mysql

  1. A

    Soru Raspberry pi 3

    Merhabalar, Raspberry Pi 3’e Raspberry OS kurdum, Python IDLE ile proje üzerindeyim, Arduino Mikrosonik sensörün elde ettiği veriyi Mysql server’a kaydettirmem gerekiyor, Python’da nasıl yapabilirim ? şimdiden teşekkürler.
  2. M

    Yardım Python Mysql kaydetme hatası

    Arkadaşlar, Name, fiyat, zaman, satıcı ve link gibi değerlerim var gelen her şey doğru geliyor. Mydb = MySQL. Connector. Connect( Host="localhost", User="root", Password="", Database="ekran_karti" ) Mycursor = mydb.cursor() SQL = "ınsert ınto grafikkart (title, price, satici, time, URL)...
  3. 781enes

    Yardım MySQL ile Visual Studio Bağlanmama hatası

    Merhaba ben Enes; Visual Studio 2019 üzerinden MySQL ile Data base oluşturmak istedim ve bu sorunla karşılaştım. Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıntılar kısmında ise
  4. Erdeturan

    Soru Arkadaşlar mysql a erişmeki çin uygulama varmı

    Arkadaşlar mysql a erişmeki çin uygulama varmı
  5. M

    Yardım Blog Sitesinde Sayfa Oluşturma

    Merhaba ben bi blog sitesi yapıyorum ama bu alanda henüz yeniyim bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Bildiğiniz üzere blog yazılarında tıkladığınız habere özel bir url beliriyor ve o sayfaya yönlendiriyor sizi. Sormak istediğim konu bunu nasıl yapabilirim. Yani admin paneli üzerinden haber...
  6. vibeheaven01

    Aynı veriyi kaydetmeyi engellemek

    Buraya kadar PDO bağlantılı bir kayıt sistemi yaptım, ama aynı veri olduğunda nasıl hata verdireceğimi kafamda planlayamadım bilgim yetersiz kaldı. Yardımcı olur musunuz? Eğer bir de mantığını yazma şansınız varsa yukarıdaki koda işleyerek anlatırsanız ben ve bu konuyu inceleyenler için daha...
  7. Batuhan Özkanlı

    Mysql

    Merhaba Mysql de tablolar oluşturup ilişkilendirdim doğru mudur?
  8. hamdullahli

    Rastgele Ama Benzersiz Veri çekme

    Merhabalar xml dosyasının içerisinden rastgele veriler çekiyorum ama istiyorum ki bir gelen birdaha gelmesin. Veritabanımda arama yapsın o link eğer varsa yani veritabanımda kayıtlıysa gelmesin başka bir link gelsin xmlin içinden. Ne denediysem yapamadım yardımcı olursanızçok sevinirim. ajax ile...
  9. G

    Mysql sütun verilerini değiştirme

    merhaba mysql veritabanımda ogrenciler adlı tabloda ILCESI adlı sütünda ilçeler jqery ile her nedense 1 2 3 4 5... şeklinde kaydediliyor. 11 adet ilçe var. yani ilçe arnavutkoy ise 1 oluyor, bayrampaşa ise 2 oluyor. ben bir sorgu ile ILCELER sütunundaki 1 değerini ARNAVUTKÖY, 2 olan...
  10. D

    php ve custom-radio

    mysql kayıtlı olan adres tablosundaki bilgileri radio ile seçtirmek istiyorum fakat birden fazla geçme yaptırıyor bunu nasıl çöze bilirim?? <?php include 'header.php'; $adressor=$db->prepare("SELECT * FROM adres order by adres_id ASC"); $adressor->execute(); ?> <div class="row">...
  11. G

    Php & MySQL | Kişiselleştirilmiş İçerik

    PHP ve MySQL kullanarak bir reklam sitesi yapıyorum. Çalışma prensibi şu: Sitede kullanıcılar iki gruba ayrılıyor; biri yayıncılar, bu grup sitelerinde reklam yayınlayarak gelir elde etmek isteyen grup; diğer grup ise reklam verenler, bu grup ise işini veya işletmesini büyütmek için reklam...
  12. O

    MySQL'u Windowsdan Linuxa geçirme.

    Selam, Windows sunucumda bulunan unicontroller ile çalıştırdığım mysqlumu linux sunucuma taşımak istiyorum. Nasıl dump export yapabilirim. Baştan sona anlatabilecek birisini arıyorum. Şimdiden teşekkürler.
  13. hasan211

    php pdo insert

    merhabalar simdi ben bir sitem var orda uye kayit oluyor sonra istediyimsey budur uye siteye giris yaptikdan sora ilan ekleme sayfasina gidiyor ve ilan eklediyinde ilan mysql tablosuna soyle kayit olsun uyeid nerden nereye saat
  14. Raşit İri

    SQL tablo birleştirme

    merhaba arkadaşlar resimdeki gibi bir sql yapısına sahibim. following tablosunda following_id takip eden kişinin id'sini, followed_id ise takip edilen kişinin id'sini göstermektedir. posts tablosunda ise user_id, o post'u hangi kullanıcı paylaştıysa onun id'sini göstermektedir. users tablosunda...
  15. P

    php siteme txt dosyasından belirlediğimiz yazıları çekme

    php websiteme txt dosyasından belirlediğim bazı cümleleri oluştuduğum bazı boxlara Yani kutucuklara nasıl çekebilirim txt dosyasındaki yazının aynısını yansıtmasını istiyorum. yardımcı olurmusunuz teşekkürler
  16. Y

    Php İle döngü yapıyorum istedigim kadar veriyi veritabanına eklemek istiyorum bi yardımcı olurmusun ?

    <?php if($_POST){ $sayi = 1; while($sayi < 199){ mysql_query("insert into case (kutu_turu,durum)values('50','1')"); $sayi++; } } ?> <form method="POST"> <input type="submit" name="gonder" value="gönder" /> </form> ----...
  17. M

    SQL Server Satır Hizalama

    Herkese merhabalar, programlamaya yeni başladım ufak bir sıkıntı yaşıyorum sorunum şöyledir. Sorguyu execute edince 1. resimdeki gibi bir çıktı alıyorum fakat bu raporu mail olarak atınca 2. görseldeki gibi düzensiz bir çıktı alıyorum sanırsam noktalama işaretlerinden kaynaklanıyor bun değerleri...
  18. E

    Kredi Sistemi

    Merhabalar, Ben Bi Site Açtım ve Herşeyi Hazır Veri Tabanında id adi soyadi kullaniciadi eposta sifre gibi ayarlamalar yapıldı Ama Kredi Sistemi Ekliyeceğim Mesela Market Oluşturulacak Ve Dosyayı Al Yaptığında Alıcak ve İstediği Zaman O Dosyayı o Hesapla İndirebilecek Ve Kredileri Ben...
  19. siyahpapyoncom

    Geliştiriciler İçin...

    Herkese merhaba, Türkçe kaynak oluşturmak, geliştiricilerin birbirinin bilgi ve birikiminden faydalanması ve daha fazla geliştiriciye ulaşmak amacıyla siyahpapyon platformunu geliştirdik. Aşağıdaki link'e tıklayarak daha fazla bilgi öğrenin. siyahpapyon.com Görüşmek üzere...
  20. kburaky

    Local Firebird veritabanına server üzerinden erişme

    Merhaba arkadaslar Java web projemizde mysql ve firebird veritabanlarını kullanıyoruz. Localde firebird veritabanı sıkıntısız çalışıyor fakat linux serverda firebird veritabanımız çalışmıyor.Kullanıcıların kendi localindeki firebird veritabanını serverda görmemiz gerekiyor.Bu konuda...
  21. K

    Sözlük Kökeni

    merhaba arkadaşlar. php yada sqlite farketmez. bir sözlük çalışması yapiyordum çözemediğim bir alan var yardımci olabilen varsa çok teşekkür ederim. yada mantığını nasıl çözerim Database'de bu şekilde (sadece örnek) acele acil acilen acileten acilli arama yaparken bunlardan herhangi birini...
  22. B

    Php Ajax ile form Serialize Yardım !!

    Merhaba Ekler de gördüğünüz gibi güncelle dediğimde veri tabanın dan bilgileri çekip getiriyor ama kaydet dediğim de hiç bir işlem yapmıyor index sayfasında formu Serialize edemiyorum Yardımcı olurmusunuz ?
  23. D

    Php and Mysql projesi.

    Merhaba arkadaslar benim acil yardima ihtiyacim var universitede dersten gecmem icin. Hoca bir prije verdi fakat yapamadim. Son gun 23u. Yardim edebilirseniz cok sevinirim ufak bir ucrette odeyebilirim proje kabul olursa :) dersten gecersem okul bitti bitecek :)))
  24. G

    Php MySql programini Klonlama

    Merhaba arkadaslar, SOS yardima ihtiyac var!! php mysql de birisine program yazdırdım ve su an kullanıyorum. (not. Programi yazan kisiye ulasilamiyor) simdi ben bu Programi klonlamak istiyorum, yani baska bi domaine de ayriyeten calismasini istiyorum. calisan Programimi bozmadan. nasil...
  25. N

    Php Profil Sistemi Yardım

    İyi Geceler Herkese arkadaşlar phpde veritabanından sıra ile veri çekiyorum çektiğim şeyleri while döngüsü ile yazdırıyorum benim istediğim yazdırılan isimlerden birine tıkladığında o kişinin profiline gitmesi ama session ile sayfalar arası aktarırken bana sadece en büyük değeri atıyor...
  26. hasaneryilmaz0

    Ücretsiz PHP & Mysql Hosting Sitesi

    Merhaba arkaşlar, ücretsiz olarak cpanel destekli php ve mysql hosting veren http://hosting.hascoding.com sitesini önermek istiyorum. Eğitim görenlere yönelik bir hizmet başlatan siteye ilk - orta ve üniversite paketlerinden herhangi birini seçerek kayıt olabilirsiniz..
  27. Rebelle

    Mysql kalktımı?

    Uzun zamandır web tasarımdan uzağım geri döndüğümde kendime bir blog sitesi açmak istedim fakat mysqlle veritabanına bağlanınca aşağıdaki hatayı aldım ingilizcemin yettiği kadarıyla mysqlin kalktığı mysqli veya pdo kullanmam gerektiğini söylüyo bi bilgisi olan varsa yaaza bilirmi
Üst