Corsair hx750i RMA

Bu konuyu okuyanlar

rakuy

Öğrenci
Katılım
24 Kasım 2018
Mesajlar
33
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
Merhaba,corsair hx750i psu sahibiyim dijital özelliği çalışmıyordu corsair supporttan yardım istedim yaklaşık 14 gündür durumu düzeltemedik istediklerini yaptım ama olmadı, bir türlü. dün fatura falan kanıt talep ettiler sonrasında rma kabul edildi şeklinde mail geldi.iade vb talep etmeden direk değişim işlemi başladı sanırsam. kargo bilgilerine baktım herhangi bir şirkette yazmıyor.rica etsem maile gözatarmısınız ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Shipping label kısmına tıkladığımda bu ekranla karşılaşıyorum eklemeyi unutmuşum kusura bakmayın
 

Ekli dosyalar

  • ss1.png
    ss1.png
    115.6 KB · Görüntüleme: 337
  • ss2.png
    ss2.png
    96.4 KB · Görüntüleme: 331
  • ss3.png
    ss3.png
    31.7 KB · Görüntüleme: 340
  • ss3ss4.png
    ss3ss4.png
    115.2 KB · Görüntüleme: 351
Son düzenleme:

rakuy

Öğrenci
Katılım
24 Kasım 2018
Mesajlar
33
Reaksiyon puanı
6
Puanları
8
prepaid-label isteğim kabul edilmiş böyle bir metinle karşılaştım. anlamadığım bir kısmı var gözatarmısınız ?
Hello yusuf,

I work with the Customer Service team and wanted to let you know that
I have checked inventory and we are ready with your replacement.
Please go ahead and send us back your defective unit with tracking no.
when you are ready.

If possible could you please give us a heads up when you ship the
defective unit and provide us the tracking no. so that we can make sure the process flows as smoothly as possible.

Thank you,
Nonie

''If possible could you please give us a heads up when you ship the
defective unit and provide us the tracking no.'' bu cümleyi çeviremedim bir türlü yardımcı olurmusunuz ?
 
Üst