Barcelona - Real Madrid maçı hangi kanalda?

Konusu 'Futbol' forumundadır ve AliA tarafından 27 Nisan 2011 başlatılmıştır.

?

Maçı kim kazanır?

Anketin kapanma tarihi 3 Mayıs 2011.
  1. Barcelona

    73,1%
  2. Berabere

    3,8%
  3. Real Madrid

    23,1%
  1. enrooy

    enrooy Profesör

    Katılım:
    19 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.148
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Site linkini p.m. atabilecek olan var mı? :)
     
  2. matta

    matta Üyecik

    Katılım:
    3 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar maçı internetten izleyebileceğimiz bir linki özelden mesaj atabilecek kimse var mı?
     
  3. tolga3589

    tolga3589 Asistan

    Katılım:
    6 Ocak 2010
    Mesajlar:
    342
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Eeeeeeeyyyyyyyyyyy ahaliiiiiii biri bir çözüm sunabilecek mi ?
     
  4. S_T_A_L_K_E_R

    S_T_A_L_K_E_R Profesör

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.948
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Rojadirecta ve SopCast diyorum. Gerisini siz bulun :D
     
  5. Elbruz46

    Elbruz46 Rektör

    Katılım:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.111
    Beğenileri:
    367
    Ödül Puanları:
    83
    Hay Onların Papatyasını...
     
  6. Blackout

    Blackout Dekan

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    7.500
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    0
    Bi hemen sağlam link atın sonra silin. Kaçırmayalım maçı. :D
     
  7. matta

    matta Üyecik

    Katılım:
    3 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yaw arkadaşım bırak şimdi şifreli şifreli konuşmayı yaw maç gidiyo...özelden bi öesaj atabilecek kimse yok mu hadi lütfen!!
     
  8. AliA

    AliA Guru Onursal Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    65.573
    Beğenileri:
    312
    Ödül Puanları:
    0
    Az kaldı maça...
     
  9. S_T_A_L_K_E_R

    S_T_A_L_K_E_R Profesör

    Katılım:
    19 Aralık 2009
    Mesajlar:
    2.948
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Böyle paylaşım yasak. Özel mesajdan olsa bile...Google amcaya rojadirecta yazdın mı? O siteye girsen direk anlayacaksın zaten. Onlarca link var...
     
  10. arsenik

    arsenik Rektör

    Katılım:
    8 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    12.053
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    48
    Cinsiyet:
    Bay
    rah-e fardaya gurban :D
     
  11. Blackout

    Blackout Dekan

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    7.500
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    0
  12. lauset

    lauset Doçent

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    599
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    maçı nerden izleyebiliriz arkadaşlar euro futbol şifreli
     
  13. AliA

    AliA Guru Onursal Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2007
    Mesajlar:
    65.573
    Beğenileri:
    312
    Ödül Puanları:
    0
    İlk mesajda belirttim. Rah-e Farda kanalından şifresiz izleyebilirsiniz.
     
  14. mendocino

    mendocino Rektör

    Katılım:
    9 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.058
    Beğenileri:
    66
    Ödül Puanları:
    48
    yahu acin rah a fardayi basladi mac görüntüde fena degil. alttan müzik bile verdi herifler hizmet sınırsız:)
     
  15. alabula

    alabula Profesör

    Katılım:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.818
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Ali mükemmelsin, harikasın. :D
     
  16. UgurABA

    UgurABA Dekan

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.362
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    38
    digiturk'te bi kanal vermiyo mu ? eurosport falan ?
     
  17. CiiixXx

    CiiixXx Profesör

    Katılım:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.321
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    1 TV Georgia TURKSAT 42.0°E Frekans 12601 V 2960

    Biss Key: 00 20 05 00 00 19 56 00

    En azından 2. yarıyı izleyebilirsiniz.

    Maç Rustavi 2 den yayınlanacak diyen ve Biss key veren arkadaşı da ( Micoli ) kınıyorum :D gitti maçın yarısı...
     
  18. mei

    mei Profesör

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.739
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bu ne rezillik yahu. Şu maçı hiç bir türk kanalı vermiyor...
     
  19. desperado64

    desperado64 Rektör

    Katılım:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    12.283
    Beğenileri:
    87
    Ödül Puanları:
    48
    real ancak fifa 2011de yener barcayı :D
     
  20. Blackout

    Blackout Dekan

    Katılım:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    7.500
    Beğenileri:
    366
    Ödül Puanları:
    0
    PC'den diyoruz Rah-e Farda diyorsunuz :D Neyse ki bir anını bile kaçırmadım ilk yarının. :)
     

Sayfayı Paylaş