıştı o sırada. Biz sözleşmeyi yapıyoruz, oynayacakları maçlara fiyat seçiyoruz ve maç başı bir fiyat ortaya çıkıyor. Kulüp toplam avansı doldurana kadar o maçları oynamak zorunda, iki yıl mı sürer 4 yıl mı o bizi bağlamıyor. Maddi zarar söz konusu değil dedi.
Radikal