D-Smart Net Genel Bakış

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


M@STER

Profesör
Onursal Üye
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,132
Puanları
38
D-Smart Net Genel Bakış

19 Ekim 2006 yılından beri bireysel adsl ve genişbant internet erişimi alanlarında kullanıcılarının yüzünü gülümseten
D-Smart Net, müşteri odaklı hizmet anlayışı ile avantajlarla dolu bir dünya sunuyor. Kendi altyapı sistemleri üzerinden kullanıcılarına en kaliteli ve en güvenilir hizmeti sunmayı amaçlayan D-Smart Net, aradığınız anda çözüm bulabileceğiniz çağrı merkezi, kullanıcıları ile birebir ilişki kuran güleryüzlü yönetimi, kapsamlı güvenlik paketleri, limitsiz ya da limitli internet erişimi ve telefon görüşmelerini yarı yarıya indirme imkanı ile, D-Smart Net ailesinin her üyesini kucaklıyor.

D-Smart Net’in hedefi bireysel pazarda sadece internet erişimi iletmekle sınırlı kalmayıp; genişbant üzerinden erişim, ses ve görüntü hizmetlerinin tek bir elden sunulduğu bir dijital platform yaratmaktır. D-Smart Net’de beklediğinizden daha fazlasını bulacaksınız.


Kaynak
 

REDFOKS

Kürşad'ın Kırkıncı Çerisi Ϝ ϓ ſ Ϟ
Katılım
31 Ocak 2009
Mesajlar
18,295
Puanları
63
Bu Dsmart'ı bizim forumda kullanan varmı acaba ??
 

M@STER

Profesör
Onursal Üye
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,132
Puanları
38
Netini kuıllanmıyorum da Hd+ kullanıyorum olmaz mı :D
 

neet

Guru
Onursal Üye
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
20,883
Puanları
83
Konum
Tekirdağ
Fenerbahçe için kullanıyoruz.ama bu sene son verdik.böyle bir hizmet anlayışı olan platforma hiçbir şey için para vermeye değmez...
 

Turab Garip

Dekan
Onursal Üye
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
6,819
Puanları
48
Televizyonlarda "biz salak mıyız ya televizyon izlemeye para verelim", "biz aptal mıyız, biz enayi miyiz".. diyerek "gelin size bedava d-smart verelim, televizyon izlemeye para veren enayilerden olmayın" diye reklamlar yaptıktan takriben 2 yıl kadar sonra D-Smart paralı TV oldu. İşte mesela böyle bir anlayış. :)
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
7,701
Puanları
48
ben neredeyse 3 aydır dsmart net + maxi hd d smart kullanıyorum bi problem yaşamadım ama müşteri hizmetlerine ulaşmak işkence olabiliyor ilk aldığımda kullanıcı adı ve şifreyi öğrenmek için delirmek üzereydim :D
 

neet

Guru
Onursal Üye
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
20,883
Puanları
83
Konum
Tekirdağ
Televizyonlarda "biz salak mıyız ya televizyon izlemeye para verelim", "biz aptal mıyız, biz enayi miyiz".. diyerek "gelin size bedava d-smart verelim, televizyon izlemeye para veren enayilerden olmayın" diye reklamlar yaptıktan takriben 2 yıl kadar sonra D-Smart paralı TV oldu. İşte mesela böyle bir anlayış. :)
deatmania açık bi cevap sanırım :)
 

spybot

Guru
Onursal Üye
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
47,254
Puanları
113
Hiç kullanmadım bugüne kadar demekki nasip değilmiş. :)
 

M@STER

Profesör
Onursal Üye
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,132
Puanları
38
hizmet anlayışı elmacik adlı arkadaşın dediği gibidir :) bunun için açık bi cevap yazdım.
Anladım kardeşim,tercih meselesi bir şey diyemem ama digiturk'ten iyi olduğu kesin :D discovery hd showcase var bunun için değer :)
 

Spesiyalite

Üyecik
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
21
Puanları
1
Arkadaşlar D-Smart net çağrı merkezinde çalışıyorum, ttnetle taahudu biten arkadaşlar bana ulaşırlarsa D-Smart nete geçiş işlemini hallederim. Limitli kullanıcılara 1 aylık ücretsiz deneme paketi, limitsiz kullanıcılara 2 yıllık ücretsiz D-Smart maxi paketi hediye ediyoruz. Resevr, kablosuz modem ve kurulum da ücretsiz :)
 

M@STER

Profesör
Onursal Üye
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
1,132
Puanları
38
0850 266 0 266 D-smart mh numarası değişmiş bilginize arkadaşlar
 

aykutoglu

Asistan
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
112
Puanları
0
D-smart da Dsmart NET de kullanıyorum..
D-smart konusunda bi şikayetim yok. Yayın olsun fatura konusunda süprizler olsun hiç sorun yaşamadım öyleki hiç müşteri hizmetlerini aramak bile nasip olmadı :)
Fakaatttttt D-smart NET i düşmanıma bile tavsiye etmem !!
hizmet yok! müşteri hizmetleri yok! teknik servis derseniz o neki derler o derece yok yok yok!
daha önce Mersin / Anamur da oturuyordum 8gb te kadar hız limitsiz kullanıyordum sürekli netin kopmasından dolayı günde defalarca müşteri hizmetleri ile akraba olma derecesinde görüşmeler yapıyordum en sonunda çözümü alt yapımın kötü olduğu gerekcesiyle hızımı 2048Kb/s ile sabitlediler sorun olmadı tekrar ama verdiğim paranın hakkını alamıyordum.!
şu an Kocaeli deyim daha büyük ve gelişmiş bir şehir daha sağlam bir altyapı mevcut aynı tarifeyi hala kullanıyorum ve yine aynı bahaneler yüzünden hızım tekrar 2048Kb/s de sınırlandırıldı :D
teknik servis hizmeti olarak yaptıkları yada yapabildikleri tek şey OTURDUKLARI yerden reset atmak ve telde uzun uzun konuşup kafa şişirmek.
en son aramamda bana merkeze 2,5 km uzaklıkda olduğum için böyle olduğunu söylediler, güldüm :D yürüyerek 10 dk da katedilen bi yol ama kendileri bu mesafeyi sahra çölü kadar büyük görüyorlar sanırım :)
birde bina tesisatına bahane buldu bina yeni bina daha 1 yılını doldurmamış ilk oturan benim dedim.. olmadı bi elektrikci getirin binaya gelen sinyali bi ölçsün dedi ! bu nasıl bi mantık hangi elektrikcide adsl sinyalini ölçecek bi cihaz var dedim bu seferde telekomla görüşün bi dilekce verin tahsis edilen portunuzda sorun vardır değişmesini talep edin dedi bende pardon yanlış aramışım TTnet den bağlanıyormuşum D-smart NET sanmıştım servis sağlayıcımı dedim ve kapattım :)
TTnet de kullandım bundan kat kat iyiydi en azından bi sorun çıkınca aynı gün yada en geç takip eden iş günü evime teknik destekden bir kişi gelip ücretsiz her türlü ölçüm işlerini ayarları yapıyordu..
neyseki çok şükür 6 gün önce sözleşmem bitti :) kısa süre önce evimizin önünden fiber kablo çekildi Superonline'nin sitesinden baktım sanırsam onlara ait ama fark yapmaz TTnet olsada geçiş yapıcam inş önümüzdeki hafta :)

sonuç olarak daha öncede dediğim gibi D-SMART NET i DÜŞMANIMA BİLE TAVSİYE ETMEM !

 
Üst
stat counter