AMD Ryzen R5 1600 Stok Soğutucu İle 4.00 GHz'ye OC Yapmak

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
bize attığın fotoğrafta 58 derece gibi değer alması biraz fazla gibi boştayken galiba o kadar ısınıyor oyun oynamadım dediğinize göre oynan oyuna göre O.c ta 60-70 derece görmek mümkün olabilir buda hiç iyi değil
Aynen hocam son 1-1.5 saattir hiç ağır oyun oynamadım annem bir tek okey oynadı yani
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,503
Puanları
113
O.c yapınca ömrü ne kadar kısalır hocam bence de gerek yok direk auto ya mı al dersin :D ?
Otomatiğe alabiliyorsanız alın ama 4 ghz te çalıştırmayın 3.7 ghz makul hız
--- Gönderi Güncellendi ---
Aynen hocam son 1-1.5 saattir hiç ağır oyun oynamadım annem bir tek okey oynadı yani
Tamam yarın oyun oynarsan fotoğraf attığın zaman beni etiketlersin bakarım yarın :)
 

Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
Anladım dostlar ben o zaman stres testini atayım sonra dediğinize göre auto ya alırım yeterki bir şey olmasın daha 3 haftalık pc :D.
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,503
Puanları
113
Hayırlısıyla kullanda ekran kartın modeli ney Ssd varmı
 

Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
Hayırlısıyla kullanda ekran kartın modeli ney Ssd varmı
Direk sistemi sayayım hocam sana fiyatına göre değerlendir hem istersen :).

Msi B350 Tomahawk anakart
Msi Rx580 8 gb gaming model ekran kartı
Gskill 8 gb 3000 mhz rapijaw serisi ram
Cooler master masterbox lite 5 kasa ve içinde 600w 80+ bronze sertifikalı psu
1 TB hdd
SSD şu an için yok
Ryzen 5 1600 işlemci

Hepsi 3400 TL tuttu hocam vatandan alındı

Ekleme: 2 hafta sonrasında Aoc'un 24 icnh freesync li 75 hz 1 ms oyuncu monitörü alındı 800 Tl'ye kısaca hepsi beraber 4200 TL :)
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,503
Puanları
113
Direk sistemi sayayım hocam sana fiyatına göre değerlendir hem istersen :).

Msi B350 Tomahawk anakart
Msi Rx580 8 gb gaming model ekran kartı
Gskill 8 gb 3000 mhz rapijaw serisi ram
Cooler master masterbox lite 5 kasa ve içinde 600w 80+ bronze sertifikalı psu
1 TB hdd
SSD şu an için yok
Ryzen 5 1600 işlemci

Hepsi 3400 TL tuttu hocam vatandan alındı
Ah keşke AMD ekran kartı yerine gtx 1060 6 GB alsaymışsınız daha karlı olurdu foruma danışmadınız galiba sistem toplarken ya da ben görmedim
 

Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
Ah keşke AMD ekran kartı yerine gtx 1060 6 GB alsaymışsınız daha karlı olurdu foruma danışmadınız galiba sistem toplarken ya da ben görmedim
Danıştım da kendim gelecek oyunlarda Rx 580'in DX 12 de iyi olmasından ötürü onu tercih ettim bitin önemi var mı bilmiyorum fakat rx 580 256 bit idi gtx 1060 192 bit idi vs. birde 6 gb vs 8 gb ( o şu an için 6 gb fazlasıyla yeterli tabi ki :D ) o nedenlerden bir de işlemcim amd iken ekran kartımında amd olmasını istedim açıkcası set yapmak gibi. Bende öyle bir huy varda :D. 30 dakika doldu hocam durdurup resim atayım mı ?
 

Ekli dosyalar

Emrhan

Üyecik
Katılım
12 Kas 2017
Mesajlar
51
Puanları
8
Konum
İstanbul
Danıştım da kendim gelecek oyunlarda Rx 580'in DX 12 de iyi olmasından ötürü onu tercih ettim bitin önemi var mı bilmiyorum fakat rx 580 256 bit idi gtx 1060 192 bit idi vs. birde 6 gb vs 8 gb ( o şu an için 6 gb fazlasıyla yeterli tabi ki :D ) o nedenlerden bir de işlemcim amd iken ekran kartımında amd olmasını istedim açıkcası set yapmak gibi. Bende öyle bir huy varda :D. 30 dakika doldu hocam durdurup resim atayım mı ?
55 Derece anakart sıcaklıgı Yenı nesıl anakarta gore Fazla Degilmı ? Kasanın Sirkülasyon Durumu Ne
 

Frosa

Dwayne Rock Johnson
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
3,194
Puanları
113
Bu arada ekran kartın nedir?
 

Death Mark

Learning is always a painful process
Onursal Üye
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
26,503
Puanları
113
Danıştım da kendim gelecek oyunlarda Rx 580'in DX 12 de iyi olmasından ötürü onu tercih ettim bitin önemi var mı bilmiyorum fakat rx 580 256 bit idi gtx 1060 192 bit idi vs. birde 6 gb vs 8 gb ( o şu an için 6 gb fazlasıyla yeterli tabi ki :D ) o nedenlerden bir de işlemcim amd iken ekran kartımında amd olmasını istedim açıkcası set yapmak gibi. Bende öyle bir huy varda :D. 30 dakika doldu hocam durdurup resim atayım mı ?
Varda Nvidia daha başarılı :) olsun hayırlıysa kullanın mümkünse o.c yapmayın sisteminiz oldukça çok güçlü
 

Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
Varda Nvidia daha başarılı :) olsun hayırlıysa kullanın mümkünse o.c yapmayın sisteminiz oldukça çok güçlü
Yok hocam ekran kartıma asla yapmam hiç bilmiyorum işlemciyide bir arkadaşım r3 1200 kullanıyor ben yaptım bir şey olmadı 1 aydır bence sende yap dedi sonra internetten baktım bir kaç insan yapmıştı bende yapayım dedim fakat şimdi sizin yorumlarınıza göre onuda otomatiğe çekeceğim :D. Ve hocam bence de Nvidia daha başarılı programı daha rahat kullanımı durmadan hediye falan dağıtıyorlar fakat ne bileyim rx 580 amd olmasından ötürü ve gözüme daha iyi gözüktüğü için onu aldım yoksa 1060 ile aralarında çok bir fark olacağını düşünmüyorum :) o yüzdende kendime sıkıntı etmiyorum aldığımdan beri :D
 

Birkan Öztürk

Doçent
Katılım
21 Ara 2016
Mesajlar
940
Puanları
43
Konum
Ordu
Dostlar şimdi ben ne yapayım peki işlemcim böyle kalsın mı yoksa auto ya mı alayım malum yarın okulum var erkenden uyumam gerekiyor Lise perşembe de kaldığı için 6.30 da kalkmak zorundayım :(
 
Üst
stat counter