Çağrı Merkezlerine Yeni Düzenleme

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


ALPARS

Profesör
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
3,890
Puanları
38
artık dakikalarca melodi dinlemeyeceğiz:w00t:
 

comrade_tefo

Üyecik
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
30
Puanları
0
bu karar yeni değil uzun zaman önce bildirildi ve cc ler buna göre düzenlemeleri geliştirdi.
 

exop

Asistan
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
335
Puanları
18
Hepsiburada çağrı merkezini kapatır herhalde. Yada hep biz o %20lik dilime gireriz,hep öyle olur kesin.
 

aslanx

SDN Okuru
Katılım
6 Ağu 2011
Mesajlar
200
Puanları
16
Arkadaşlar
Bu haberlere ben inanmıyorum, bunlar göz boyamadan ibaret. Çünkü; eskiden de olduğu gibi yetkili kurumlar hep müesseseleri koruyorlar, kolluyorlar.
Bu iş; çağrı merkezlerinde, Tedaşta, T.Telekomda, Bankalarda ve diğer özel ve kamu kurumlarında vatandaşa güvensizlik, hep kurumlar haklıdır, vatandaş kötü niyetlidir, ne yapılsa vatandaş haksızdır. Kadı hesabı yani.
Örnek olarak; T.Telekomda sabit ücreti kaldırabildilermi? Elektrik kesilmelerinin neticesinde voltaj düşmesinden dolayı arızalanan ev eşyalarının tazmin edildiğini hiç duydunuzmu?
Bu düşündüklerimde keşke ben yanılsam, benim yanılmam benim yararımada olur ama malesef. Bazen haklı çıkmaktan hiç memnum olmuyorum.
Umarım bundan sonra, yukarıdaki yazdıklarım düzelir de, herkes memnun olur.
 

eSa

everything is possible..
Yasaklı
Katılım
5 Kas 2011
Mesajlar
9,809
Puanları
83
Ana menüde bekletme süresi en fazla 45 sn. olacakmış. sıkıntı yok menüleri arttırırlar. zamanında tv de reklamlar ile ilgili de düzenleme yapılmıştı. ne oldu. şimdi daha beter reklam sokuyorlar. aynı hesap
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
2,606
Puanları
0
yüzde 80'inin 20 saniye içinde cevaplanması Zaten çoğu çağrı merkezinin hedefi ve bu haber yeni değil + düzenleme eylül gibi alınacağı söylenmekte ek olarak
 
Üst
stat counter