Arkadaşlar düdüklü tencerede hangisini önerebilirsiniz ?

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


administrator

Asistan
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
482
Puanları
28
düdüklü tencereden pek anlamam ama tefalinki daha modifiyeli duruyor sanki...:laugh:
 

bugrabugra001

Asistan
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
219
Puanları
18
Konum
Ankara
fissler candır 5 yıldır kullanıoruz ve patlamaması ıcın ozel emnıyetlerı var(patlamama garantısı omur boyu verılıyor zaten) made in germany ;)
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
13,814
Puanları
83
Düdüklü tencerede yapılan yemekler diğer tencerelerde yapılan yemeklerden daha lezzetli oluyor. Bu konuda uzman olan arkadaşımız friendly ne diyor acaba?..:D
 

scorpion

Yasaklı
Yasaklı
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
14,510
Puanları
113
muratflash

Özellikle kuru fasulye ve etli nohut yemegi :p

Bak canim cektim simdi.. yapsam mi ne :D
 

friendly

Rektör
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
11,884
Puanları
113
Konum
İstanbul
Düdüklü tencerede yapılan yemekler diğer tencerelerde yapılan yemeklerden daha lezzetli oluyor. Bu konuda uzman olan arkadaşımız @friendly ne diyor acaba?..:D
Muratım hem doğru hem yanlış.
Yemeğine göre değişir. :)
Ama düdüklü tencere rahatlıktır, kolaylıktır.

Ben bir kere beceriksizliğimden dolayı elimi yüzümü yaktıydım o gün bugündür kullanmıyorum daha.
Ben sadece Çelik Tencere, Bakır Tencere ve Güveç Tencere kullanıyorum. :)

Bu arada sen bana çaktırmadan Pis Boğaz demedin di mi ? :p
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
13,814
Puanları
83
Muratım hem doğru hem yanlış.
Yemeğine göre değişir. :)
Ama düdüklü tencere rahatlıktır, kolaylıktır.

Ben bir kere beceriksizliğimden dolayı elimi yüzümü yaktıydım o gün bugündür kullanmıyorum daha.
Ben sadece Çelik Tencere, Bakır Tencere ve Güveç Tencere kullanıyorum. :)

Bu arada sen bana çaktırmadan Pis Boğaz demedin di mi ? :p
Yok canım sen niye öyle algıladınkii..:D Gurme demek istemiştim.:D Ama düdüklününkü daha lezzetli oluyor yavv.
 

muratflash

Rektör
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
13,814
Puanları
83
Valla bilgisayarla telefonla ilgili bi problemin varsa sor çözelim ama düdüklü tencereden hiç anlamam.:D Bütün düdüklü tebncereler aynıdır diyecem ama saçma bi söylem olacak.
 

gozlukcuamca

Üyecik
Katılım
19 Ara 2012
Mesajlar
14
Puanları
0
düdüklü tencerede çok fazla bilinmese de güral'ın ürünleri hem çok iyi hem de kalitesine göre ekonomiktir. buradan inceleyebilirsiniz. kaliteli malzemeden mamül olduğu için gerçekten ağırdır. düdük kısmının tıkanması halinde devreye giren emniyet ventili bulunmaktadır. ayrıca klipsli kapağı sayesinde çok kolay açılır kapanır.
 

finrod

Üyecik
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
82
Puanları
6
Tefale o kdar para vermek bence saçma. Normal bi düdüklü tencere benim diyen yemeği max 1 saatte pişirir. O kadar da acele edilecek bir şey değil yemek yapmak. Annemde karaca klasik 6 lt var çokta güzel yani.
 

turgay özsoy

Üyecik
Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
1
Puanları
1
Konum
istanbul
tefal clipso almanızı tafsiye etmem çünkü üst aparatı kısa zamanda kırılarak düdüklü tencere üst aparatı tencerenin yarı fiyatı yedek parçaları pahalı yetkili servislerde 20 iş günü diye kendilerini yayıyorlar aslında 1 günlük iş düdüklü aparatı değiştirmek hatta eminönünde tamirciler herhangi bir düdüklü tencerenin 1 aparatını 10-15 dk sürde tesklim ediyolar 1 de çay ısmarlıyolar tefal ürünün alırken 1 daha düşünmenizi tafsiye ediyorum iyigünler iyi forumlar
 
Katılım
8 Eki 2011
Mesajlar
50,021
Puanları
113
adam almış ve patlatmış bile az daha ölüyormuş tvye bile çıkmış kuru fasülyeler tavana saplanmışlar...
 

Utopik83

Üyecik
Katılım
2 Ocak 2018
Mesajlar
4
Puanları
1
Konum
Konya
Tefalmiş hisarmış korkmazmış bunlar geçin abi.
Düdüklüde en iyi marka fisslerdir.Çelik kalitesi ve patlama emniyeti açısından bu işin vakkosusudur ve alman malıdır.Bütçenizi aşıyorsa Wmf marka alınabilir.Fislere rakiptir.Enplus mağazalarımda var ama wmf’i tefal satın aldı.Wmf türkiye pazarındaki payı azalacağa benziyor maalesef.
 
Üst
stat counter