s8+

  1. Roketçi Tavşan

    Spigen Micro USB kablo ile Micro USB to Type-C Aparatı S8+' ı Hızlı Şarj İçin Destekler Mi?

    Selamlar arkadaşlar. Başlıktan da gördüğünüz üzere aparat yardımı ile S8+' ı hızlı şarj etmek istiyorum. Bahsettiğim kablo linkte vermiş olduğum ürünün kutu içeriğinden çıkan örgü kablo; Spigen Essential F306W Qi2 Kablosuz Şarj Cihazı + Qualcomm Fiyatı bu ürünü alarak telefonumu hızlı şarj...
  2. O

    S8+ vs P20(lite veya pro değil)

    Benim fiyat aralığıma uygun olarak ve Cuma indirimlerin de olacağını düşünerek s8+ ve P20 arasında kaldım(ikisininde çok yakın fiyatlarda olduğunu dşünerek şuan için 3.500 bandında) dikkat ettiğim şeyler orta seviye üzeri fotoğraf kalitesi, çok fazla oyun oynayan birisi değilim ama pubg tarzı...
  3. KararsızŞ

    S8+ /S9+ hangisini almalıyım?

    Telefon ihtiyacım var sık telefon değiştiren biri değilim bozulana kadar kullanırım.S8 plus ya da S9 plustan birini almayı düşünüyorum.mağazadan alacağım ve aralarında 1300 TL gibi bi fark var bu da beni S8+ a yönlendiriyor.S8 plus şuan için artık eski bi telefon mudur uzun süre kullanımda...
  4. Roketçi Tavşan

    Huawei Mate 10 Pro VS Samsung Galaxy S8+

    Selamlar arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıl önce almış olduğum S8+ isimli cihaz bu zamana kadar her türlü durumda benim beklentilerimi gayet başarılı karşılasa da şuanda elimde bir seçenek var ve bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle cihaz hakkında doğru bir şekilde yorum yapmak istiyorum...
  5. Mehmet Alperen

    Samsung galaxy S8

    selamünalyküm arkadaşlar, uzun zamandır telefon araştırıyorum forumda online olanlar bilir.hep lg g6 düşünüyordum ama hepsiburada da stok bitti başka satıcılarada güvenemiyorum. zaten aldığım telefonu stabil olarak en az 4 yıl kullanmak istiyorum.çok oyun oynuyorum. S8 i lg g6 dan daha uzun süre...
  6. Daytan

    Samsung s8+ Şarj Sorunu

    İyi forumlar arkadaslar, iphone 4 den beri tamamiyle fanatik ios kullanıcısı idim iphone x ve iphone 8 i begenmememden dolayi samsunga 1 kere şans vermek istedim ve şuanda pişman gibiyim. Öncelikle samsung s8+ harika bi cihaz tasarım olsun işlevsellik olsun fakat -telefonu acar acmaz sacma...
  7. ZekiCTN

    S8 S8 plus dan daha iyi mi çekiyor

    Selamlar Sdn üyeleri ve çalışanları s8 veya s8+ almayı düşünüyorum ama epey veya kıyasla gibi karşılaştırma sitelerinde baktığımda ekran gövde oranı ve LTE desteği farklılıklar var Erkan gövde çok önemli değil ama çeken bir telefon istiyorum artık s8 de daha çok şey yazıyor bir bilginiz varmı...
  8. O

    Samsung Duos telefonlar

    Afedersiniz, Samsung S8+ duos almayı düşünüyorum, tavsiye eder misiniz? -çift hattı aynı anda kullanılabiliyor mu? kesilme yada kapanma olmadan? -hiç kullanan arkadaş var mı aranızda? *-duos kullanan kişilerden direk yorumlarda gelirse sevinirim..
  9. ozgun7

    S8+ ile S8 arasındaki fark S8+ ı almak için değer mi ?

    Note 8 falan bekleyemicem bataryasıyla kamerasıyla elimde iyi bir telefon olsun istiyorum ve izlediğim testlerde bunu samsung karşılıyor. S8 3.174 tl S8+ ise 3488 tl. Bu fiyat farkı almak için değer mi?
  10. Snickers

    Samsung Galaxy S8+ Dubai

    Selamlar dostlar.Yurtdışı Dubai'den Samsung Galaxy S8+ almak istiyorum.Sizlere göre fiyatı nasıl özellik olarak.Sizce hangi renk daha iyidir. TR Fiyatı: 2800TL Samsung Galaxy S8+ 64Gb Yanında hediye olarak Clas 10 sd cart verilmekte.
  11. Berkay Gündüz

    Yurt dışından S8+ siparişi vereceğim fakat Note8'i beklemeli miyim?

    Merhabalar, hemen konuya giriyorum: Şimdi ben yurt dışından S8+ getirteceğim, ama kafam karışık. Acaba Note 8'i mi bekleyeyim yoksa yeni çıkacak Note 7 (Note 7R ya da FE olarak gelenden bahsediyorum) mi getirteyim. Bu arada Ace 4 kullanmaktayım. Şimdiden teşekkürler. --- Gönderi Güncellendi ---...
  12. _X_

    6 GB RAM 128 GB'lık Dahili Hafızaya Sahip S8+ Hindistanda Satışa Başladı

    Güney Koreli teknoloji devinin telefon pazarına sunmuş olduğu muhteşem çerçevesiz ekranlı Galaxy S8 modelinin 6 GB RAM 128 GB dahili hafıza seçeneğini ilk olarak kendi ülkesinde piyasaya sunmuştu. Hindistan basınında çıkan haberlere bakacak olursak 6 GB'lık varyant Hindistana yayılmış durumda...
Üst
stat counter