3000 tl bütçe ile hangi telefonu alabilirim

Şu anda konuyu okuyanlar (Üyeler: 1, Ziyaretçi & Botlar: 0)

3000 bütçe ile hangi telefon alınır

  • İos

    Kullanılan: 8 34.8%
  • Android

    Kullanılan: 15 65.2%

  • Kullanılan toplam oy
    23
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
18,638
Beğeniler
5,145
Puanları
113
Konum
Kütahya Merkez
#21
Z
Sormuşsun yukarıda ben 14 aydır S7 kullanıyorum. 2550 TL'ye aldım memnunum bir süre sonra pil değişimi yaptırıp devam ederim diye düşünüyorum. Cihaz beni 2 sene daha götürür. Üniversitede pek para harcama lüksüm olmadığı ve cihazın beni fazlasıyla mutlu ettiği için kullanmaya baya bir devam ederim.
S8'lerin avatanjı Samsung'un iddiasına göre S7'lere göre pillerinin çok daha dayanıklı olması.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2017
Mesajlar
92
Beğeniler
12
Puanları
8
Konum
Ankara
#22
Z

Sormuşsun yukarıda ben 14 aydır S7 kullanıyorum. 2550 TL'ye aldım memnunum bir süre sonra pil değişimi yaptırıp devam ederim diye düşünüyorum. Cihaz beni 2 sene daha götürür. Üniversitede pek para harcama lüksüm olmadığı ve cihazın beni fazlasıyla mutlu ettiği için kullanmaya baya bir devam ederim.
S8'lerin avatanjı Samsung'un iddiasına göre S7'lere göre pillerinin çok daha dayanıklı olması.
çok yardımcı oldunuz teşekküler 1 2 ay para biriktirip s8 alcam kesin karar verdim hele ekranı çok hoşuma gidiyor
 
Katılım
9 Eyl 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
#23
5S en sevdiğim İPhone modeliydi bugüne kadar ama hiç İPhone ve İOS kullanmamıştım. Teknik özellikler olarak İPhone geriden ama sağlam geliyordu hala öyle. İphone da şu yok bu yok derken Android cephesi o kadar şey koyuyor ki telefona.. Sonunda şu oluyor İPhone da olmayanlar hayati seviyede eksikler değil, Android cihazlarda ki özelliklerde hayatı kolaylaştıran mükemmel özellikler değil 3000 TL ciddi rakam bende son Android Cihazım LGG3 bozulunca bu miktarı ayırabildim. Uzun uzun baktım piyasaya bu fiyata kadar çıktıysam dedim güçlü bir Android minimum 2,500Tl iken birde Apple deneyeyim. Velhasılı 1 haftada alıştım. Akıyor. Üzmüyor. Seni 5s bugüne kadar idare ettiyse elimde ki İphone7'de beni idare edecektir. 5s'den sonra 7'ye geç kafanı takma. Zaten 8 Süprizlerle dolu ve fiyat açısından korkunç gelecek.
 

Death Mark

Epic
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
18,654
Beğeniler
5,851
Puanları
113
Konum
Dead World
#24
Samsung galaxy s8 alabilirsen al gerçekten iyikide almışım diyeceksin bütün ihtiyaçlarını karşılayacaktır infinity display ekranı sayesinde çok hoş durmakta gidip sırf sakın İos için İphone telefon alma çok sıkıntı çekeceğin %90 tamamen zengin telefonu çoğu şeye uygulamasına ücretler ödemek zorunda kalabilirsin zaten apple çok pahalıya satıyor 1200 dolara satmak nedir ya
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
9
Beğeniler
2
Puanları
3
#25
eski bir android fanatiği olarak note2 note4 gibi cihazları kullanırken bana sunmuş olduğu özgürlük konusunda çok memnundum fakat ara ara kasmalar ve donmalardan bıktıktan sonra 5s kullanmaya başladım ve kısıtlamalar başlamıştı fakat telefona ne komut versem onu yapıyordu saçmalamıyordu kesinlikle ama geçen hafta annem için düz s7 aldım ve sadece onu kurarken bile oh beee dedim telefon buymuş yani sonuç olarak demek istediğim yeni androidler bir başka olmuş 5s kullandığım 2,5 yıllık arada android kendisini katlaya katlaya geliştirmiş ve benim görüşüm uzun vadede kasacak gibi durmuyor yeni android cihazlar ios'i baya bi üzecek ve şuan yeni bir cihaz alacak olsam kesinlikle android olur eğer s7 edge aacak olursanız bugün vatanda çalışan bir arkadaşım indirime girdiklerini ve yanında ücretsiz kasko verdiklerini söyledi istersen bi araştır geç kalmadan faydalan kampanyadan
 
Katılım
9 Eyl 2017
Mesajlar
2
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Ankara
#26
Samsung galaxy s8 alabilirsen al gerçekten iyikide almışım diyeceksin bütün ihtiyaçlarını karşılayacaktır infinity display ekranı sayesinde çok hoş durmakta gidip sırf sakın İos için İphone telefon alma çok sıkıntı çekeceğin %90 tamamen zengin telefonu çoğu şeye uygulamasına ücretler ödemek zorunda kalabilirsin zaten apple çok pahalıya satıyor 1200 dolara satmak nedir ya
Bu dediklerin çıktığı gün gidip İPhone alanlar için böyle 8 için hepten böyle. Benim al dediğim ve kendi aldığım telefon 1 yıllık telefon Teknolojiyi az biraz geriden takip etmek insanı üzmez. GalaxyS8 kağıt üstünde inanılmaz bir telefon ama patlayan Note7 de öyleydi. Eleştirim bir ürün üstünden bütün Android dünyasına ve cihazlarına değil bir belirsizlik ve girdiklerim yarış yüzünden müşterilerine vermeleri gereken hizmeti değil de, gerekli inovasyonu değilde senin İPhone da eleştirdiğin gibi Şıklığı ve Zenginliği vermeye çalıştıkları için müşterinin cihazlardan aldığı verim en önemlisi bence ve şu an için evet bunu öyle yada böyle sağlayan 2 cihaz var S8 ve İPhone 7ve7Plus. Burdan sonrası bütçe ve tercih meselesi ama Android karmaşasında bana İOS mantıklı geldi ve bu arkadaş İOS ile yoluna devam ederse memnuniyeti devam edecek bu garanti ama Androide geçerse sürpriz yaşama ihtimali VAR
 

Death Mark

Epic
Yönetici
Moderatör
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
18,654
Beğeniler
5,851
Puanları
113
Konum
Dead World
#27
Android gün geçtikçe daha iyi hale geliyor İphone larda android telefonlardan bir çok eksisi var hatta baya bir var teknolojiyi 1 sene geç takip edecek bir müşteri telefona 2500 tl den fazla vermez S8 sadece kağıt üzerinde iyi bir telefon değil
 
Katılım
18 Haz 2017
Mesajlar
6
Beğeniler
0
Puanları
1
Konum
Nazilli
#28
S7edge ve s8 çok narin telefonlar ekran kırıldığında 1250tl(s7edge için) +1500tl (s8ler için) onarım masrafı oluyor. Gül gibi bakman lazım telefona. O kadar para verdikten sonra başına bi kaza geldiğinde yarı parasını ekran tamirine verirsin hatırlatayım dedim
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
531
Beğeniler
7
Puanları
18
#30
Sen boşver gerisini gel beni dinle sana bir telefon söyleyeceğim yıllarca eskimeyecek. Kamera desen lens ve kamera konusunda bir numara. İşlemci desen bilgisayarla yarışır. Tabi ki S8+ güzel bir telefon ama benim tercihim kesinlikle Sony XZ Premium olurdu. ;)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
6,225
Beğeniler
681
Puanları
113
Konum
Ankara
#32
Şuan iphone 5s kullanıyorum sıkıldım artık eskidi malum 3000 bütçem var önerilere açığım ne alabilirim aklımda iphone 7 veya s7 edge var iphone 7 kulaklık yeri olmadığı için biraz olumsuz bakıyorum ama s5 den hatırlıyorum 2 yıl oldu olmadı kasmaya başladı iphone maşallah 4 yıl kasmadan götürdü beni ikisi arasında kaldım bi yardım ederseniz mutlu olurum
One plus 5 al keyfine bak.
 
Katılım
6 Eyl 2017
Mesajlar
76
Beğeniler
11
Puanları
8
Konum
ADANA
#33
Şuan iphone 5s kullanıyorum sıkıldım artık eskidi malum 3000 bütçem var önerilere açığım ne alabilirim aklımda iphone 7 veya s7 edge var iphone 7 kulaklık yeri olmadığı için biraz olumsuz bakıyorum ama s5 den hatırlıyorum 2 yıl oldu olmadı kasmaya başladı iphone maşallah 4 yıl kasmadan götürdü beni ikisi arasında kaldım bi yardım ederseniz mutlu olurum
Huawei Mate 9 veya s7 edge one plus 5 de olur 3000 tl yi geçemiyor san iphone 7 alamassın zaten 6s e de bir bak
 

MoNGoL

Profesör
Katılım
5 Ağu 2017
Mesajlar
1,382
Beğeniler
290
Puanları
83
Konum
Antalya
#35
acaba s8 in kötü yanı şudur dedğiniz bişey oldumu kamera,sarj vb.
--- Gönderi Güncellendi ---

acaba kuponu nerden alabilirim
Tek kötü yanı sağlamlığı. Düşürmeye gelmeyecek bir telefon. Direk bir kılıf ve kaliteli bir ekran koruyucu takmanı öneririm. Ön arka tamamen cam bir cihazdan bahsediyoruz yani.
 
stat counter