Asus pcı-express 3.0 destekli anakart

Konusu 'Donanım Tavsiyesi' forumundadır ve ByBerk tarafından 27 Ekim 2011 başlatılmıştır.

  1. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38

    - Asus pcı-express 3.0 destekli anakart

    Merhaba arkadaşlar

    Şu sitede eğer bi bakarsanızhttp://donanimhaber.com/asus/NewsDetail.aspx?id=29786
    eğer işlemcinizi ıvy brigde alırsanız yani yeni çıkacak 22nm işlemci alırsanız pcı-express 3.0 destekli olarak değişceyini söylüyor ama ben pek inanmadım çünkü bi kere o yuvaların yani mantıken veri yolları biraz daha artması lazım sadece bios güncellemisiyle olurmu sizce?

    Birde ben anakartımı http://www.vatanbilgisayar.com/msi-...ta-3.0-anakart/productdetails.aspx?I_ID=52929 bunu almak istiyorum acaba bu anakartta öyle birşey olurmu?

    Şimdiden teşekkürler.

    ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 20:10 ----------

    yokmu bir bilgisi olan?
     
  2. YellowRed

    YellowRed Rektör

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    13.577
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    demekki pci-e 2 ve 3 girişleri aynı ve bios güncellemesi ile pci-e 3.0 desteği verilebiliyormuş. muhtemelen aynı desteği diğer firmalar da verir. işimi sağlama almak isterim dersen listedeki asus anakartlardan birini al. :)

    inşallah gelecekte amd anakartlara da aynı destek gelir. :)
     
  3. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    ya şimdi hatırlarsan gigabyte böyle bişey demişti ama msi yanlış olduğunu sölemişti yamuğa gelmeyekde .d.d

    ya çünkü ıvy brigde h67 p67 uyumlu olcak ya kafam çok karıştı ya:D

    ---------- Post added 28-10-2011 at 00:02 ---------- Previous post was 27-10-2011 at 23:27 ----------

    yokmu bilgisi ilgisi olan
     
  4. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    yokmu yardım edecek biri?

    ---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

    Yokmu birisi

    ---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 15:50 ----------

    lga 1155 sistem toplayan yokmu yav

    ---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 16:17 ----------

    yardımcı olcak biri varmı?
     
  5. POWER

    POWER Rektör

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    10.322
    Beğenileri:
    158
    Ödül Puanları:
    0
    Valla bazı konularda mış miş lere güven olmaz. Ne olur ne olmaz beklemek gerek.
     
  6. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
  7. engerex

    engerex Dekan

    Katılım:
    16 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.672
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Asus dökümanından şunları çıkardım.
    Asus laboratuar ortamında testlerini yaptığını ve doğal olarak PCIe 3.0 desteği sağlandığını belirtiyor.
    Ancak
    1 numaralı kural: PCIE 3.0 Ready kartlar için; işlemci desteği şart. (Yeni nesil Intel 22nm işlemciler ile birlikte)
    Her Z68, P67, H67 ve H61 çipsetli anakartlarda olmuyor. İşlemciniz desteklese dahi anakart, anakart revizyonu ve BIOS desteği şart.

    Belli ki Asus anakartlarını üretirken hazırlık yapmış.
    Diğer üreticilerin kendi anakartları için bu desteği sağlamadıkça beklemeyi derim.
    Eğer BIOS güncellemesiyle destekleyecek kartları varsa MSI açıklayacaktır.

    ---------- Post added at 21:49 ---------- Previous post was at 21:43 ----------

    MSI yeni anakart modelleri sunmuş.
    http://event.msi.com/mb/Gen3/
     
  8. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    teşekkürler tam istediğim açıklama o zman msi açıklamasını bekleyelim görelim

    msi zaten şuan desteği olan kartlar var biliyorum fakat onlar hep z68 çipsetliler oluyo
     
  9. ByBerk

    ByBerk Profesör

    Katılım:
    28 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    1.193
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    arkadaşlar biraz daha araştırma yaptımda ucuza pcı-express 3.0 destekli bit msi anakart buldum
    ama şöyle bir sorum var bu anakartı aldığım zaman pcı-express 3.0 kullanmak için asus gibi bir ıvy brigde işlemciye ihtiyacım varmı yoksa direkt amd 7000 serisi çıktğı zaman kullanabilcekmiyim?
    http://www.msi.com/product/mb/Z68A-G43--G3-.html#/?div=Detail

    ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 17:22 ----------

    yokmu birisi
     
  10. YellowRed

    YellowRed Rektör

    Katılım:
    2 Ekim 2008
    Mesajlar:
    13.577
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    0
    pci-e hızı anakart ve ekran kartı arasında bir durum. yeni nesil pci-e 3.0 ekran kartları çıkınca direk takıp kullanabilmen lazım.

    not: sistemi alamaya karar verdiğin zaman bu konuları açsan daha iyi olacak.
     
  11. prohackertarkan

    prohackertarkan Üyecik

    Katılım:
    25 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aradan 1 yıl geçmiş ama konu daha gündeme gelmeye başladı PCI Express 3.0 o kadar önemli sorayım dedim
    bende 1500 tl lik bir sistem düzücem parayı kısmıcağım tek yer anakart şuan
    400 TL lik ASUS SABERTOOTH 990FX
    bu anakartı alıcam ama pcı-e 2.0
    güncellemeyle desteklerler mi yoksa bulmamızmı lazım pcı-e 3.0
     
  12. SDN Okuru

    SDN Okuru SDN Okuru

    7 ay önce atmışsınız mesajı eğer almadıysanız 2014 gelmek üzere biraz daha bekleyin yeni yılda yeni bilgisayar bileşenleride piyasaya düşecektir.
     

Sayfayı Paylaş