Bu konuyu okuyanlar

L34DRi

Öğrenci
Katılım
25 Ağustos 2017
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
26
Yaklaşık 2 hafta önce TTNET AŞ 'den aradığını söyleyen bir kişi internet sözleşmemizin bittiğini ve sözleşmeyi yenilememiz karşılığında aylık TTNET internet fatura ücretimizin 121 TL 'den 70TL'ye ineceğini ve HEDİYE olarak D-SMART paketinin bağlatılacağını söyleyerek 'aldatıcı' beyanda bulunarak abonelik sözleşmesi imzalattı. Biz de Doğan Holding'e olan güvenimizle söz konusu şahıs firmanın temsilcisi olduğu için imzaladık. Bugün TTNET AŞ bizi aradığında internet sözleşmemizin yenilenmediğini ve TTNET AŞ'nin böyle bir kampanyasının olmadığını söylediler. Kısacası D-SMART bayisi bizi aldatarak abone yaptı ve hediye olduğunu iddia ettiği aylık 70TL ücretli D-SMART hizmeti abonelik sözleşmesini imzalattı.
Biz de Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş. den üyeliğimizin cayma bedeli tahsil edilmeden derhal iptal edilerek mağduriyetimizin giderilmesi ve ilgili bayiinin Doğan TV A.Ş. bayiliğinin iptal edilmesini istiyoruz.
Çok güvendiğimiz Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş. ve Doğan Holding maalesef bizi hayal kırıklığına uğrattı ve bizi aldattı. Doğan Holding gibi Türkiye'nin büyük, saygın firmalarının bu tip ucuz yöntemlerle para kazanmaya çalışması bizi şaşırttı ve üzdü. Bu mağduriyetimizin en kısa zamanda giderileceğini ümit ediyoruz.

Saygılarımızla,
Alanya/ANTALYA
 

7Fold

Asistan
Katılım
25 Temmuz 2017
Mesajlar
169
Reaksiyon puanı
36
Puanları
28
Ben de yeni bir internet aboneliği ararken kendilerine ulaşmıştım zamanında. Müşteri temsilcisi yeni evinizde altyapının olduğunu 2 gün içinde uydu alıcı ve interneti baglayacaklarini söylediler ve nitekim 2 gün sonra servis geldi. Uydu alıcısını bağladı ve benden imza istedi. Ben de interneti sorunca bugün yanında modem olmadığını yarın geleceğini söyledi. Ben de sözleşmeyi inceledim ve imzayı attım. Ertesi gün beni DSmart arıyor ve port olmadığını internet baglanamiyacagini söylüyor. Tüketici haklarına başvuruyorum internet aboneliğim iptal oluyor ve 6 aydır mecburen 17TL/ay televizyona para ödüyorum. Müşteri temsilcisinin altyapı var demesiyle olanlar budur. İade süresinin dolması için bbekletmelerini ve kendilerinin şartlarını saglamamis olduğu sözleşmeyi artık tüketici haklarında tv+internet paketini nasıl ayirip TV paketi olarak hallettiklerini hızlıca geçiyorum. Televizyon paketi de bir balta yaramıyor. Örneğin 1 aydır kanallarında Social Network filmi dönüp dolaşıyor. Sözde her hafta yeni filmler vs vs. Neyse. Kısaca hiç genelleme yapmaktan cekinmeden; DSmart şerefsizler topluluğudur.
 

Rasty Esty

Öğrenci
Katılım
8 Kasım 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
47
Beni de benzer şekilde dolandırdılar kardeşim. BTK ' ya ( Bilgi Teknolojileri ve iletişim Kuruluna) çok kısa başımdan geçeni yazdım. Hiç kullanmadığım halde bana 240 tl fatura göndermişlerdi, şikayetimden tam 4 saat sonra DSMART aradı ve faturamın iptal edilidiğini söylediler...
BTK ye kısa bil şikayet dilekçesi yazın tamam....
 

Son mesajlar

Üst