help

  1. C

    KRİPTON X1 Alınır mı ?

    https://moleculepc.com/urun/hazir-sistemler/amd-hazir-sistemler/kripton-x1/ İyi Midir ? Alınır mı Şu Anda Piyasada Başka 5600XT li Sistem Olmadığından Dolayı Soruyorum İyi Derseniz Alağım Ya Da farklı Sisteme Yöneleceğim Önerebilirsiniz.
  2. U

    Windows 10 sistemde yazılar görünmüyor

    Windows 10 kullanıcısıyım sürümüm güncel her türlü araçtan kontrol ettim bilgisayarıma eset kurmam gerekti ve yeniden başlatmam için bir izin isteniyordu yeniden başlatmadan önce diskim doluydu ve bunun üzerine disk temizleme bölümünden windows update ayarları gibi 4 gb lık (gereksiz) diye...
  3. Ömer_Fİ

    Microsoft Edge

    Tarayıcı olarak Microsoft Edge'i kullanıyorum alt+tab yapıp başka programlara geçmeye kalkıştığımda o kısımda edge'deki sekmeleri de gösteriyor ama ben görmek istemiyorum. Ne yapmalıyım? 1605869293 Bilen var mı? 1605869531 Sorun çözülmüştür şu linkten çözüme bakabilirsiniz...
  4. yigityildiz_0

    Windows 10 Hizmetler Durduruluyor

    arkadaşlar ctrl+shft+esc ye basınca çıkan görev yöneticisine geliyorum ve ordan hizmetler diyip alttan hizmetleri aç diyorum orada xbox ile ilgili bütün hizmetler, windows 10 update gibi birkaç tane hizmetler durduruluyor ve tekrar başlatıyorum ve her bilgisayarı tekrar başlattığımda...
  5. T

    Kali linux dual boot öncelik sırası belirleme.

    Arkadaşlar herkse merhaba nasılsınız iyisinizdir inşallah sorum şu olacak ben Windows 7 kullanıyorum bunda önce 10 kullandım ama babam 7 kullanıyor 10 kullanamıyorum 10 kullandığım zaman yanına dual boot ile kali Linux 2020.3 sürümünü kurmuştum ve çok iyidi başta zorlandım ama alışınca çok rahat...
  6. E

    Epic indirmeler gözükmüyor

    Merhaba arkadaşlar, Yeni masaüstüne programları kuruyorum bu sırada da epic games üzerinden GTA V'i indiriyordum, internet hızım 16mbps olduğu için saatte yaklaşık 6gb iniyor, oyunda 2.5 gb inmişti ama arkada kurduğum programlardan biri yeniden başlatma gerektirdiği için epic üzerinden indirmeyi...
  7. kedi kediye 2080ti verd

    Eba Arma vermiyor

    Eba da arma görevlerini yaptım ama armaları vermiyor
  8. Ömer_Fİ

    Ekran Kartı, Nvidia, Cs go, FPS, Monitör

    Esselamu aleykum ve rahmetullahi ve beraketuh. Daha yeni şu monitörü aldım bugün bilgisayara taktım...
  9. muhsinozer0

    Bordelands 2 Çalışmayı Durdurdu

    Beyler bayanlar. Steam üzerinden borderlands 2 satın aldım fakat indirdiğimde açılırken ( Tabi açılmak denirse ) Çalışmayı Durdurdu hatası veriyor LÜTFEN YARDIM EDİN r
  10. belabal

    Wordpress bilen gelsin

    Dostlar ben contact gelen bilgileri everest form plugins entries ile görüyorum(dum) taaki bu sabaha kadar bi sorun için güzel hostng e yazdım yardımcı olsunlar diye bana formları mailden almak için smtp falan kurdurttular bu kez form gönderince sayfa refreshleniyor ve form gitmiyor fakat mail...
  11. Ömer_Fİ

    CS GO YARDIM

    Esselamu Aleykum Ve Rahmetullahi Ve Beraketuh Cs go'da oyundayken yukarıdaki oyuncu fotoğrafları ve ölü durumdayken sağ ve solda çıkan oyuncu fotoğraflarını nasıl kapatabilirim? Teşekkürler.
  12. S

    Selam kullanılabilir ram sorunu

    Bilgisayarımda 8 GB RAM vardı. 12 GB yaptım 5GB kullanılabilir yazdı yanına 12 (5GB kullanilabilir) yazıyordu Bunun için BIOS'da Memory bir şey bir şey diye bir ayarı devre dışı bırakmamız mı ne gerekiyormuş RAM'i donanıma verdigi için 6 yazıyor diye bilgi aldım ama benim BIOS güncel son sürüm...
  13. K

    Outlook da Arama problemi !!!

    Arkadaşlar merhaba, Özel sektörde bir fabrikada bilgi işlem elemanı olarak çalışmaktayım. Geçtiğimiz günlerde müdürümüzün bilgisayarını windows 7 den windows 10 pro ya yükselttik. Önceden outlook da arama yaparken böyle bir problemimiz yoktu. Örneğin arama kısmına tıklıyoruz yukardan kimden...
  14. High Noon

    Yazılım Dillerini Nasıl Öğrenebilirim?

    Arkadaşlar merhaba, yazılıma bir adım atmak istiyorum. Fen lisesinde okuyorum ama doktorluk, mimarlık gibi hedeflerim yok, zevk aldığım işi, yazılım mühendisliği yapmak istiyorum. Ama kodlama ile ilgili tam olarak bir temelim yok. Lua ve python dillerinin temelini biliyorum onun haricinde bir...
  15. ㅠㅡㅠ

    Max. 2500 tl ye alınabilecek bir telefon???

    Başlıkta da dediğim gibi en fazla 2500 lira bir telefon arıyorum. **Sar değerinin düşük olması benim için çok önemli *E, o kadar para bayıyoruz bari kamerası sağlam oksun ;) *Batarya da önemli ,şimdi günün yarısında bitmesin (aktif sosyal medya ,ara sıra da ağır olmayan oyunlar oynayan...
  16. fatihqolat

    200-350 TL arası m2 SSD önerebilir misiniz?

    Msi laptop ssd takmak istiyorum ama hangisi iyi bilmiyorum (240-256 gb önerirseniz daha iyi olur)
  17. MertEren94

    Windows Oturum Açma Uygulaması (winlogon.exe) Yüksek Ram Kullanımı

    Yardım Edin windows oturum açma uygulaması (winlogon.exe) 2gb ram tüketiyor malwarebytes ve kapersky virüs olarak görmedi virus total de görmedi ama bu ne zamana kadar devam eder niye böyle oldu ne yapmalıyım (bi ara düzeldi ama bugün yine başladı)
  18. O

    Win10 salt okunur kaldıramama sorunu

    C diskindeki bir dosyayı salt okunurdan çıkarmak istiyorum fakat geri salt okunur oluyor.İnternette yazan birkaç çözümü denedim fakat işe yaramadı ne önerirsiniz?
  19. Mniggaa

    Oyun Önerisi

    Gençler Benim Sistemim İçin Oyun "FPS,MMOFPS" Yani "CSGO,Zula" Tarzı Online Oyun Öneriniz Varmı İşlemci : Intel(R) Core(TM) i3-2120 CPU @ 3.30GHz (2 CPUs) 3.3GHz Ekran Kartı : Intel(R) HD Graphics DirectX Sürüm : 11 Ram : 4,00 GB (Kullanılabilir Alan: 3,88 GB) Sistem Türü : 64 Bit İşletim...
  20. C

    Windows 7 Usb Algılamıyo

    Merhabalar Win 7 Home Basic Kullanıyorum Usb Aygıtım Çalışıyor Farklı Bir Bilgisayarda Denedim İşletim Sisteminden Kaynaklandığını Düşünüyorum Çünkü Bios'ta Usb Okuyor Donanım Kimliğini Felan Aldım İndirdim Olmadı Driver Pack Solution İndirdim Yine Olmadı Yardımcı Olursanız Çok Sevinirim Başımı...
Üst