Aynı marka akıllı telefonların satış fiyatları arasındaki farkın nedeni nedir

Bu konuyu okuyanlar

gsakir

Öğrenci
Katılım
8 Temmuz 2011
Mesajlar
64
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
akıllı telefon alma süreci içerisinde telefonları araştırırken özellikleri yanında doğal olarak fiyatlarınında uygun olmasını istiyorum.internette aynı marka telefon modellerinin fiyatları arasında bir uçurum var diyebiliriz. aşağıda sadece en çok tavsiye edilen üç telefonun fiyat aralığını veriyorum. bu farklar diğer telefon modelleri içinde aynı.

benim aklıma takılan soru ise bu fiyat farklarının temel nedeni sadece satan firmanın kâr elde etme isteğimi. başka nedenleri varmı? aksesuar eksikiği vs...

Samsung i9100 Galaxy S II fiyatı 1350 TL ile 2500 TL arasında değişiyor.

Sony Ericsson Xperia Neo fiyatı 700 TL ile 900 TL arasında değişiyor.

LG Optimus Black P970 fiyatı 850 TL ile 1300 TL arasında değişiyor.
 

CLOUD

Asistan
Katılım
27 Ekim 2010
Mesajlar
277
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
paketleri standart oluyor zaten.çok ucuza bulduğun kampanyada değilse,güvenilir firma değilse kesin spottur alma arkadaşım...dükkan garantisi falan hikaye.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Paralel ticaret diye birşey duydum , açıklaması ise doğru biliyorsam ; Bir ürünü türkiyeye 1 distrübütör getirir ve satar. Paralel ticaret ise yine yasalara uygun şekilde düstürübütör dışında farklı firmaların Türkiye ye getirmesi ve satmasıdır . Tek sorun garantisi diyorlar ,yine 2 yıl garantili ama Telpa , KVK değilde kendi anlaşmalı olduğu farklı garanti servisleriymiş. Bence zararı yok
 

WhiteHawk

Profesör
Katılım
21 Mart 2009
Mesajlar
2,024
Reaksiyon puanı
43
Puanları
48
Elektronik cihaz tamamen şans işi.Benim KVK garantili Nokia c5-03 üm var.Garantili olduda ne oldu?Üç defa tamire gitti hala aynı sorunu var halledilmedi.Daha sözde olan garantisinin bitmesine bir yıl var.Hiç bir değişim de yapmadılar.Servise göndermekten Nokia ya e-mail atmaktan yoruldum.Sonunda torunlarımın görmesi için evde uygun bir köşede kutusuyla beraber bekliyor.
 

engerex

Dekan
Katılım
16 Ağustos 2008
Mesajlar
7,676
Reaksiyon puanı
26
Puanları
48
Elektronik cihaz tamamen şans işi.Benim KVK garantili Nokia c5-03 üm var.Garantili olduda ne oldu?Üç defa tamire gitti hala aynı sorunu var halledilmedi.Daha sözde olan garantisinin bitmesine bir yıl var.Hiç bir değişim de yapmadılar.Servise göndermekten Nokia ya e-mail atmaktan yoruldum.Sonunda torunlarımın görmesi için evde uygun bir köşede kutusuyla beraber bekliyor.
Yanılmıyorsam 1 yıl içinde aynı arıza 3 farklı arızalar 3'ten fazla (Garanti belgesinde tam olarak yazıyor.) oluştuysa değişim veya ücret iadesi olacağına sen karar veriyorsun. Eğer gerekli şartlar oluştuysa ve garantisi devam ediyorsa kaymakamlık veya valilikteki tüketici hakem heyetine dilekçe, garanti belgesi ve servis formlarıyla başvur. Bu bu sana bir kaç saat ve ~10TL'ye patlar. Ancak elinde mahkeme kararına eşit bir karar var. Buna hayır diyemezler.
 

gsakir

Öğrenci
Katılım
8 Temmuz 2011
Mesajlar
64
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
anladığım kadarı ile düşük fiyattan kaçmalıyım
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Alakası yok , iyi araştırmalısın garantisini iyi sorgulamalısın. Ben eksenbilgisayar dan bir bilgisayar topladm 6 ay önce Topladığım fiyat şuan hala vatanbilgisayar veya gold bilgisayardan daha ucuz.

Ucuz fiyattan kaçma site önemli alacağın yer önemli burda.
 

Clicker

Asistan
Katılım
18 Ağustos 2011
Mesajlar
249
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
valla ben genelde gold'tan yanayım çünkü ben kendimi bildim bileli adamlar bu işin içinde ve kaç yaşında olursan ol illa ki bir kez alışverişin olmuştur... en azından ben öyle düşünüyorum :) bir çok kez alışveriş yaptım ve hiç sorunla karşılaşmadım o yüzden her zaman bilindik markadan yanayım.
 

madmex

Profesör
Katılım
16 Nisan 2011
Mesajlar
2,606
Reaksiyon puanı
5
Puanları
0
Fiyatları Vatan computerden daha pahalı Gold'un değmez. Eğer istanbuldaysanız alternatifiniz çok.

--- Mesaj Güncellendi ---

Elektronik cihaz tamamen şans işi.Benim KVK garantili Nokia c5-03 üm var.Garantili olduda ne oldu?Üç defa tamire gitti hala aynı sorunu var halledilmedi.Daha sözde olan garantisinin bitmesine bir yıl var.Hiç bir değişim de yapmadılar.Servise göndermekten Nokia ya e-mail atmaktan yoruldum.Sonunda torunlarımın görmesi için evde uygun bir köşede kutusuyla beraber bekliyor.


3defa garanti servisne gittiyse Tüketici mahkemesine başvur 10tl ücretmi ne alıyorlar. Telefonun nakit iadesini istersin.
 
Üst