Antreman Programımda Anlamadığım Yer

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


themir1905

Asistan
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
253
Puanları
28
Konum
Türkiye
Antreman programımda şöyle yazıyor;
1.hafta idman sonrası 3 gün hiit 25 dk
2.hafta idman sonrası 3 gün hiit 25 dk
3.hafta idman sonrası 3 gün hiit 30 dk
4.hafta idman sonrası 3 gün hiit 30 dk

hiit :bisiklette 1 dk hızlı 2 dk yavaş TEMPO

Anlamadığım şey şu, 1.Hafta antreman sonrası sadece 3 gün mü bisiklete binmem gerekiyor, ve galiba 25 dakika bisiklet sürmemi istiyor ve 1 dakika hızlı 2 dakika yavaş şeklinde devam etmem mi lazım?

Cidden anlamadım, yardım ederseniz sevinirim.
 

Byilmaz91

Üyecik
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
91
Puanları
18
Konum
Türkiye
İdman yaptığın günler içerisinde mesela 3 gün idman yapıyorsan 3 günün sonunda da Hit kardiyo yapacaksın, Antrenmandan sonra yapılan 30 dakikalık kardiyo hem su atımını hem de metabolizmayı hızlandırır.
 

themir1905

Asistan
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
253
Puanları
28
Konum
Türkiye
İdman yaptığın günler içerisinde mesela 3 gün idman yapıyorsan 3 günün sonunda da Hit kardiyo yapacaksın, Antrenmandan sonra yapılan 30 dakikalık kardiyo hem su atımını hem de metabolizmayı hızlandırır.
1 Dakika Hızlı, 2 Dakika Yavaş, 1 Dakika Hızlı şeklinde sırayla hız değiştirerek mi 30 dakikayı tamamlayacağım?
 

Byilmaz91

Üyecik
Katılım
12 Eki 2018
Mesajlar
91
Puanları
18
Konum
Türkiye
1 Dakika Hızlı, 2 Dakika Yavaş, 1 Dakika Hızlı şeklinde sırayla hız değiştirerek mi 30 dakikayı tamamlayacağım?
Evet, genelde başlangıç seviyesinde 30 saniye - 60 saniye aralıklar ile tempo değiştirmeyi önerirler, ancak eğer yeteri kadar geliştiğini düşünüyorsan bu süreyi biraz daha arttırıp 2 dakika hızlı 3 dakika yavaş gibi aralıklar ile sürdürebilirsin.
 

themir1905

Asistan
Katılım
7 Haz 2017
Mesajlar
253
Puanları
28
Konum
Türkiye
Evet, genelde başlangıç seviyesinde 30 saniye - 60 saniye aralıklar ile tempo değiştirmeyi önerirler, ancak eğer yeteri kadar geliştiğini düşünüyorsan bu süreyi biraz daha arttırıp 2 dakika hızlı 3 dakika yavaş gibi aralıklar ile sürdürebilirsin.
Teşekkür ederim, bir de Programımda supplement kullanım tavsiyesi var. Gainer kullanıyorum ve programda ara öğünde tüketin yazıyor. Ara öğünde 5 ölçek yeterli midir? Yoksa Ara öğün 5, Antreman sonrası 5 ölçek şeklinde mi kullanmalıyım?
 
Üst
stat counter