ram eklemek

  1. P

    Soru Ram Tavsiyesi

    HP Pro 3520 AIO pc kullanıyorum şuanda içinde 4 GB DDR3 1600 MHZ bir ram var bunun yanına bir 4 GB ram daha alacağım fakat neye göre alacağımı tam olarak bilmiyorum sanırım mhz ve ddr değeri aynı olmalı ama yine de emin olmak istedim şu rami alsam sorun olur mu ya da sizin tavsiyeniz varsa...
  2. S

    Donanım Lenovo V15 Laptoba Ram Yükseltme

    İyi günler; Lenovo v15 81YE008ETX modelinde intel i5 8265u 512gb ssd (sonradan upgrade edilmiş) nvidia geforce mx110 2gb (harici) işlemci hızı 1.60 ghz ddr4 4gb ram (2ram slotu var biri lehimli çıkmıyor) olan bir laptopum var. Genellikle öğrenci pcsi olarak kullanıyorum. Şimdilerde basit...
  3. Bertan FB

    Ram önerisi verebilir misiniz ?

    Merhaba arkadaşlar ben bilgisayarımın özelliklerini yükseltmek istiyorum ram ve ekran kartı eklemesi yapıcağım bu bilgisayara uygun ram önerir misiniz şuan 4 gb var zaten ve bilgisayarın sitesinde gördüğüm kadarıyla ekran kartı 1 gb a kadar destekliyor sanırım doğru mu anlamışım bir yardımcı...
  4. Sayset

    Yeni aldıgım Ram laptobuma uymuyor

    Arkadaş yeni bir ram aldim ama ram i laptopuma taktigimda bios rami görüyor ama laptob mavi ekran veriyor ,rami kendi başina taktığimdada laptob acilmiyor yardim edin 1577719096 Aldığım Ram
  5. S

    RAM takviyesi

    Arkadaşlar yeni ram alacağım ramimin üstünde 2gb 1Rx16 pc3l-12800s 11 13 c3 yazıyor ve işlemcim 8 gb ram alabiliyor en fazla. bir arkadaşım 8gb ram alırsan ekran kartına uymaz ve kasar dedi böyle bir şey var mı ekran kartım 1gb 32bit 60hz şimdi ben yeni bir ram alınca nelere dikkat etmeliyim...
  6. G

    PC3-1700 RAM önerisi

    Notebooka yeni bir ram takmak istiyorum. Ama bu konu hakkında bilgim yok. 2 slot var. Biri dolu. 2GB daha takıp 2GB+2GB yapmak istiyorum. Bana RAM önerebilirmisiniz? RAM bilgileri altta
  7. T

    Laptop yeni rami görmüyor

    Merhabalar. HP Pavilion 15 - ab218nt modelinde dizüstü bilgisayarım var. i5 6200u işlemciye sahip cihazımda ddr3 8gb ram vardı. Bilgisayar bana çok yavaş geldiği için kingstonun 1600mhz ddr3 bir ramini aldım. Aldığım rami 2. slota taktım bilgisayarı açtım fakat yeni taktığım ram bilgisayarım...
  8. PC çocuk

    Ram in değeri nedir

    yler bu ram in cl değeri kaç yardım edin acil ---- Mesajlar birleştirildi ---- BEYLER RAM İN CL DEĞERİNİ SÖYLEYE BİLİRMİSİNİZ
  9. emre top

    Arkadaşlar ram ile ilgili bir sıkıntı var.

    Ben AliExpress üzerinden Klisre marka bir ram aldım.Anakartıma uyumlu ama Rami kasaya taktığımda ekrana görüntü gelmedi.Acaba bios tan ayarmı yapmamız gerekiyor.Yada ram bozuk mu.Lütfen cevaplarsanız.Sevinirim
  10. S3NveBEN

    Yeni Ram Uyumluluğu

    Herkeze iyi forumlar... i7 8700 intel core msi z370 gaming plus Psu 600 w +80 plus RAM : G.Skill Aegis 8GB DDR4 3000Mhz RAM F4-3000C16S-8GISB - Nanokatalog Yeni + bi ram alacam. aynısındanmı almam lazım yoksa uymluluk olarak başka önerileriniz varmı ?
  11. mehmtuyar

    Ram ekleme

    Beyler bilgisayarimda 1+1 2gb ram var sanirim 800mhz hizonda bunlaran birini cikartip 2 veya 4 gb almak istiyorum bi sıkınti olurmu. Bida alacagim ram 800mhz olmak zorundami 1400mhz alsam sıkınti olurmu
  12. ozcan363

    Ram takınca pc açılmıyor,çıkarınca açılıyor...

    Selamlar,kardeşlerim; Hocaalrım sorun ram takviyesi yapmaktı,takılı ramın aynaını aldım model ve seri numarasına kadar aynısını...Anakartım g41t-m6 8gb ta kadar destekliyor ama taktığım Elixir ddr3 1333 mghz 2gb takılı olanla aynı bunu taktığımda pc fanı açılır gibi yapıp görüntü gelmeden...
  13. S

    PC'de ram slotu sayısı öğrenme(cpu-z kullanarak)

    PC: Casper Nirvana Pro NB509. Bilgisayar ram slotunu öğrenmek için cpu-z programını indirdin SPD kısmında bende 4 slot gösteriyor fakat herkeste 4 slot gösterdiğini fark ettim. Herkeste mi 4 slot yoksa sadece bendekinde mi 4 tane boş ram takılabilece yuva var? Şimdiden teşekkür ederim.:)
  14. K

    Ram Öneri - CPU-Z Mevcut

    Merhaba, Arkadaşlar HP 280 G2 MT masaüstü bilgisayarım için CPU-Z ekran görüntüsü mevcut RAM Bellek önerilerinizi bekliyorum. 4GB daha RAM almak istiyorum. Aldığım zaman sorun yaşamadan takıp kullanabileceğim bir ürün önerisi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum.
  15. M

    Bu türde ram olurmu

    Öncelikle selamın aleyküm Benim pcmde (1+1+1) ddr2 1 gb ram var tek slot boş kaldı ben oyun oynamayı seven biri olduğum için 3 gb ram yetmiyor mhz leri aynı olup en az 2 ya da 4 gb lik ram takabilir miyim. Şimdiden cevapladığınız için çok teşekkür ederim ☺️
  16. Halktan Biri

    Bu Laptoba Ram Eklemek Sizce Mantıklı Olur Mu?

    Aşağıdaki özelliklere sahip bilgisayara sizce 4 GB Ram eklemek mantıklı olur mu Özellikler: Intel Core i5-2450m Intel HD Graphics 3000 4 GB 1333MHz Ram Mantıklı olur mu diye sormamın sebebi şu: Laptobum oyun bilgisayarı değil ama şu an işimi görüyor. 4 GB Ram aslında şu an için yetiyor...
Üst