Açık liseye ilk kayıt

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)


Sedts45

Üyecik
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
19
Puanları
3
Arkadaşlar bu sene açık liseye kaydolmak istiyorum. Sanırım ilk kayıt ve kayıt yenileme süresi dolmuş. Bi dilekçe mevzusu var sanırım. Nasıl yapılıyor? Bilgisi olan var mı?
 

yusufozkan58

Doçent
Katılım
27 Ocak 2019
Mesajlar
795
Puanları
63
Olma hocam bence . Hocaların yokluğunu çok ararsın bana göre .
 

Sedts45

Üyecik
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
19
Puanları
3
Dershaneye gidicem bi eksiklik hissetmem bence
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bi bilgisi olan var mııı???!!!
 

Sedts45

Üyecik
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
19
Puanları
3
Lütfen yardımcı olun kayıta geciktim, dilekçe olayı nasıl hallediliyor??! Lütfen yardımcı olun!!!!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar bu sene geç kalmışım. Bu senemi okulda bitirmem gerekiyormuş. Çünkü gecikmişim. Başka çözümü yok mu bunun yardım edin!!
 
Son düzenleme:

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,204
Puanları
83
Konum
İstanbul
Kayıt dönemleri oluyor arayıp bilgi alın biz ne yapacaz.
 

Sedts45

Üyecik
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
19
Puanları
3
Bilginiz var mı diye sordum yoksa bilgin, ne yorum yazıyorsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Lütfen yardımcı olun kayıta geciktim, dilekçe olayı nasıl hallediliyor??! Lütfen yardımcı olun!!!!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Arkadaşlar bu sene geç kalmışım. Bu senemi okulda bitirmem gerekiyormuş. Çünkü gecikmişim. Başka çözümü yok mu bunun yardım edin!!
Müdür geçişler bitti dedi ve ben okuldan eve dönerken aöl nin bugün mesai bitimine kadar ilk kayıtların uzatıldığını öğrendim. Şaka filan sandım ama gerçekmiş. Yıkıldım. Yarım saattir ağlıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Allah bu müdürün belasını versin. iki yakası bi araya gelmez inşallah. Onun yüzünden gidemedim, Daha kayıt dönem tarihini bilmiyor, Allahım çıldırıcam...
 
Son düzenleme:
Üst
stat counter