Apple garanti

Bu konuyu okuyanlar

Ea999

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2016
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
24
Arkadaşlar cihazımı bu gün garantiye yolladım, iphonumu bulu kapatmam gerekiyordu biliyorum uygulamasına giriş yaptım ama benden şifre istedi bende kapalıdır böyleyse diye ayarlardan bakmadım ama iCloud hesabımdan çıkış yaptım.Galiba bu yüzdendir ki internet üzerinden kapatmaya çalışsam da cihazım gözükmüyor bakılmadan geri gelir mi ve ne zaman geleceğini hangi durumda olduğunu nasıl takip edebilirim?
 

Durmuşkandemir

Müdavim
Katılım
19 Mart 2017
Mesajlar
3,942
Reaksiyon puanı
1,098
Puanları
113
Yaş
33
Kardeşim çok karmaşık olmuş sorun ben anladığım kadarıyla eğer ıphone mi bulu kapatmadıysan işlem yapmadan geri gönderirler sizden kapatmanızı isterler ama siz bizzat servise verdiyseniz onlar herşeyini kontrol edip teslim almıştır zaten
 

Ea999

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2016
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
24
Kardeşim çok karmaşık olmuş sorun ben anladığım kadarıyla eğer ıphone mi bulu kapatmadıysan işlem yapmadan geri gönderirler sizden kapatmanızı isterler ama siz bizzat servise verdiyseniz onlar herşeyini kontrol edip teslim almıştır zaten
kapattığımdan emin değilim ama iclouddan çıkış yaptım
 

rubarovan21

Müdavim
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
83
Arkadaşlar cihazımı bu gün garantiye yolladım, iphonumu bulu kapatmam gerekiyordu biliyorum uygulamasına giriş yaptım ama benden şifre istedi bende kapalıdır böyleyse diye ayarlardan bakmadım ama iCloud hesabımdan çıkış yaptım.Galiba bu yüzdendir ki internet üzerinden kapatmaya çalışsam da cihazım gözükmüyor bakılmadan geri gelir mi ve ne zaman geleceğini hangi durumda olduğunu nasıl takip edebilirim?

Çıkış yapmışsanız ve internet üzerinden de cihazınız görünmüyorsa, kapatmışsınız demektir. Verdiğiniz servis tüm herşeyini kontrol edip teslim alır sizden telefonu o yüzden bir sorun yok. Telefonunuzu hangi servise verdiyseniz onların kendi internet sitesinden sorgulayabilirsiniz böyle bir seçenek mevcut değilse telefon ile ulaşıp telefonun durumunu sorabilirsiniz.
 

Ea999

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2016
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
24
Çıkış yapmışsanız ve internet üzerinden de cihazınız görünmüyorsa, kapatmışsınız demektir. Verdiğiniz servis tüm herşeyini kontrol edip teslim alır sizden telefonu o yüzden bir sorun yok. Telefonunuzu hangi servise verdiyseniz onların kendi internet sitesinden sorgulayabilirsiniz böyle bir seçenek mevcut değilse telefon ile ulaşıp telefonun durumunu sorabilirsiniz.
teşekkürler genpadaydı servis olarak ben bazı sorunları yazdım ama onlar durumuna ayrıyeten kasadaki çizikleri ve kameradaki çatlağı da belirtmişler bu neyin nesi olabilir ? ayrıca unuttuğum bi sorunu vardı onu yazmadım nasıl iletebilirim?
 

rubarovan21

Müdavim
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
83
teşekkürler genpadaydı servis olarak ben bazı sorunları yazdım ama onlar durumuna ayrıyeten kasadaki çizikleri ve kameradaki çatlağı da belirtmişler bu neyin nesi olabilir ? ayrıca unuttuğum bi sorunu vardı onu yazmadım nasıl iletebilirim?

Onu yazmak zorundalar çünkü eğer yazmazlarsa onlar çizmiş olmuş olur. Biri götürür örnek veriyorum sisteme yazmadılar ama sonra teslim edilince teslim alan kişi siz çizdiniz derse bunu kanıtlayamazlar bu yüzden alırken bunu kaydediyorlar. Unuttuğunuz bir sorunu iletemezsiniz sanırım. İlk başta söylemeniz gerekiyordu. Size verdikleri bi kağıt olması lazım onun üstünde telefon numaraları vardır onu arayın bir sorun.
 

Ea999

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2016
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
24
Onu yazmak zorundalar çünkü eğer yazmazlarsa onlar çizmiş olmuş olur. Biri götürür örnek veriyorum sisteme yazmadılar ama sonra teslim edilince teslim alan kişi siz çizdiniz derse bunu kanıtlayamazlar bu yüzden alırken bunu kaydediyorlar. Unuttuğunuz bir sorunu iletemezsiniz sanırım. İlk başta söylemeniz gerekiyordu. Size verdikleri bi kağıt olması lazım onun üstünde telefon numaraları vardır onu arayın bir sorun.
çok sağolun
 

Ea999

Öğrenci
Katılım
12 Nisan 2016
Mesajlar
61
Reaksiyon puanı
1
Puanları
8
Yaş
24
Arkadaşlar görenler bilgisi olanlar yardım etsinler cihazım için kıdemli apple yetkilileri ile görüştüm genpa teknik servisindeki insanlarla görüştüm fakat hepsının söylediği aynı oldu kasadaki arızalar yapılmadan benim yazdıgım sorunlar ele alınamazmış bir yardım veya öneride bulunursanız çok memnun olurum.
 

melik.bck

Asistan
Katılım
4 Şubat 2013
Mesajlar
267
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Arkadaşlar cihazımı bu gün garantiye yolladım, iphonumu bulu kapatmam gerekiyordu biliyorum uygulamasına giriş yaptım ama benden şifre istedi bende kapalıdır böyleyse diye ayarlardan bakmadım ama iCloud hesabımdan çıkış yaptım.Galiba bu yüzdendir ki internet üzerinden kapatmaya çalışsam da cihazım gözükmüyor bakılmadan geri gelir mi ve ne zaman geleceğini hangi durumda olduğunu nasıl takip edebilirim?
Eğer servise kendiniz verdiyseniz zaten sizden iPhoneumu Bul'u kapatmanızı istemişlerdir. Ama eğer kapatmadıysanız büyük ihtimalle cihaza hiçibir şey yapmadan geri gönderirler. Ama eğer yanlış bilmyiorsam müşteri hizmetlerinden kapatılabliyordu bir kaç işlemle. İstersen arayıp kapalı olup olmadığını da öğrenebilirsin.
Apple Destek Telefon Numarası: 0 (216) 282 15 11
 

atakanist14

Öğrenci
Katılım
1 Haziran 2015
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Merhaba arkadaşlar benim telefonum 'iphone 5s' yere düşünce ekran kasadan ayrıldı telefona erişimim yok, randevu alırken telefonuma gönderilen güvenlik kodunu istiyor apple ancak telefonuma erişimim yok çalışmıyor, sizce aldığım yeremi götürmeliyim yoksa istanbuldaki yetkili servisemi ? garantisi devam ediyor cihazımın.
 

rubarovan21

Müdavim
Katılım
14 Kasım 2015
Mesajlar
1,009
Reaksiyon puanı
320
Puanları
83
Merhaba arkadaşlar benim telefonum 'iphone 5s' yere düşünce ekran kasadan ayrıldı telefona erişimim yok, randevu alırken telefonuma gönderilen güvenlik kodunu istiyor apple ancak telefonuma erişimim yok çalışmıyor, sizce aldığım yeremi götürmeliyim yoksa istanbuldaki yetkili servisemi ? garantisi devam ediyor cihazımın.

İstanbul’dakine götürmen daha faydalı olacaktır. İstersen Apple Müşteri hizmetlerini ara randevu için onlardan yardım iste, seve seve yardımcı olurlar. Kendin götürdüğün zaman sorunu bizzat senin önünde ilgilendikleri için nedir ne değildir öğrenebiliyorsun. Ve daha hızlı çözülüyor.
 
Üst