ses

  1. K

    Ses Kartı Tavsiyesi

    Arkadaşlar, farkettim ki artık ses kartına ihtiyacım var. BM-800 mikrofona sahibim ve çoğu kullanan kişi ses kart ile inanılmaz bir ses seviye farkı olduğunu söylediler. Arkadaşımda BM-800 kullanıyordu ve ses kartı aldı, ses seviyesi ve kalitesi gerçekten çok değişti. 100tl bütçem var...
  2. Akın|78

    Kulaklıktan Ses Gelmiyor ( Windows 7 )

    Kulaklıktan Ses Gelmiyor Kulaklık Çalışıyor Ve Hiç Bir Sorunu Yok Ama Ses Gelmiyor Nedenini Yada Çözümünü Bilenler bi Yardım Edin LÜTFEN BAKIPDA GEÇMEYİN
  3. A

    mi̇krofonlar dan hangi̇si̇ni̇ öneri̇rsi̇ni̇z? xsw-d, wireless go, blink 500, BY-WM4 Mark II

    Şu dört mi̇krofonlar dan hangi̇si̇ni̇ öneri̇rsi̇ni̇z? Yorumlariniz ve tavsi̇yeleri̇ni̇z nelerdi̇r? Boya BY-WM4 Mark II Kablosuz Yaka Mikrofonu 700tl Saramonic blink 500 b1 kablosuz yaka mikrofonu sistemi 1150tl Rode wireless go kablosuz mikrofon 1500tl Sennheiser xsw-d portable lavalier set...
  4. A

    Telefon ve DSLR için Mikrofon Önerisi

    Selamlar Vi̇deo çeki̇mleri̇ i̇çi̇n mi̇krofon tavsi̇yeleri̇ni̇z nelerdi̇r? *ses kali̇tesi̇, sesi̇n netli̇ği̇ bi̇ri̇nci̇ önceli̇ği̇mdi̇r *telefon ve dslr kamerada kullanilacak (note4 ve gh3) *kapali mekanda 45dk lik konuşmalar çeki̇lecek, (tek ki̇şi̇, sabi̇t yer) *şi̇mdi̇ye kadar...
  5. WayOfLegenD

    Çift Monitör Ses Sorunu Bi Bakın Dostlar

    Selam arkadaşlar resimde ekliyorum bi bakın ben ana monitörümden ikinci monitörümden iki farklı video açıyorum ama ana bilgisayarımın hoparlöründen geliyo ses oysaki ben telivizyona bağladım kendi sesi var ben farklı gelsin istiyorum nası yapıcam acaba
  6. K

    Premiere Ses Dosyalarını Çekmiyor

    Premiere video atıyorum hem görüntü hem ses geliyor. ilk açılışta daha sonra çok geçmeden aynı veya başka bir video atıyorum. Program sadece görüntüyü alıyor ses dosyasını almıyor. İnternette bir çözüm gördüm ama anlık çözüm sonra yine bozuluyor. Yaptığım çözüm; Appdata adobe media dosyalarını...
  7. ramazan347

    Prize Takılan Radyodan Gelen Cızırtılı Ses

    Merhaba! Konuyu yanlış yere açtıysam affola. Mega MG-1900BT model bluetooth özellikli bir radyom var. Radyonun ön kısmı kırıktı ve sürekli olduğu yerden çıkıp kabloların gerilmesine neden oluyordu. İki ay önce içinden beyaz bir kablo sarktığını gördüm. Kablonun nereye ait olduğunu anlamadığım...
  8. L

    HTML Chrome audio autoplayer sorunu

    Merhaba arkadaşlar bootstrap ile bir web sitesi yapıyorum ancak bir noktada tıkandım. Siteye ses dosyası ekliyorum. autoplay özelliğide veriyorum ama Chrome de çalışmıyor. Firefox da sorunsuz çalışıyor ama Chrome de çalışmıyor bir ara çaldı Chrome de sekmeyi kapatıp yeniden açtım bu sefer...
  9. cs680cs06

    Orgu pc ye bağladığımda midi sesi kesiliyor.

    Merhaba. FL studio'da org'um ile müzik çalarken 1-2 dakika sonra ses kesiliyor ve klavyedeki ses bilgisayardan gelmemeye başlıyor ama klavyede ve bilgisayarda MİDİ Kablo bağlı gözüküyor. Çıkarıp takınca düzeliyor ama 1-2 dakika sonra yine ses gidiyor sadece FL Studioda da değil Mixcraft pro'da...
  10. ycem4161

    Ses Gelmiyor

    merhabalar benim pc de bir sorunum var driver olarak realtek yükledim fakat realtek yükledikten sonra pc sen ses gelmemeye başladı youtubeden bayağı araştırdım fakat bulamadım burada yardım ederler diye düşünüp üye oldum ve forum açtım TEAM VİEVER VAR
  11. mirac199

    Kulaklık Önerisi

    Merhaba arkadaşlar, Yaklaşık 1.5 senedir kullandıgım xiaomi hybird pro hd kullaklığıma veda ettim. 150-20 TL bandında ses ve kablo kalitesi iyi olan tavsiyelerinizi bekliyorum. Günde yaklaşık 4-5 saat müzik dinleyen birisiyim bü yüzden kulaklık benim için çok öenmli :)
  12. S

    Sony Vaio Ses Problemi (Donanımsal)

    Merhabalar, Termal macun yenileme işleminden sonra bilgisayarımı açtığımda sesin olmadığını gördüm. Bilgisayardan anlayan biri olarak özen gösterdim ve herhangi bir yeri zorlamadım. Sanırım 10 senelik laptop olduğu için çıt kırıldım bir olay meydana geldi. Donanımsal olarak sorunu onarmamın...
  13. The Judge

    25 TL'lik USB Ses kartı.

    Evet arkadaşlar başlıktan da anlayacağınız üzere USB bağlantısı çalışan bir ses kartı aldım :D Uzun süredir kaliteli bir şeyler arıyodum fakat adam akıllı hiç bir şey bulamayınca mecburen bunu aldım. 7.1 Gibi bir iddiası da var fakat ben pek fark edemedim. Cihazın üzerinde bulunan tuşlar bence...
  14. Creez

    JBL Free kulaklığın filtresi kayboldu

    JBL Free kulaklığımın filtrelerini yıkayıp özenle yerine yerleştirmiştim fakat sağ kulaklığımın filtresi düşmüş. Yarım saattir arıyorum fakat bulamadım. Filtrenin olmaması müzik kalitesine kötü manada etki eder mi ? Bu filtreleri nereden temin edebilirim ?
  15. B

    mikrofon ses iletmiyor

    kulaklıklı miktofonu takınca ses geliyor ama mikrofon çalışmıyor. ilk taktığım zaman çalışmıştı. sonra telefona takmam gerekti tekrar bilgisayara takınca miktofon çalışmamaya başladı. aygıtı kaldırıp bilgisayarı yeniden başlattım yine düzelmedi. jakları doğru yere taktım. mikrofon açık.
  16. Roketçi Tavşan

    Galaxy Buds Kısık Ses Sorunu

    Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 2 aydır aktif olarak kullandığım Galaxy Buds cihazım hergün olduğu gibi kutusundan çıkarıp kulağıma taktıktan sonra sesi çok düşük vermeye başladı. İlk başta pil düşük zannettim ve kutusuna geri koydum. Bir süre sonra şarjı %100 olmasına rağmen ses yine çok düşüktü...
  17. AnonSS

    Imageres.dll değiştirme hatası

    Imageres.dll değiştirmneye çalışırken ss'deki hatayı alıyorum yardım edebilirmisiniz. (Açılış sesini değiştirmeye çalışıyorum)
  18. R

    Trust Driver'ı Usb girişimi bozdu.

    Trust kulaklığım var normal çalışıyordu. Bunun driver'ı varmıdır diye düşünüp driverını yükledim. Yanlış site falan değil trust'un kendi sitesinden indirdim bunda bi sorun yok son sürümünü ve kendi sistemimle uyumlu olan 64 bit sürümünü seçtim. Yazılımı yüklerken "disconnect device" yazıyordu...
  19. İshak42

    Sesle mesaj karşı tarafa çok kısık gidiyor.

    Evet arkadaşlar annemin telefonundan WhatsAppta sesli mesaj ile mesaj gönderdiğimiz zaman karşı tarafa çok kısık sesle gidiyor, bunu telefonun kendi ses kaydetme programında demediğimiz zaman gayet yüksek ve net çıkıyor. WhatsApp güncel, kaldırdım yeniden yükledim, ama fayda yok telefonu...
  20. C

    ses problemi

    Merhaba arkadaşlar, Yakın zamanda RTX 2080 ekran kartı ve Zowie monitor XL2740 aldım. İnternette ne kadar aradıysam da bulamadım, kulaklık yoksa herhangi bir ses çıkışı alamıyorum. Problem ne olabilir?
Üst
stat counter