xbox one

  1. Mestra

    Öneri 2 El Xbox One Alınır Mı

    Arkadaşlar para biriktirip 1K ya 2 el Xbox One alınır mı sizce sahibinden de var 1K ya 2 EL.
  2. R

    Xbox one ile xbox one s arasındaki fark nedir?

    Merhaba arkadaşlar, ben 2. El Xbox one veya Xbox one s almak istiyorum da bu ikisi arasında fps görüntü kalitesi vs. olsun belirgin bir fark var mıdır? Televizyonum 4K özelliği olmayan bi 49 inç vestel Bir de hangisini tercih edersem ona göre özellikle dikkat etmem gereken şeyler var mıdır...
  3. S

    Oyuncu arıyorum

    Birlikte oyun oynayabileceğim türk arkadaşlar arıyorum sagili ve düzgün bir insanim karsimdakinin de öyle olmasını istiyorum gelmek isteyenler için discord Herkesi beklerim
  4. MrtAltg

    Call of the Sea - Çıkış Tarihi Duyuru Fragmanı

    İlk piyasaya sürülme tarihi: Aralık 2020 Geliştirici: Out of the Blue Games S.L. Yayıncı: Raw Fury Mod: Tek oyunculu oyun Platformlar: Xbox X ve S Serisi, Xbox One, Microsoft Windows Türler: Macera Oyunu, Bulmaca
  5. kerlembit

    Xbox one controller neden çok pahalı?

    İnternete yazdığımda bununla alakalı pek birşey bulamadım alacağıödan değil merakımdan soruyorum bi gamepad fiyatlarına bakiyim dedim (xbox gamepad lere neredeyse aşık olan birisi olarak) xbox one gamepadlerin 600 - 700 lira olduğunu gördüm dolar dışında bunun pahalı olmasına sebep olan şey nedir?
  6. furkankm65

    Hangi XBOX Konsolu Tercih Etmeliyim?

    Sizlere bir sorum olacak gördüğüm ilk indirimlerde XBOX konsol almayı düşünüyorum ama çok kararsızım. One S uygun fiyatlı bir konsol ama birçok yerde konsola kötü demişler. Fps düşüşleri olsun ya da çoğu oyunu 1080p oynatmama olayı olsun almaktan vaz geçtim. Yolumu One X'e çevirdim ama fiyatı...
  7. I

    XBOX ONE S görüntü kenar ayarlayamıyorum

    Başlıkta da açıkladığım gibi nasıl yapacağımı bilmiyorum konsolumu daha yeni aldım (Xbox one s) ekran girdisi ayarlarından nasıl yapılacağını anlatıyor ancak hangi tuşları kullanarak yapabileceğimden bahsetmiyor malesef. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
  8. B

    2.el xbox one alıcam icinde oyunlar var diyor hesapla mı verilecek yoksa icinde kalıcak mı oyunlar

    2.el xbox one almak istiyorum ve icinde 17 digital oyun var hesapta mı bunlar yoksa hesap gitse bile duruyorlarmı yardımcı olursanız sevinirim :)
  9. T

    PS3 Alsam mı?

    Arkadaşlar 2019 a gircez ps3 kırdırup hala oynanılır mı yada xbox one la takas mı etsem sizce hangisi daha mantıklı
  10. M

    GTA 5 Vehicle Spawner Menu

    Merhaba ben xbox one s imde gta 5 oynuyorum ancak story mode ta araç spawnlamak istiyorum nasıl yapabilirim ? Xbox one ile xbox one s aynıdır mesela oyun alırken gta 5 xbox one s yazmaz xbox one yazar lütfen bana yardımcı olurmusunuz araç spawnlamak istiyorum
  11. H

    Arkadaşlar xbox one s i̇çi̇n oyun almayi düşünüyorum !!!

    arkadaşlar Xbox için oyun alacaktım şunları düşünüyorum: rocket leauge mass effect asasins creed fifa 18 NBA live 18 a way out sizce ne alıyım yada almıyım
  12. mrrt123x

    Far Cry 5 Eski Save Bulunmuyor Xbox

    Merhabalar.Far cry 5 te xbox one de ilerledigim save vardi oynuyodumda.Sonra merakimdan bi new game dedim.Kadin karakterle oynamak icin.Neyse simdi sadece yeni actigim save var eski savem yok ama oyun merkezinde hala 75 tamamlanmis ve basarilar gozukuyo.Eskiye nasil geri donerim acil beyler ya nolur
  13. MrtAltg

    Mega Man 11 Xbox

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 2018 Geliştirici: Capcom Seri: Mega Man Yayıncı: Capcom Platformlar: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows Türler: Aksiyon oyunu, Platform oyunu
  14. MrtAltg

    Gravel Xbox

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 27 Şubat 2018 Motor: Unreal Engine Geliştirici: Milestone S.r.l. Platformlar: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows Yayıncılar: Square Enix, Milestone S.r.l.
  15. MrtAltg

    Sea of Thieves Xbox

    Sea of Thieves, Rare tarafından geliştirilen ve Microsoft Studios tarafından Microsoft Windows ve Xbox One için yayınlanan yaklaşmakta olan bir aksiyon-macera video oyunudur. İlk piyasaya sürülme tarihi: 20 Mart 2018 Motor: Unreal Engine Geliştirici: Rare Ltd Yayıncı: Microsoft Studios Tür...
  16. MrtAltg

    The Crew 2 Xbox

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 29 Haziran 2018 Yayıncı: Ubisoft Tür: Yarış Oyunu Seri: The Crew Platformlar: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows Geliştiriciler: Ivory Tower, Ubisoft Reflections
  17. MrtAltg

    InnerSpace PS4

    Yayıncı: Aspyr Media Geliştirici: PolyKnight Games Tür: Macera Oyunu Platformlar: Nintendo Switch, PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows, Linux
  18. MrtAltg

    Gwent: The Witcher Card Game PS4

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 2018 Tasarımcı: Damien Monnier Motor: Unity Tür: Kart koleksiyonu oyunu Geliştiriciler: CD Projekt, CD Projekt RED Platformlar: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
  19. MrtAltg

    Player Unknown's BattleGrounds (PUBG) Xbox

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 2017 Motor: Unreal Engine 4 Tasarımcı: Brendan Greene Geliştiriciler: Bluehole Studio, PUBG Corporation Platformlar: Xbox One, Microsoft Windows Yayıncılar: Bluehole Studio, Tencent Holdings Geldim gelecem derken sonunda 12 Aralık 2017 dün yani xbox da indirilebilir...
  20. MrtAltg

    Soma Xbox

    İlk piyasaya sürülme tarihi: 22 Eylül 2015 Geliştirici: Frictional Games Motor: Frictional Games Tasarımcı: Thomas Grip Tür: Hayatta kalma-korku oyunu Platformlar: PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox One, Mac OS, Linux
Üst