xperia

  1. T

    Xperia Z1

    Xperia Z1 android 6.0 rom nasıl yüklerim?
  2. 216melih216

    Xperia M4 Mü Türk Telekom TT175 Mi?

    Arkadaşlar öncelikle bu iki telefon dışında telefon önermeyin lütfen.GM 5 Plus falan düşünmüyorum.Bu iki telefondan birini alacağım.Kamera benim için önemli ve oyun oynamıyorum.M4 Aqua kesin alacaktım ama hafızası çok sıkıntı diyorlar zaten 6.0 hala gelmedi.Siz hangisini önerirsiniz?
  3. E

    Sony Z1 şarj geç doluyor ve erken bitiyor

    Mrb arkadaşlar ben sony z1 kullanıyorum ama son bi kaç gündür telefonumda bi acayiplik var şarjı çok geç doluyor ve çok erken bitiyor bide sistem yöneticilerinde yapılandırma ajanı ve My Xperia diye bişey var bunlar ne oluyo bunları nasıl kaldırırız yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  4. E

    SONY xperia ZR modemin 1 m yanında wi-fi yi görmemektedir

    Telefon arada (genellikle hatta ) wi-fiyi görmüyor ne yaparsak yapalım bazen wi-fi yi görüyor ama kaydedildi deyip bağlanmıyor.
  5. 216melih216

    Snapdragon 801'li Cihazlar Hala Alınır Mı?

    Arkadaşlar Htc Desire Eye,Xperia z3 Compact gibi Snapdragon 801 işlemcili cihazlar hala alınır mı?Telefonda performans çok çok önemli değil benim için genelde sosyal medya,fotoğraf ve video düzenleme ve kamera için kullanıyorum telefonu.Snapdragon 810'lu cihazları almaya çekiniyorum.
  6. F

    2. El Sony Xperia Z3

    Başlıkta belirttiğim gibi 2. El alınır mı alınmaz mı ? (Not: Pembe kamera sorunu yok)
  7. B

    Sony Xperia Z1

    Telefonumun şarj yerinin kapağı koptu haliyle su geçirmezliğide gitti kapak yeniden takılsa su geçirmezliği geri gelirmi ?
  8. B

    Sony Xperia Z1

    Telefonumun şarj yerinin kapağı koptu haliyle su geçirmezliğide gitti kapak yeniden takılsa su geçirmezliği geri gelirmi ?
  9. anystopmr

    Xperia Z2 Marshmallow Güncellemesi Gelmedi

    Arkadaşlar Sony Xperia Z2 telefonuma Marsmallow güncellenmesi gelmedi. Model: D6503 Şuan ki sürüm: 5.1.1 Bu modelde kullananlar ne durumdalar güncelleme aldınız mı ?
  10. I

    xperia sp "sd kart taşıma sorunu"

    Merhaba, Xperia sp kullanıyorum telefonda ki programları sd karta atamıyorum.Telefonum rootlu ,link2sd programını denedim fakat olmadı sebep olarak "ana harici depolama biriminin aslında dahili birim olmasıdır" uyarısı verdi. Bilen biri nasıl yapmam gerektiğini anlatabilir mi?
  11. Ferhat YANIK

    Z2 D6502 modeli paralel ithalat sorunu

    Arkadaşlar merhaba. Xperia Z2 D6502 model cihazımı yaklaşık 1 yıl önce internetten satın aldım. Paralel ithalat cihaz. Servisi ise FONOTEL. Malum cihazı alırken model farkı olduğunu bilmeyerek aldık ve 4g desteğinin bulunmadığını uzun süre sonra öğrendim. Bunun yanı sıra cihazda BootLoader...
  12. aytugdab

    Z5 Compact Kullananlar

    Baya Bi kafa Yorup Telefon Araştırdıktan sonra son olarak z5 Compact'ın iyi bir cihaz olduğuna karar verdim fakat telefonu satın alanblar kullananlar bu telefonu almak isteyenlere sevdikleri ve sevmedikleri özellikleri söylerse sevinirim :) (batarya performansı, kamera ve ısınma sorunu...
Üst
stat counter