Bir insana bağlanmak

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
arkadaşlar benim bir derdim var yazmak istedim buraya önerileriniz yorumlarınız tavsiyeleriniz beni çok rahatlatacaktır şimdiden teşekkür ediyorum.. 21 yaşındayım üniversite okuyorum ve burda 3 aylık sevgilim benden ayrıldı . inanın 3 senelik sevgilimden ayrıldığımda bu kadar daralmamıştım. 3 ay boyunca 24 saat sürekli beraber yemek yeyip beraber uyuyup beraber eğlenip beraber gülmek yani kısaca her anımızın beraber geçmesi beni ona dahada çok bağlamışki ve bu durumu ayrı kaldığım günlerde daha da iyi anladım . kelimenin tam anlamıyla yaşamakta güçlük çekiyorum ama çok şaşırıyorum nasıl olurda 3 ayda bağlandığım bir insan beni böyle yerle bir edebilir? bütün iştahım kaçtı müzik bile dinleyemiyorum ama insanlara hiç yansıtmıyorum bu durumu. benim yapım gereği hiç kimseye derdimi anlatamıyorum kızla bazen aynı ortam bulunuyoruz barışmak için dil döküyorum ama onada bu kadar üzüldüğümü hiç belli etmedim. anlayamıyorum gerçekten yaşam bi anda zevksiz bir hale geldi benim için sanki doğduğumdan beri yanımdaymış gibi okadar samimiydik okadar güzel vakit geçiriyoduk ki yani nasıl desem inanılmaz bir şekilde bağlandığımı farkettim hiç bir şeye odaklanamıyorum kısa bi video izlesem bile. bir de bu kız karşı komşum olduğu için pencereler tam paralel o yüzden cam açık olduğunda sürekli sesini duyyorum ve bu benim için hiçte kolay olmuyor gerçekten benim burda boğazım düğümlenirken göğsüm daralırken onun gülüşlerini kahkahalarını duymak benim kalbimi parçalıyor. tam da sınav haftası bütün şansızlıkların olumsuzlukların üst üste gelmesinin ardından böyle bi ayrılıkla hayatım tamamen mutsuzluklarla zehirlenmiş oldu. içime kapanık bir insan olduğum için kendimden ödün veremiyorum aşırı gururumdan sadece susuyorum ve acı hissediyorum. Ve artık bu durumdan çok ama çok sıkıldım. İnanılmaz daralıyorum arkadaşımda yok ve hayatımda kendimi hiç bu kadar aciz hissetmemiştim. Ne yapmalıyım sizce ?
 

ÆSir

Iridium
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,761
Puanları
113
Konum
Asgardia
Yaşadıklarım, yaptıklarım aklıma geldi. Tek kelime. Saplantı.
Yapacak bir şeyin yok. Bekleyeceksin ki zaman geçsin. Başka türlü olmaz.
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
Yaşadıklarım, yaptıklarım aklıma geldi. Tek kelime. Saplantı.
Yapacak bir şeyin yok. Bekleyeceksin ki zaman geçsin. Başka türlü olmaz.
Zamanla geçeceğini biliyorum ama dediğin gibi bu öyle bir saplantı ki ben o kızla mutsuz bile olsak yanında olmak istiyorum yaptığı saçma sapan hareketlerini çekilmez tavırlarını bile özlemek. ne kadar saçma sapan bir psiklojideyim ben anlamıyorum.
 

Fragger

Dekan
Katılım
21 Eki 2016
Mesajlar
9,672
Puanları
113
Konum
İstanbul
Tek kelime. Saplantı.
Buna katılıyorum ama bu saplantını geçirmek için hataya düşüpte başkalarını kullanmaya çalışma. Bu şekilde bir sürleiğine kendini mutlu sanabilirsin ama karşıdaki insanı kullanmış olacağın için bu sefer de o kişinin duygularıyla oynamış olursun ve buda hiç hoş bir şey değil. Müzik dinle, eğlenceli şeyler yap. Bu insandan önce ne yapıyorsan aynı şeyleri yapmaya çalış. Kendine zaman ayır, oyun oyna yap bir şeyler.
 

ÆSir

Iridium
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,761
Puanları
113
Konum
Asgardia
Zamanla geçeceğini biliyorum ama dediğin gibi bu öyle bir saplantı ki ben o kızla mutsuz bile olsak yanında olmak istiyorum yaptığı saçma sapan hareketlerini çekilmez tavırlarını bile özlemek. ne kadar saçma sapan bir psiklojideyim ben anlamıyorum.
Ona erişemediğin için böyle işte :). Ona ulaşsan, doygunluğa ersen o zaman saplantının geçtiğini fark eder ve gülersin :)
 

Ahmetcan26

Asistan
Yasaklı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
416
Puanları
28
Konum
Ankara
tek çözüm boşvermek.aklına geldiği zaman kendi içinden banane.umrumda değil.o beni düşünüyor mu ?ben onu düşünücek akılsız mıyım?diye cümleleri tekrarla bir süre sonra ondan nefret ediceksin.ondan sonra bağlarını koparmış oluyor.ben de bir şeyi kafama taktığım zaman üzülüyorum. boşvermek gerekiyor ya bazen gereksizce rap gündemindeyim.mesela rep dinleyebilirsin iyi gelir.benim dediklerimi yap 2 haftada hiçbir şey olmamış gibi unutursun.
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
aslında okadar anlamsız geliyor ki bu kadar vicdansız umursamaz en kötü günümde beni güldürmek için tek bir kelimesi beni mutlu edecekken bu göğsüme saplanan sıkıntıyı alıp çıkarabilecekken o herzaman kendini düşündü kendi egosunu düşündü ve ağırıma giden zoruma giden benim hala bu kızı düşünmem ve onun bana sarılmasını istemem. en çokta kendime kızıyorum işte. aslında bırakın insanlara bu durumu anlatmayı kendimden bile utanıyorum bazen gözümden yaşlar akıyor ama kendimi yalnız olmama rağmen salamıyorum bu kadar aciz değildim diyorum kendi kendime en kötüsü hiç birşey zevk vermiyor artık şu mübarek günlerde oruç tutup sabır etmekden başka çarem yok galiba :( teşekkür ederim..
 

ÆSir

Iridium
Yönetici
Moderatör
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
2,761
Puanları
113
Konum
Asgardia
Senin gibi sadece böyle şeyler için acı çektiğim günlerimi özledim :)
 

by efsane

byefsane@shiftdelete.net
Yönetici
Admin
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
14,776
Puanları
113
Konum
Elazığ
aslında okadar anlamsız geliyor ki bu kadar vicdansız umursamaz en kötü günümde beni güldürmek için tek bir kelimesi beni mutlu edecekken bu göğsüme saplanan sıkıntıyı alıp çıkarabilecekken o herzaman kendini düşündü kendi egosunu düşündü ve ağırıma giden zoruma giden benim hala bu kızı düşünmem ve onun bana sarılmasını istemem. en çokta kendime kızıyorum işte. aslında bırakın insanlara bu durumu anlatmayı kendimden bile utanıyorum bazen gözümden yaşlar akıyor ama kendimi yalnız olmama rağmen salamıyorum bu kadar aciz değildim diyorum kendi kendime en kötüsü hiç birşey zevk vermiyor artık şu mübarek günlerde oruç tutup sabır etmekden başka çarem yok galiba :( teşekkür ederim..
Bak şimdi reçeteni yazıyorum;


önce bunu izliyorsun, sonra da tüm P!NÇ bölümlerini. Aşk acısı geçmeyecek ama söz iyi gelecek.
 

Sourena

Doçent
Katılım
13 Ağu 2016
Mesajlar
880
Puanları
43
Konum
Unkown
Aslında çok büyük bir dert sayılmaz biliyorum ama içim içime sığmadığı şu dakikalarda bunları yazmaktan başka elimden hiç bir şey gelmiyor.
Abi senden küçüğüm ama kat kat fazla şeyler yaşadım. Kız kafaya takılacak bir şey değil emin ol daha kötüler var...
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
Buna katılıyorum ama bu saplantını geçirmek için hataya düşüpte başkalarını kullanmaya çalışma. Bu şekilde bir sürleiğine kendini mutlu sanabilirsin ama karşıdaki insanı kullanmış olacağın için bu sefer de o kişinin duygularıyla oynamış olursun ve buda hiç hoş bir şey değil. Müzik dinle, eğlenceli şeyler yap. Bu insandan önce ne yapıyorsan aynı şeyleri yapmaya çalış. Kendine zaman ayır, oyun oyna yap bir şeyler.
bak yemin ederim düşmanım olsa hiç bir insanı oynatmam yara bandı olarak kullanmam. ben bunu yaparsam hem karşımdaki insanı hem de kendimi kandırmış olurum gerçekci bir mutluluk olmaz. ben acımı tamamen yaşayıp her yerimde hissedip bitirmek istiyorum. ha neydi o söz : Sahici bir sarsıntı sahte bir dengeden iyidir. aynen bu şekil ama dayanılması çok güç helede yanınızda kimse yoksa odanın sessizliğini dinlemek çıldırtıyor insanı

---- Mesajlar birleştirildi ----

Abi senden küçüğüm ama kat kat fazla şeyler yaşadım. Kız kafaya takılacak bir şey değil emin ol daha kötüler var...
doğrudur kardeşim herkesin derdi kendine büyük işte ama benim ailevi meselelerim de var bütün talihsiz olayların üstüne birde bu geldi arkadaşımda pek yok tek tutunacak dalım oydu bana en çok koyan bu oldu yoksa bi kız için bu kadar üzülmek saçma tabi
 
Son düzenleme:

Ahmetcan26

Asistan
Yasaklı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
416
Puanları
28
Konum
Ankara
birşeye çok önem verince böyle oluyor.geçen senelerde 5 bin tlye telefon almıştım.telefonla çok zaman geçiriyordum.sonra suya düştü.yerden aldım baktım çalışmıyor.telefonu alalı 2 ay mı ne olmuştu.telefon gitti.Allahtan eski 2 bin tlye aldığım telefonu satmamıştım.bin tlye alıcaklardı.1 felaket yaşadım ama 2 .sinden yırttım.sonra unuttum.cana gelcene mala gelsin dedim içimden.üzüntüm bitti.bu kadar işte.kendi kendine teselli vermelisin.kendine teselli vermezsen 1 sene de sürer 10 sene de.benim üzüntüm 2 hafta bile sürmedi.unutamıyorum diye kendini teselli edersin unutamazsın.unutamasan bile unuttum demelisin çünkü bilinçaltı öyledir unutamasan bile böyle teselli etmeye devam edersen bilinçaltın sana unutturur.
 

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
birşeye çok önem verince böyle oluyor.geçen senelerde 5 bin tlye telefon almıştım.telefonla çok zaman geçiriyordum.sonra suya düştü.yerden aldım baktım çalışmıyor.telefonu alalı 2 ay mı ne olmuştu.telefon gitti.Allahtan eski 2 bin tlye aldığım telefonu satmamıştım.bin tlye alıcaklardı.1 felaket yaşadım ama 2 .sinden yırttım.sonra unuttum.cana gelcene mala gelsin dedim içimden.üzüntüm bitti.bu kadar işte.kendi kendine teselli vermelisin.kendine teselli vermezsen 1 sene de sürer 10 sene de.benim üzüntüm 2 hafta bile sürmedi.unutamıyorum diye kendini teselli edersin unutamazsın.unutamasan bile unuttum demelisin çünkü bilinçaltı öyledir unutamasan bile böyle teselli etmeye devam edersen bilinçaltın sana unutturur.
Ya haklısın tabiki teselli etmem lazım çok uzatmamam lazım ama ben yapım gereği böyleyim sevdiğim insanlarla küs olmak hele en sevdiğim olunca benim boğazım düğümleniyor. Telefonla karşılaştırman ilginç olmuş biraz :)
 

Ahmetcan26

Asistan
Yasaklı
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
416
Puanları
28
Konum
Ankara
Ya haklısın tabiki teselli etmem lazım çok uzatmamam lazım ama ben yapım gereği böyleyim sevdiğim insanlarla küs olmak hele en sevdiğim olunca benim boğazım düğümleniyor. Telefonla karşılaştırman ilginç olmuş biraz :)
bir de bir şey söyleyeceğim.ayıp olmaz demi.söylüyorum.ben bu konuyla ilgilendim benim konumla ilgilenebilir misin ??mobil dünya kategorisinde giyilebilir cihazlarda!!bir zahmet!!

---- Mesajlar birleştirildi ----

ha birde beni takip edebilir misin ??
 
Son düzenleme:

hasanngurcan

Üyecik
Katılım
25 May 2018
Mesajlar
30
Puanları
8
Konum
ısparta
Arkadaşlar ben dayanamadım bu ayrıldığmız kızla gittim çok kötüyüm dedim dayanamıyorum dedim çok üzülüyorum dedim konuştum ve kız inanılmaz bir şekilde beni şok etti. ben hayatımda bu kadar taş kalpli bu kadarr vicdansız umursamaz birisini görmedim . düşmanım bana o sözleri söylese gider yanında olurdum dayanamazdım. Kız bana acıtasyon yapıyosun dedi barışmak istemiyorum dedi ve ben bukadar üzülürken onun bu rahatlığı hafızamdan gitmiyor uykularım bölünüyor süreklide aynı ortamda bulunuyoruz arkadaş ortamından kaynaklı ve doğum gününde ona aldığım tşörtü giyip geliyo ben umutlanıyorum o geri söndürüyo sadece ona vicdansız ve umursamaz dediğim için daha önceden beni affetmiyor uyarmıştı. bir kere sinirlenip söylemiştim. Arkadaşlar ben hayatımda bu kadar net bir insan görmedim. Şimdi herşey çok zoruma gidiyo bir insan dardayım dediğinde ona sırtınızı nasıl dönersiniz? Ben kahroluyorum bir insan bana sırtını dönünce yapım böyle zaten küçük şeylere bile çok üzülüyorum artı maddi manevi kötü günlerden geçerken bunları bana tek unutturcak tek mutlu olduğum insan hayatımdan çıktı gitti ve 2 günde bir aynı ortam da bulunuyoruz arkadaşlar karşımda böyle biraz duygularımı önemsemeyen katı bi insan var yada ben mi abartıyorum bilmiyorum. ama bu durum beni mahvediyor lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor bir daha aynı ortama girmesem benim için daha mı iyi olur yoksa rahat mı takılıyım yanında ben dayanamıyorum.
 
Üst
stat counter