laptop önerisi

  1. Ahmet3553

    5000 tl bandında gaming laptop

    Yani şu başlığı açarken içim acıdı 5000 liraya elş ayağı düzgün laptop almak zorlaştı. Neyse konumuza dönelim ben laptop almayı düşünüyorum ancak kararsızım. Bugün Acer nitro an515 gözüme çarptı hepsiburada da. Bu arada bilgisayarı mutlaka hepsiburadadan almayı düşünüyorum çünkü alışveriş...
  2. ramazan190703

    4000 TL civarında laptop önerir misiniz

    3000 ile 4000 arası bir fiyatta markası ileride sıkıntı çıkartmayacak fazla ısınmayan laptop önerir misiniz laptop markası da olur
  3. huseyinalisen

    Mac mi? Windows mu?

    Tamam Mac ofise daha yönelik, Windows daha kapsamlı ama hangisi fiyatına göre performansını karşılıyor???
  4. Liwluna

    Oyunsever mimarlık öğrencisine Pc önerisi

    mimarlık öğrencisi ve oyunsever biri olarak bir laptop almam gerek bilgisayar açısından fazla bir bilgim ve çevremde sorabileceğim kimsem olmadığı için buraya yazmak istedim. Sizden ricam Maksimum 12.000 tl olan bütçeme uygun laptop modelleri önermeniz. Mimarlık dersleri için; Adobe Photoshop...
  5. A

    1500 TL Laptop Önerisi

    Arkadaşlar 1500 tl civarı günlük kullanım için laptop önerirmisiniz?
  6. E

    Maksimum 2500 tlye gaming laptop arıyorum

    Selamın aleyküm arkadaşlar. Ben popüler olan pubg için bi laptop almak istiyorum. Medium veya high ayarlarda kasma sorunu olmadan oynayabileceğim bi bilgisayar arıyorum. Cs go pubg gta v gibi oyunlar oynicam çoğunlukla. Isınma fazla olmadan el yakacak kadar olmadan oynamak istiyorum. Yardımcı...
  7. D

    3000-3500 tl civarı laptop

    Merhabalar belirttiğim fiyat aralığından 4000'e varmayacak fiyat aralığında, günlük ve oyun amaçlı kullanacağım bir laptop arıyorum. Dayanıklı, ısınma problemi olmayacak, uzun süre kullanılabilecek olması iyi olur. Bilgisayardan pek anlamadığım için windows10 sistemi olmalı ya da format gibi bir...
  8. E

    5000 TL'ye alınabilecek en iyi gaming laptop

    Merhaba arkadaşlar 5000-5500 tl'ye kadar çıkartabileceğim bir bütçem var. Hem tasarım çalışmalarımı rahatça sürdürebileceğim hem de popüler birçok oyunu rahatça oynatabileceğim bir laptop arıyorum. Ayrıca mühendislik okuduğum için de kullanacağım mühendislik programlarını düzgün çalıştırması...
  9. V

    1600-2000 tl arası orta düzey laptop

    1600-2000 tl arası orta düzey bi laptop öneriniz varmı? Ufak tefek oyunları oynatsa yeter
  10. Mehmetb7delete

    2000-2400 arası günlük laptop tavsiyesi beyler!?

    Pes gibi oyunları oynayabileceğini günlük laptop arıyorum
  11. Mehmetb7delete

    Bilgisayar Alıyorum Sizce Nasıl

    ACER F5-573G-5105 Almayı düşünüyorum nasıl sizce?
  12. P

    2000TL Dizüstü tavsiyesi

    Lol cs pes tarzı oyunlar ve slayt shop tarzı programlar ile günlük kullanım için uygun 2.000 e kadar tavsiyeleriniz nelerdir arkadaslar? Üniversite için alacağım daha önce de masaüstü kullandığım için bir bilgim yok yardımcı olabilirseniz sevinirim.
  13. Ege854

    Laptop Önerisi

    Merhaba. 7 senedir aynı laptopu kullanıyorum. Artık değiştirmenin vakti geldi diye düşünüyorum. Bu hafta içinde veya 2-3 hafta içerisinde yeni bir laptop alacağım. Geçen hafta yaptığım araştırmada bir tane laptop çok hoşuma gitti ama buraya da sormak istedim. Bütçe: En fazla 4500 (her şey...
  14. Gtx1070

    7K ve 10K Laptop İnceleme

    Merhaba arkadaşlar, bu içerikte iki adet gaming sınıfı üst kalite laptop bulunmakta. Sizlerle birlikte Msi'ın high-end diyebileceğimiz güncel donanımla pekişmiş GS63VR 7RF(Stealth Pro 4K)-266TR ve MSI GS43VR 7RE modelli bilgisayarlarını inceleyeceğiz. Msi GS63VR 7RF inceleme GS63VR...
  15. Ç

    Yarış 1: Dell ins 3567/ Asus x541uj/ Lenovo v510/ Lenovo v310

    i5-7200u, 4 gb ram ddr4, 500 gb hdd 5400 rpm, 4 hücreli pil, 2.5 ghz, 3 mb önbellek (Dell Ins 3567 freedos) 400 tl fazlasına: i5-7200u, 4 gb ram ddr4, 500 gb hdd 7200 rpm, 3 hücreli pil, 2.5 ghz, 3 mb önbellek (Asus X541UJ-G0456) veya i5-7200u, 4 gb ram ddr4, 1 tb hdd(Gereksiz olabilir) 5400...
  16. Bera Furkan Kuş

    Almanya/Avusturya 1.500 € [6000TL] Laptop Tavsiye

    İyi günler şuan yurtdışındayım 1.500€ bütçe ile Almanya veya Avusturya'dan bu fiyata alabileceğim en yüksek performanslı laptopu almak istiyorum.Sadece oyun oynayacağım tek şartım 17.3' ekran olması. Çok teşekkür ederim
  17. Halktan Biri

    Yaklaşık 2000 TL Laptop Önerisi

    Selamunaleyküm.Arkadaşım laptop alacakmış.Yaklaşık 2000TL civarı güzel bir laptop tavsiyesinde bulunur musunuz? @Tys23 @Ben Kenobi @Seyhoo
  18. B

    Göz yormayan laptop

    Arkadaşlar laptop almam gerekiyor ama özellikler konusunda pek fazla bilgim yok.Benim için öncelik göz yormaması.Bütün gün araştırma yapıp göz yormayacak gerektiğinde 15 20 sekme açtığım zaman donma yapmayacak office uygulamaları vb uygulamaları rahat çalıştıracak bir laptopa ihtiyacım...
  19. K

    TEZ ve bilimum ofice işleri için laptop

    Arkadaşlar Tezimi yazmaya başlayacağım ancak 2009 model acer aspire5739G o kadar çok ses çıkarıyor ki odaklanamıyorum :) Tez için istedim ama uzun süre kullanmak istiyorum (yukarıdan belli zaten 6 yılı doldurdu elimdeki) maksimum 14" ekran i5 ve üstü işlemci DRR4 (eğer 4GB ise ve mümkünse...
  20. D

    2.el laptop

    800 tl civarı i5 işlemcili sağlam bir laptop arıyorum yatdımcı olursanız çok sevinirim.
Üst