Cep Telefonun Güvenlik Kodunu Unuttum

Konusu 'Samsung' forumundadır ve b33g33 tarafından 27 Ocak 2011 başlatılmıştır.

  1. CiiixXx

    CiiixXx Profesör

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.336
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Samsung Galaxy S Plus için telefon menüsüne giremediğinize göre Recoyery modda fabrika ayarlarına dönmeniz gerekecek.

    Bunu yapabilmek için önce telefonu kapatın.

    Pili çıkarıp 6 - 7 saniye bekleyin ve tekrar takın, ( ama bu şart değil. :) )

    Telefon kapalı iken, Güç + Ses yükseltme tuşuna bir süre basılı tutun.

    Samsung yazısı gelince tuşları bırakın. Bootloader menüsü gelecek. Buradan Recovery'ye girin.

    Recovery menüsünden Full Wipe işlemlerini uygulayın.

    Full Wipe = Wipe Cache ve Wipe Data / Factory Reset.

    Hatta dilerseniz Advanced'den, Wipe Dalvik Cache'i de uygulayın cihaza. ( Bu işlemi yaptıysanız, Geri tuşuna basarak bir önceki Menü sayfasına dönün. )

    Son olarak Reboot System Now diyerek telefonu yeniden başlatın. Telefon hafızasındaki yüklü tüm veriler, uygulamalar, oyunlar vs. silinecektir. Sıfırlanacak yani. :) Hafıza kartından ise herhangi bir şeyin silinmesi söz konusu değil.
     
  2. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    allah sizden razı olsun sayenizde telefonum tekrar çalışıyo çok teşekkür ederim
     
  3. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    *2767*3855# yaptım bunu ama telefon şifresi soruyor ve herhangi bi şifre girdiğimde yanlış şifre tekrar dene diyor ne yapmalıyım
     
  4. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar bu kod corby 2 işe yarıyomu (s3850)
     
  5. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    saol dostum
     
  6. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Arkadaşlar herşey için saolunda biz telefonu bu yüzden tamire verdiğimizde telefoncular bunu mu yapıyorlar merak ettim ...
     
  7. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    nokia 5250 telefonum güvenlik kodumu unuttum onun yüzünden telefona format atamıyorum biriniz yardımcı olun :(
     
  8. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    benim telefonum nokia 5800. 1 hafta önce format attım. ama şimdi kilit kodunu giriyorum "kod hatalı" diyor. 12345 denedim olmadı. 0000 denedim olmadı. 00000denedim olmadı. eski kodlarımı denedim yine olmadı. bir de imei numaraı falan varmış onuda denedim o da olmadı. ne yapabilirim?
     
  9. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    bu kodu telefonun neresine yazacağız
     
  10. WhiteHawk

    WhiteHawk Profesör

    Katılım:
    21 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.975
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    38
    Çiviyle arkasına kazıyacaksın.:D
     
  11. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    benim ki samsung galaxy pocket modelimi unuttum ne yapılacak yardımcı olur musunuz? :(
     
  12. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Çok teşekkürler...
     
  13. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar ben telefonumun telefon şifresini unuttum 3850 markası nasıl yabilirim yardımcı olurmusunuz lütfennn rica ediyorum telefon şifresi açılmadan verdiğiniz *2767*3855# deniyemiyorum tel şifresi olduğu için nasıl yapıcam lütfen yardımcı olurmusunuz
     
  14. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Siz anlamıyonuzmu hep aynı şeeylerı diyosunuz ne biçim sayfa bu biz diyoruz ki telefonun tuşlar kısmı bile açılmıyor sadece şifre istiyor nasıl kıracağız =?
     
  15. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    nlur yardm edn bna ya telfn 6303 kltlendi we hi kare falan grmyo nasıl resetleyeblrm
     
  16. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    benim telefonum samsung galaxy pocket çok denedim modeli ve google hesabı soruyor ama benim öyle hesabım yok telefonum açılmıyor ne yapabilirim ?
     
  17. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaşlar iyide bn şifreyi koydum koyduğum şifreyi unuttum bunu nasıl yapacan:)
     
  18. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    arkadaş bi önceki sayfada yazmış nedir sizin derdiniz ya :D:D
     
  19. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    Gerçekten çok teşekkür ederim.
     
  20. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    benim telefonumn markası samsung galaxy y model şifresi koyulmuş telefonuma açlmıyor fabrika ayarlarını nasıl sıfırlayacağım lütfen yardım edin
     

Sayfayı Paylaş