Crysis 2 Gelişmiş Ayar Modu

Bu konuyu okuyanlar

Cloakengaged

Müdavim
Katılım
11 Aralık 2008
Mesajlar
5,068
Reaksiyon puanı
145
Puanları
63
crysis2mod.png


Daha denemedim, denemek isteyenlere link aşağıda.

http://www.mediafire.com/?2g277ocxrcm88p8
 

ExCeLLeNT

Müdavim
Katılım
20 Şubat 2009
Mesajlar
5,774
Reaksiyon puanı
17
Puanları
38
Normal Crysiste yok mu bu ayarlar ?İlk oyunda hepsi vardı.
 

Blackout

Müdavim
Katılım
14 Nisan 2008
Mesajlar
7,495
Reaksiyon puanı
383
Puanları
0
Normal Crysiste yok mu bu ayarlar ?İlk oyunda hepsi vardı.

Hiçbiri yok maalesef. DirectX 10 yok oyunda, 9'la oynuyorsun (güncelleme ile 11 desteği geleceği söyleniyor...) Bu mu olacak? :) Oyunu ayağa indirmek için her şeyi denemişler. Neredeyse çözünürlük ayarı bile koymayacaklarmış herkes oynayabilsin diye.
 

ExCeLLeNT

Müdavim
Katılım
20 Şubat 2009
Mesajlar
5,774
Reaksiyon puanı
17
Puanları
38
Denediniz mi bare düzgün çalışıyor mu ayar programı ?Ya şimdi adamlar dünyanın en iyi grafikli oyunu falan diyorlardı ?Cryengine 3 diyorlardı.Tamam benim sistem düşük benim gibiler de oynayabilsin ama ilk oyun ne güzeldi medium ayarda kasmadan oynadım ya oyunu düşük sistemim olduğu halde yüksek sistemliler de mis gibi oynadı.İkinci oyun için millet 1-2 milyardan fazla para verdi yeni sistem topladı noldu? Şimdi ben kendi tarafımdan bakarsam iyi bende oynayabilecem büyük ihtimal.Ama adamların yerine koysam kendimi kaç milyar vermişim oyun için fos çıkacak.DX11'i geçin DX10 yokmuş :D Bana göre oyundaki tek sorun şu grafikler.İlk oyundan daha mı iyi grafikleri ? Bir de ilk oyun daha gerçekçi çıkıyormuş :D
 

CalliOped

Asistan
Katılım
23 Mayıs 2010
Mesajlar
355
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
512 MB 9600M GT ile ''oyuncu'' ayarlarında rahatlıkla oynayabiliyorum, yağ gibi akıyo diyebiliriz :)
 

Cloakengaged

Müdavim
Katılım
11 Aralık 2008
Mesajlar
5,068
Reaksiyon puanı
145
Puanları
63
Kaplamalar ilk oyundan daha dandik geldi bana. Crysis 1 'deki nesneler daha netti. Bunda pikselleri gözüküyor :D
DirectX 11'in tessellation'u kurtaracak mı bakalım...

Battlefield 3'de konsollara çıkacak umarım bundan ders alırlarda Crytek'in yaptığını yapmazlar.
 

fraud3

Doçent
Katılım
29 Kasım 2010
Mesajlar
637
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
oyuncu ayarları? bende orjinal almak istiyorum ama korkuyorum kasacak diye.
 

karcx

Müdavim
Katılım
26 Şubat 2009
Mesajlar
2,391
Reaksiyon puanı
39
Puanları
0
oyuncu ayarları? bende orjinal almak istiyorum ama korkuyorum kasacak diye.

Amd Athlon II X4 ;4GB Ram;Nvidia Geforce 9400 GT hiç bir takılma yok :D:D
Özellikleri abartıyorlar ki giidp ekran kartlarına para harcayalım:FD:D
Korsan ekran kartları çıkmadı ki kurtulalım:):)
(CODON un dediği doğru çıktı:):))
 

fraud3

Doçent
Katılım
29 Kasım 2010
Mesajlar
637
Reaksiyon puanı
3
Puanları
18
Amd Athlon II X4 ;4GB Ram;Nvidia Geforce 9400 GT hiç bir takılma yok :D:D
Özellikleri abartıyorlar ki giidp ekran kartlarına para harcayalım:FD:D
Korsan ekran kartları çıkmadı ki kurtulalım:):)
(CODON un dediği doğru çıktı:):))

iyi haber haftaya alıyorum :D
 

emre24

Doçent
Katılım
15 Şubat 2010
Mesajlar
584
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Motion blur Unreal engine 3 teki gibiyse berbat birşey olur. Gereksiz yerde blurlanma en sevmediğim birşey. Ayrıca sormak istediğim bir soru var. Ekran kartım dx11 destekli demo sürümünde dx9 mu kullanıldı yoksa dx11 desteğide var mıydı?
 

Cloakengaged

Müdavim
Katılım
11 Aralık 2008
Mesajlar
5,068
Reaksiyon puanı
145
Puanları
63
Demo'da DirectX 9, satışa çıkan final sürüm de.
 

Carnage

Prime Сasual Dating - Actual Girls
Katılım
19 Ekim 2009
Mesajlar
381
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Yaş
38
Valla ben bu programa gelişmiş ayar programı diyemiyorum. Mesela motion blur'u kapatmak blur efektinden tamamen kurtulmak demek değil. Eğer oluşturacağınız autoexec.cfg'de r_MotionBlurShutterSpeed = 0 ve r_MotionBlurMaxViewDist = 0 parametrelerini girmezseniz hala blur denen rezilliği çekmeye devam edeceksiniz. daha detaylı ayar yapmak istiyorsanız autoexec.cfg dosyasına aşağıdaki komutları girip parametreleri değiştirebilirsiniz.


sys_spec = 4
sys_spec_Full = 4
sys_spec_ObjectDetail = 4
sys_spec_Shading = 4
sys_spec_VolumetricEffects = 4
sys_spec_Shadows = 4
sys_spec_Texture = 4
sys_spec_Physics = 4
sys_spec_PostProcessing = 4
sys_spec_Particles = 4
sys_spec_Sound = 4
sys_spec_Water = 4
sys_spec_GameEffects = 4
sys_spec_Quality = 4
q_ShaderGeneral = 4
q_ShaderMetal = 4
q_ShaderGlass = 4
q_ShaderVegetation = 4
q_ShaderIce = 4
q_ShaderTerrain = 4
q_ShaderShadow = 4
q_ShaderFX = 4
q_ShaderPostProcess = 4
q_ShaderHDR = 4
q_ShaderSky = 4
q_Renderer = 4
i_lighteffects = 1
g_corpseMinTime = 8
g_corpseUnseenTime = 2
g_corpseMinDistance = 20
g_battleDust_enable = 0
mfx_Timeout = 0.01
g_SkipIntro = 0
g_radialBlur = 0
g_nanoSuitEnableSuitShapeDeformation = 1
g_no_breaking_by_objects = 0
g_procedural_breaking = 1
g_no_secondary_breaking = 0

e_ObjQuality = 1
e_ProcVegetation = 1
e_DecalsAllowGameDecals = 1
e_DecalsLifeTimeScale = 1
e_DecalsOverlapping = 1
e_LodRatio = 4
e_LodMin = 0
e_ViewDistRatioDetail = 19
e_ViewDistRatioVegetation = 21
e_VegetationMinSize = 0.5
e_ViewDistRatio = 25
e_ViewDistRatioCustom = 60
e_ViewDistRatioLights = 25
e_ViewDistMin = 10
e_MaxViewDistSpecLerp = 0.5
sys_flash_curve_tess_error = 4
e_VegetationSpritesDistanceCustomRatioMin = 0.6
e_VegetationSpritesDistanceRatio = 1
es_DebrisLifetimeScale = 0.6
e_OcclusionCullingViewDistRatio = 1
e_Dissolve = 2
ca_AttachmentCullingRation = 120
e_TerrainOcclusionCullingMaxDist = 130
e_streamCgf = 0

e_ParticlesQuality = 2
e_ParticlesMaxScreenFill = 32
e_ParticlesMinDrawPixels = 1.5
e_ParticlesObjectCollisions = 1
e_ParticlesPoolSize = 8192
e_ParticlesEmitterPoolSize = 4096
r_UseParticlesHalfRes = 0
e_ParticlesForceAnimBlend =
e_ParticlesForceGI = 1

e_CullVegActivation = 30
g_tree_cut_reuse_dist = 0.35
p_max_MC_iters = 4000
es_MaxPhysDist = 200
es_MaxPhysDistInvisible = 100
e_PhysOceanCell = 1
e_FoliageWindActivationDist = 10
g_breakage_particles_limit = 80
p_max_object_splashes = 3
v_vehicle_quality = 4
p_max_substeps_large_group = 5
p_num_bodies_large_group = 100
p_gravity_z = -13
p_joint_damage_accum = 2
p_joint_damage_accum_threshold = 0.2
p_num_threads = 2
r_MotionBlur = 0
r_sunshafts = 1
r_UseEdgeAA = 0
r_colorgrading = 2
r_GlowAnamorphicFlares = 1
r_RainMaxViewDist_Deferred = 40
r_MotionBlurMaxViewDist = 0
r_PostMSAA = 1
r_PostMSAAEdgeFilterNV = 0
r_PostProcessHUD3DCache = 0
r_MotionBlurShutterSpeed = 0
r_HDRBloomMul = 0.7
sys_spec_Quality = 4
e_SkyUpdateRate = 0.5
r_DetailNumLayers = 1
r_DetailDistance = 4
r_HDRRendering = 2
r_SSAO = 4
r_SSAOQuality = 1
r_SSAODownscale = 1
r_refraction = 0
sys_flash_edgeaa = 0
e_VegetationUseTerrainColor = 0
e_TerrainAo = 0
e_TerrainNormalMap = 0
e_DynamicLightsMaxEntityLights = 7
r_UsePom = 0
r_EnvTexUpdateInterval = 0.075
r_TexturesFilteringQuality = 1
e_GINumCascades = 1
r_HDRBlueShift = 1.0
r_HDRBrightLevel = 0.85
r_HDRBrightOffset = 5
r_HDRBrightThreshold = 6
r_HDRLevel = 6
r_HDROffset = 10
r_EyeAdaptationBase = 0.1
r_EyeAdaptationFactor = 0.85
e_GI = 0
e_GIMaxDistance = 50
e_GIAmount = 0.6
e_Shadows = 0
r_ShadowBlur = 0
e_ShadowsMaxTexRes = 512
r_ShadowJittering = 1
e_GsmLodsNum = 4
e_GsmRange = 3
e_ShadowsCastViewDistRatio = 0.8
e_GsmCache = 1
e_ShadowsResScale = 3.4

s_MPEGDecoders = 24
s_Obstruction = 2
s_ObstructionAccuracy = 1
s_ObstructionUpdate = 0.5
s_SoundMoodsDSP = 0
s_VariationLimiter = 0.6
s_ReverbType = 3
r_TexSkyResolution = 1
r_ImposterRatio = 2
r_EnvCMResolution = 0
r_EnvTexResolution = 0
r_DynTexMaxSize = 50
r_TexAtlasSize = 512
r_DynTexAtlasCloudsMaxSize = 24
r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 16
r_VegetationSpritesTexRes = 64
r_TexMinAnisotropy = 8
r_Beams = 3
r_BeamsDistFactor = 0.5
r_BeamsMaxSlices = 32
e_Clouds = 0
r_WaterUpdateFactor = 0.1
e_WaterTesselationAmount = 1
e_WaterTesselationSwathWidth = 10
r_WaterUpdateDistance = 1
e_WaterOceanFFT = 0
q_ShaderWater = 1
r_WaterReflectionsMinVisiblePixelsUpdate = 0.05

sys_MaxFPS = 60
sys_physics_CPU = 0
sys_EarlyMovieUpdate = 1
gpu_Particle_Physics = 1
e_LodMax = 0
r_AnisoMin = 4
r_AnisoMax = 4
e_CharLodMin = 0
es_maxphysdistcloth = 50
r_PostMSAAMode = 2
r_ShadersRemoteCompiler = 0
r_displayInfo = 0
r_BeamsSoftClip = 1
r_EnableAltTab = 0
r_TexMaxAnisotropy = 8
r_ColorBits = 32
r_CoronaFade = 0.25
r_DrawNearFoV = 65
r_UseMergedPosts = 1
r_HDRRangeAdaptMax = 1.01
r_HDRRangeAdaptMaxRange = 8
r_HDRGrainAmount = 0.0
r_ShadersUseInstanceLookUpTable = 1
 

Carnage

Prime Сasual Dating - Actual Girls
Katılım
19 Ekim 2009
Mesajlar
381
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Yaş
38
edge anti aliasing'i ayarlamadan multi sample anti aliasing'i maksimuma dayayıp da, "oha lan hala yumuşak çizimler yok be.."diye oyuna yüklenmeyin..autoexec.cfg'de r_UseEdgeAA=16 yapıldıktan sonra oyundaki grafik kalitesi çok değişiyor. sonuç olarak gene adam gibi görüntü elde edemiyorsunuz ama eski rezillik de kalmıyor. maalesef crysis 2 playstation 3'e uyumlu hale getirilmek uğruna grafiksel anlamda hacamat edildi. playstation 3'te pc'den çok daha kötü gözükse de electronic arts crytek'e "illa ps3'te de çalışacak şekilde yapmalısın"diye baskı uygulamasaydı keşke. bu oyun için 500 dolarlık ekran kartı alanların haline acıyorum.
 

ALMİ

Müdavim
Katılım
9 Eylül 2009
Mesajlar
3,354
Reaksiyon puanı
60
Puanları
0
Amd Athlon II X4 ;4GB Ram;Nvidia Geforce 9400 GT hiç bir takılma yok :D:D
Özellikleri abartıyorlar ki giidp ekran kartlarına para harcayalım:FD:D
Korsan ekran kartları çıkmadı ki kurtulalım:):)
(CODON un dediği doğru çıktı:):))
Birileri 1-2 sene önce söylemişti :)
 
Üst