s10

  1. M

    Pek anlamam telefondan yardım isterim :)

    Arkadaşlar telefonlardan pek anlamıyorum önceden iphone kullanıyordum ve artık iphoneden bıktım yeni güzel bir şeyler arıyorum aklımda s10 gibi üst segment ayıptır söylemesi canavar gibi telefonlar bakıyorum tavsiyelerinize açığım not : s10 a şarjı aşırı hızlı tükeniyor diyenler var buna pek...
  2. S

    S10 Pubg Sorunu

    Merhabalar, Yaklaşık 1 haftadır S10e kullanmaktayım ve birkaç araştırma sonucu Samsung S9 ve üstü Exynos telefonlarda Pubgde anlık fps düşüklüğü ve takılma gibi sorunlar varmış. Arkadaşlar ben de bunu yaşamaya başladım yüksek grafiklerde de oynasam düşük grafiklerde bile oynasam 60fps...
  3. B

    Samsung S10 Gece Çekimlerinde Işık Yansıması Sorunu

    Iyi günler arkadaşlar, Aranıza yeni katıldım ,iki aydır s10 kullanıyorum işim gereği kamerayı gün içinde çok kullanıyorum.Birkaç gün önce gece çekiminde ortamdaki ışık kaynaklarının ekranda nokta şeklinde hareket ettiğini gördüm.Birçok modda denedim video da bile Sanki gökyüzünde ufo varmış...
  4. emrejan6363

    kamera ve işlemci bakımından hangisi daha iyi

    iphone 8 64gb.iphone 8 plus 64gb .s10 128gb. benim için önemli olan kamera ve işlemci.bütçem max 5000tl.iphone8 plus alırsam 2.el alıcam..tam 1ay sonra alıcam o zamana kadar düşer heralde s10 128gb.başka telefon önerileriniz varmı.huawei samsung apple 3markadan yazarsanız daha iyi olur.birde...
  5. M

    iphone 5 ten hangine geçmeliyim? s9-s10e-s10 ?

    merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim. iphone 5 kullanıcısıyım 6 yıldır iyisiyle kötüsüyle kullanabildim bu telefonu. artık değiştirmeyi düşünüyorum ama apple ın fiyatlarından dolayı samsunga geçmeyi düşünüyorum. sizce 3800 TL civarında S9 mu? 5000 TL civarında S10e mi? yoksa 6000 TL civarında...
  6. Y

    Galaxy S10 vs iPhone XR

    Ortalama 6000 tl bütçem var fakat 7000 i zorlayabilirim. Daha çok sosyal medya kullanımı için alacağım. Kamera önemli (özellikle ön,doğal çekmesini istiyorum) 3 sene götürse yeter. Veya bu kadar kasmayıp galaxy s10e ile iphone 8 arasındayım. Ne tavsiye edersiniz ??? Şimdiden teşekkürler...
  7. cemilb

    S10 ve S10+ arasında kararsız kaldım. Batarya ve 0,3 inç fark için 900 tl verilirmi ?

    Arasında özellik olarak fark yok denecek kadar az ama fiyat olarak 900 tl fark var. S10 3400 mah batarya. Bu beni düşündürüyo ve acaba gün içinde yeterli olurmu dedirtiyor. S10+(4100 mah) ile arasında az denmeyecek kadar fark var. Ekran da 0,3 inç fark var. ön kamerayı da çok kullanmadığım...
  8. M

    S9 Plus içinbeklemelimiyim? Ne kadar?

    Arkadaşlar foruma yeni üye oldum yanlış konu yanlış yer olursa kusura bakmayın. Gerçekten öğrenmek istediğim bir şey var 4000 tl nakitim var s9 plus alacaktım 1 ay önce sonra 20 şubatta s10 çıkacağını duydum bekleyeyim dedim hala almadım ama can sıkmaya başladı telefonsuzluk. Yani diyeceğim şu...
  9. halilbatr

    S10'ların Çıkışı İle Diğer Modeller Ucuzlar mı ?

    Arkadaşlar, s10 ların çıkışından sonra note 8, s8, s9 gibi modeller ucuzlar mı ? Yakın zamanda note 8 veya s9 plus alacağım, sizce beklemeli miyim ?
  10. _X_

    4 Kameralı 6 GB Ram'li Akıllı Telefon

    2016'nın son çeyreğinde 7.000 mAh kapasiteye sahip akıllı telefonu M2017 isimli telefonunu tanıtan Çin meşeli akıllımtelefon üreticisi Gionee, bu kez arkada 2 ve önde de 2 olmak üzre 4 kameralı telefonunu S10'u tanıttı. Donanım noktasında bununla yetinmeyen Gionee, bu akıllı telefona 6 GB Ram...
Üst
stat counter