Apple Servis Rezaleti!

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
342
Puanları
43
Konum
Kadıköy
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...
 

grezimonk

Profesör
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
1,972
Puanları
63
Konum
neptune
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...
yani onların dediğini hemen kabullenmeden şikayet edeceksiniz...
 

berkcanatabey

Üyecik
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
8
Puanları
3
Konum
iSTANBUL
Apple neden Akasya veya Zorlu' dan randevu almayıp gidiyorsunuz demek bence saçma. Randevu sisteminde genelde dolu olabiliyor. Diğer özel servislerde sonuçta aynı işlemi yapıyor. Randevuyu bir hafta sonrasına veriyor. Ben özel yetkili servislerde aynı gün işimi çözüyorum. KVK sağolsun epey yardımcı oldu. Bizzat çok yakın bir arkadaşımın başına geldi. Cihazı aldığından bu yana hiç bir işlem yaptırmadı. Pil ve ekran sorunu için servise bıraktı. Apple onarım merkezi (Apple Türkiye Deposu Kocaeli/Gebze) cihazda yetkisiz müdahale var diyip iade etti. Karara itiraz ettik. Apple inceleme başlattı ve sonuç hatalı karar alınmış. Yasal süreci dolmasndan dolayı sıfır iki yıl garantili cihaz ile değiştirmek zorunda kaldılar.

Siz gerçekten cihazınızda bir işlem yaptırmadıysanız THH ve Apple Müşteri hizmetlerine şikayetinizi oluşturun. Apple ile görüşürken agresif olmayın. Orada ki personellerde sizin durumunuza ve tutumunuza göre yardımcı oluyorlar. Çok işlem gördüm oradan biliyorum...
Dediğinizi yaptım mühendislik dosyası açtılar ve yanıt olmsuz geldi ve çalışan cihaz geldiğinde hiç açılmıyordu. Ne hikmetse 5 ay sonra cihazım sistemlerinde değişmiş gözüküyor. Benim cihazımın anakartını çaldılar. Birde garantili olan cihaza dışarda müdahale ettirmek ne kadar mantıklı o da ayrı konu. Sakin olun demişsiniz, para kolay kazanılmıyor kusura bakmayın Cihaza 6000-7000₺ verip servisinde rezillik, hırsızlık ve iftiraya uğruyorsanız sakinlik falan beklemeyin. Benim ki tüketici mahkemesi değil normal dava olacak.
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
342
Puanları
43
Konum
Kadıköy
Sakin kısmında şunu diyorum sadece yanlış anlaşılmasın...
Sizde bir çalışanssanız karşınızdaki size bağırıp çağırdığında yapacağınız var ise bile yapmazsınız. Emin olun bu durumu defalarca kez gördüm. Tecrübelerime istinaden aktarıyorum. Tabi davayı açın. Aksi bir durum yok ise kazanırsınız. Emsal durumlara istinaden diğer insanlara umut olursunuz. Ekranı kırılmış, sıvı temaslı cihaz yada yetkisiz müdahale kararı çıkmış ama düzgün konuşup müşteri memnuniyeti kapsamında ücretsiz parça değişimi yada cihaz değişimi olduğunu o kadar çok örnek var ki anlatamam. Sadece yaşadığım tecrübeleri aktarıyorum. Tabi siz bildiğinizi yapabilirsiniz :)
 
Üst
stat counter