Bilgisayarımı Usb'den Başlatamıyorum

Konusu 'Windows' forumundadır ve Proof.Web tarafından 4 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

  1. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0

    - Bilgisayarımı Usb'den Başlatamıyorum

    Arkadaşlar Merhaba :)
    Ben USB Diskime Ubuntu Yükledim Şimdi Kurulum Esnasına Geçeceğim Ama Yeniden Başlattıgımda Bilgisayar USB'den Başlamıyor
    Araştırdım Bios'tan Boot Device Priority Sekmesine Geliyorum Ama Seçeneklerde Sadece CD/DVD,Floppy,Harddisk var USB Yok,
    Kısacası Ben Bilgisayarıma Bu USB Diski Nasıl Tanıtacağım
    Anakartım P55 İşlemcim Corei5 :)
     
  2. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    boot menu varsa ordan gir daha kolay olur makina acilirken anakartin markasi falan olan bi logo gelir altta bi yerde 'BOOT MENU : F9'' gibi bisi yazar tabi senin anakartinda büyük ihtimal baska bir tus boot menudur..diger yol senin dedigin priority cok önemli diil orayi usb zip varsa onu sec o yoksa harddisk secili kalsin ama biosu bi karistir first device yada aygıt listesi gibi bisi vardi orda bellegin markasini görürsün onu ilk siraya getirmen gerekiyor..biraz karisik anlattım farkindayim kusra bakma anakarttan anakarta farklilik gösterdigi icin....
     
  3. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Üstad Zaten Boot Menüden Giriyorum :)
    Del Tusu İle Giriyorum :)
    Ama First Device Gibi Bir Sekmede Mevcut Değil
    1 Saat Karıstırdım Ama Bir Sonuca Varamadım.
     
  4. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    simdi baktım biosa unutmusum first deviceyi harddisk olarak birak makina usbyide harddisk olarak görür.ama orda bi liste olmasi lazim hardiskin falan isminin yazdigi bende Priority diye geciyo orda usbnin ismini görmen lazim örneğin kingston DataTraveler gibi onu klavyenin sagindan (+ - ) tuslariyla en üste getir ( F10) a basip kaydet cik baslamasi lazim
     
  5. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Maalesef Toshiba Trend Kullanıyorum Ama Bir Türlü Göremiyorum :(
    Acaba Başka Bir Yolu Yok mudur?
     
  6. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    del tusuyla biosa girmesi lazim boot menu baska bi olay ee tabi senin anakartta del tusu boot menu, baska bi tusta bios olabilir onu bilemem eger dedigin gibiyse boot menuya giriyosan flash bellegin ismi yazmasi lazim yok yazmiyo diyosan harddisk war diyosan harddiske gir harddiske girdikten sonra bellegin ismi cikar kademeli menu yani bilmem anlatabildimmi.eger bu dediklermde olmuyosa biosta flash bellek kapalidir onu acman lazim biosu iyice bi karsitr usb legacy support gibi bisi olmasi lazim onu enable yaparsin acarsin hatta usb yazan ne warsa enable yap..buda olmuyosa bellek bozuktur ama tabi bozuk olmasi zor bi ihtimal
     
  7. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Bu Sefer Del Yerine F12 lede Biosa Girdim ve Boot Sekmesi Altın daki USB'yazan bütün disable'leri enable olarak değiştdirdim ama nafile :(
    Yine Olmadı :(
    Başka Bir Yol Yokmudur ?
     
  8. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.283
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    daha önce windows'u usb bellekten kurmak için alternatif bir yöntem anlatmıştım resimler oradan araklama :D büyük ihtimal şu ayarları yapman lazım :)
    1. resimdeki kısım ayarlı olmayabilir :)
    [​IMG]

    2. resimdeki kısım ise biosuna göre değişebilir :)
    [​IMG]
     
  9. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam 1 Saattir Bakıyorum Biosa Ama Böyle Bir Menü Görmedin Baya Bi Kurcaladım Yani :)
     
  10. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    bios ister award bios, olsn ister ami bios, ister baska bisey böle bi menu olmak zorunda. menu olmasada harddisk vs gibi aletlerin listelendigi bi menu olmali eger harddisk ismi yukaridaki gibi geliyosa ama flash bellek gelmiyosa dün dedidim gibi flasta bi sorun wardir
     
  11. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam USB'yi Masaüstünde Görebiliyorum Ama :(
     
  12. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.283
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    hocam boot menüsün fotosunu bir koy bakalım :turned:
     
  13. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam Bİlgisayar Açılırken Print Screeen Yapabiliyor muyuz ?
     
  14. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.283
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    o benim aklıma gelmedi :) ama cep telefonunla filan çekip bilgisayara aktarabilirsin :) bu şekil yapabilme şansın varsa biosun boot mesünden bir kaç foto çek koy bakalım :) bu arada biosun fotosunu da çekersen iyi olur :)
     
  15. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Maalesef Ya :( Biosun Fotosunu Çekebilecek Ne Bir Telefonum Nede Bir F.Makinem Var :(
     
  16. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.283
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    :( F8,F2,F9,esc tuşları direk boot seçeneklerini ekrana çıkartır. O şekil denedin mi?? :)
     
  17. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    İlk Önce Del'i Denedim Bios Açıldı Zaten,F2 denedim yine açıldı ama hep aynı pencereler F8,F9 Deneyince Farklı Bir Bios Penceresimi Çıkıyor Yoksa?
     
  18. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    bios baska bisi boot menu baska bisi boot menuyu acarsan direkt liste gelir sölemistm dün
    asagidaki resmin benzeri cikmasi lazim orda hardisk bölmesinin altinda flash bellkin görünmesi lazim dün

    [​IMG]
     
  19. Proof.Web

    Proof.Web Profesör

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.007
    Beğenileri:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam Şimdi F2,ESC,F8 her tusla aynı bios açılıyor artık boot menumu oluyor bilemiyorum :(
     
  20. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    ayni biosmu aciliyor resimdeki gibi diil yani...ilk defa böle bisi duyuyorum
     

Sayfayı Paylaş