3000 TL ve Üzeri Telefon Önerileri

Katılım
29 Haz 2017
Mesajlar
7
Beğeniler
1
Puanları
3
Konum
İzmir
Merhaba,şahsen ben S8'imin pil ömründen hiç memnun değilim.Bugün 2 saat 50 dakika ekran süresi alıp 46% şarjım kaldı.Tüm uygulamalar optimize, parlaklık 70% civarlarında.Servise götürdüğüm halde sorunsuz dediler uygulama kaynaklı olabilirmiş.Sizce sorun nedir?
 
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
Merhaba Arkadaşlar. Arabistandan orjinal samsung çıkışlı bir telefon aldım ve 20 gün sonra türkiyeye gelerek satmak istiyorum. Satmak istememin nedeni geri arabistana döndüğümde Note 8 almak. İlgilenenler için Telefon ve versiyonunu yazıyorum. İsterseniz mailimden isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Herkese iyi forumlar

SAMSUNG GALAXY S8+ 64 GB DUAL SİM
TÜRKİYE'YE GELDİĞİMDE 1 AY 10 GÜNLÜK OLACAK.
FİYAT : 3200 TL Versiyon : SM - G955FD
TELEFONUN ALT KÖŞESİNDE GÖZÜKMEYEN BİR ÇİZİK VAR. ONUN DISINDA 0 HATASIZ.
TR FİYATI : 4499 TL (Media Market)

Mail adresim : [email protected]
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
16,681
Beğeniler
4,127
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
Merhaba Arkadaşlar. Arabistandan orjinal samsung çıkışlı bir telefon aldım ve 20 gün sonra türkiyeye gelerek satmak istiyorum. Satmak istememin nedeni geri arabistana döndüğümde Note 8 almak. İlgilenenler için Telefon ve versiyonunu yazıyorum. İsterseniz mailimden isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Herkese iyi forumlar

SAMSUNG GALAXY S8+ 64 GB DUAL SİM
TÜRKİYE'YE GELDİĞİMDE 1 AY 10 GÜNLÜK OLACAK.
FİYAT : 3200 TL Versiyon : SM - G955FD
TELEFONUN ALT KÖŞESİNDE GÖZÜKMEYEN BİR ÇİZİK VAR. ONUN DISINDA 0 HATASIZ.
TR FİYATI : 4499 TL (Media Market)

Mail adresim : [email protected]
3800 TL'ye hepsi buradada satılıyor hemde TR garantili.
Garantisiz ve ikinci el S8 Plus'a fazla fiyat istiyorsun onu yapacak adam gider 3300-3400'e TR garantili S8'İ Hepsi buradadan alır.
 

HA_

Üyecik
Katılım
10 Ağu 2017
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
Şuan iphone 7 plus almayı düşünüyorum ama yakın zamanda iphone 8 ve 7s plus çıkacak olması kafamı karıştırıyor. 6 bin liralara da çıkacağımı sanmıyorum. Ne yapmamı tavsiye edersiniz ?
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,349
Beğeniler
256
Puanları
83
7plus alicaksan az daha sık dişini derim bikac aya tanitilir.o zamana dusme ihtimali var.herkes iphone8 den bahsediyo ama 7s ve 7s+ da gelicek.onuda hesaba kat.o gun oturur hesabini kitabini daha saglikli yaparsin.simdi s8 alma note8 geliyo orda da :)deli gibi duser o tlefonun fiyati bana kalirsa note8 cikmasiyla.
 
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
143
Beğeniler
25
Puanları
28
Dostum iyice araştır iOS'i bende iphone 7 alacaktım fakat s8 aldım.Niye dersen yok kamerası yok tasarımı yok ekranı daha iyi diye değil.Düşündümki ben şu anki telefonumda(Xperia X) bütün özellikleri kullanıyorum ve baktığımda iphone'da yapamıycağım şeyler var ve gerçekten günü kurtaran, fark yaratan işler bunlar.
 

Gaap

Asistan
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
113
Beğeniler
5
Puanları
18
Arkadaşlar ben 3000+ ya bir telefon alıcam aklımda ıphone 7 plus var. Android kullanmak istemiyorum ama IOS da hiç kullanmadım kafam karışık bana bi yardımcı olursanız sevinirim herkese teşekkürler.
Samsung Galaxy Note 8 al geç , Pişman olmazsın. Android olmayacak illa diyorsan İphone 8'i bekle derim ben
 
Katılım
12 Eyl 2017
Mesajlar
27
Beğeniler
4
Puanları
3
Konum
Aydın
Arkadaşlar ben 3000+ ya bir telefon alıcam aklımda ıphone 7 plus var. Android kullanmak istemiyorum ama IOS da hiç kullanmadım kafam karışık bana bi yardımcı olursanız sevinirim herkese teşekkürler.
IOS piyasadaki en iyi işletim sistemidir android hiç bir şekilde IOS kadar kaliteli akıcı olamaz. Ancak ıphone kullanmak bir süre sonra heyecanınızı öldürebilir. Cihaz akıcı prestijli kullanışlıdır ancak samsung cihazların tasarım ve donanım özelliklerinin gerisinde kalıyor. Örneğin ben ıphone kullandığımda s7 edge tasarım olarak bana çok çekici geliyor ve cihazımdan soğuyorum
 
stat counter