🔥 Öne Çıkan Konular

gta v

  1. GKHN.

    Epic Games Çin Yeni Yılı indirimleriyle alabileceğiniz 5 oyun

    Yaptığı indirimler ve verdiği ücretsiz oyunlarla biz oyunseverlerin gönlünü kazanan Epic Games, bu sefer de Çin Yeni Yılı'na özel bir etkinlik düzenledi. Çin Yeni Yılı'na girmeye sayılı günler kala birçok şirket, bünyesinde özel kampanyalar ve etkinlikler düzenlemeye başladı bile. Bu...
  2. B

    Yabancı Psn Hesabıyla Oyun Alınır Mı?

    Arkadaşlar şu anda GTA V satın almak istiyorum ancak normalde Playstation Storede 320 TL gibi bir fiyatı var.Bende singapur vpn'i ile PSN açtım.Burada GTA V'in fiyatı TL'ye vurduğumuzda 140-150 TL civarında çıkıyor. Bu fiyatlara GTA V'İ almak mümkün müdür? 1620086701 Kart bilgilerimi yazarak...
  3. M

    Hangi Sistem Daha Iyi

    Merhabalar Öncelikle Hangi Sistem Daha İyi Acaba Ben Araştırdım Ama Bulamadım Oynayacağım oyunlar pubg mobile valorant gta v civarı oyunlar 1920x1080pde hangisi daha iyi performans verir bide twitchde yayınlar açacağım hangisi iyidir çok iyi bir sey beklemiyorum sizce linkleri bırakıyorum buraya...
  4. A

    Asus D509DA EJ887 Hakkında bilgi

    Ben bu bilgisayarı araştırdım ama emin olamıyorum bi türlü bu cihazda 4gb ram 256gb ssd var ben bu pc ile GTA V oynayabilir miyim ama sadece bu oyun baska oyun olmayacak kimisi diyor kasar zorlanır kimisi diyor çöker kimisi de sadece o oyun olursa bir şey olmaz ben hangisine inanıcam bilemedim...
  5. M

    Lenovo l340 alınır mı yayın için

    Lenovo L340 alınır mı? GTX 1650, i5 9300h 2.40 GHz 256 GB SSD PUBG, PUBG Mobile, GTA 5, Valorant oynayacağım ve YouTube'da videolar yayınlar yapacağım. Ultra'da oynatır mı bana bu oyunları? PUBG Ultra'ya gerek yok videoda donmadan oynatır mı bunlari? GTA 5 Ultra lazım bir de ileride ekran kartı...
  6. SpaceLord

    GTA V Açılış Ekranında Kapanma Sorunu

    GTA V'i Epic Games'den oynuyorum. Oyun açılırken (rockstar logosu gözükürken) hiçbir hata vermeden kapanıyor. İlgilenecekler için Launcher Loglarını bırakıyorum. Şimdiden teşekkürler.
  7. Neyox

    En düşük bütçeli sistem tavsiyesi istiyorum

    Arkadaşlar benim bütçem çok kısıtlı bir bütçe Lütfen en düşük bütçeli bir sistem önerin Oynayacağım oyunlar : Csgo Gta v
  8. MutluAslan

    Yeni bilgisiyar almaya gerek yok!

    Bazı forumlarda buna benzer konular gördüm.Bende böyle bir konu açmak istedim. Konu ''Boosteroid'' adlı siteyle ilgili: https://boosteroid.com/ Sitenin amacı herkesin yeni çıkan veya istediği oyunu akıcı oynamasını sağlamak için yapıldı.Siteye €4.16'ya kayıt olabiliyorsunuz.Kayıt olduğunuzda...
  9. woreN

    gta 5 save

    gta online oynarken oyun yükleme ekranında takılı kaldı ve ben oyunu kapatıp açtığım zaman bütün save dosyam silinmişti neden oldu ve çözümü vardır inşallah %100 save im çöp olursa kafayı yerim
  10. Fikir Alışverişi

    Bütçe az masaüstü veya laptop ?

    https://www.vatanbilgisayar.com/casper-c600-core-i5-7200u-2-5ghz-8gb-ram-500gb-hdd-2gb-15-6-w10.html#urun-ozellikleri https://www.incehesap.com/union-2200-bafir-adam-gaming-pc-fiyati-39297/ Oynanacak oyunlar=Valorant-LoL-Zula :D- [Grafik önemli değil , Akıcılık lazım] Fikir almak için konu...
  11. A

    Arkadaşlar Pc Kapalıyken Arkada nasıl oyun indirebilirim ???

    Biliyosunuz ki gta V ücretsiz oldu . Bende akşam olduğu zaman pc kapatıp arkada oyunun inmesini istiyorum nasıl yapıcam bunu . işletim sistemim Windows10
  12. Muhterem1453

    _initterm_e yordam giriş noktası, c:\program files\epic games\gtav\playgtav.exe dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı

    oyuna giremiyorum sürekli bu hata regedit teki erro dosyasının değerini 2 yapmama rağmen sorun çözülmedi başlatılıyor çalışıyor diyor ve hiç bişey olmuyor 3 gün bekledim inmesi için gerekli dll dosyalarını da indirip system32 ve sysVOW64'ün içine attım lütfen yardım edin
  13. takerisk

    GTA V Yükledim açılmıyor.

    arkdaşlar epic gamesten gta v i indirdim kurdum hata verdi sildim yeniden yükledim yine aynı hata ne yapıcağım bir bilgisi olan var mı
  14. Yeninoob|Eray

    Donma

    Grafikleri çok düşük olamasına rağmen oyunum kasıyor. Arabaya Binince Donuyor. Nasıl düzeltebilirim -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------...
  15. A

    GTA V - Bir bilgisayarda iki save olur mu?

    Bugün bildiğiniz gibi GTA 5 bedava oldu ve bende kütüphaneme ekledim.Biz bu oyunu kardeşimle oynayacağız.Bir bilgisayarda iki save olur mu?
  16. Abdullah Alkan

    Epic Games GTA V Alana 60 TL 'lik Kupon Veriyor!

    Epic Games GTA V Alana 60 TL 'lik Kupon veriyor, bu kupon 79.99 TL üstündeki oyunlarda kullanabiliyorsunuz. Her oyun aldığınız da bir 60 TL'lik daha kupon kazanıyorsunuz. Sınırlı süreli bu kampanyayı kaçırmayın :D (REKLAMLAR) Bu arada eğer ücretle bir oyun alacaksanız Oyunu alırken ödeme...
  17. Abdullah Alkan

    Gta V Epic Games Store'da Bedava Oldu! (Şaka Değil, Gerçek!)

    Gta V Epic Games Store'da Bedava Oldu! (Şaka Değil, Gerçek!)
  18. H

    Bilgisayarım Gta V kaldırır mı?

    Bilgisayarım Gta V kaldırır mı? İntel Core 2 DUO CPU 2.93 GHz 4GB Ram 64bit işletim sistemi Nvidia Gtx 630 ekran kartı 4022 MB
  19. G

    Monster Oyun perfornmansı

    Bir gamebook seçeceğim ama sizce nasıl oynatır mı oyunları oynatırsa da hangisi daha iyi (GTA 5,Pes 2019 ve ara sıra da Fortnite,Pubg) Gtx970m 6GB Ekran kartı 192 bit Gddr5 Intel Core i7 4.Nesil 8Gb ddr4 ram 750 Gb HDD Gtx960m 4gb ekran kartı İ7-6700hq 1 TB HDD+256 SSD 16 GB DDR3 1866Mhz RAM
  20. D

    GTA V Unable to connect to game session hatası/Online Eşleşme Sorunu

    Merhabalar, Gta V Online oynarken her girişimde tek kişilik sessiona atıyor. Find New Session dediğim zaman da tek kişilik sessiona atıyor. Heist'lere giremiyorum 'Unable to connect to game session.' hatası alıyorum. Story modda sorun yok. Aynı şekilde Online girip görev vb yapabiliyorum. Araba...
  21. Neyox

    Gta v bu sistemde çalışır mı ?

    Şimdi Gençler Sistemim Şu ; İntel core 2 quad q8200 4 gb ram geforce 9400 gt ekran kartından şüphelendim bi sorayım dedim 1006 mb diyo ama gta v 1024 mb istiyor bu farkedermi ? 1565116687 Lütfen yardımcı olunuz
  22. Noire969

    Gta V Low

    Arkadaşlar gta 5 lowda oynanırmı| Anakart :gigabyte g31m-es2l | Ekran kartı| NvidiaGeforce G210 1gb |İşlemci|İntel Pentium DualCore E5200 2.50 ghz| Ramler|2x2gb 800mhz | Isletim sistemi| Win 7 64bit| En düsükte oynanırmı
  23. B

    GTA V

    Arkadaşlar gta 5 oynayacağım fakat online oynamak ve serverlere girmek istiyorum. Bunun için steamdan sadece gta 5 i almak yetiyormu. Yanında ek paket var birde de o yüzden sordum ek paketle beraber mi alıyım online oynamak için yoksa sadece gta v alsam yetermi
  24. DevranDuman

    Gta V ve Steam Hakkında Bilgi

    Arkadaşlar merhaba ben steam üzerinden arkadaşımla para biriktirip gta v aldık o aynı steam üzerinden rust girerken ben nasıl gta v online girebilirim bir fikri olan acaba şöyle olur mu social club üzerinden oyuna girsem onu rusttan atar mı bir de ben kadın karakter yaptım hesabımı yeni hesap...
  25. Z

    GTA V Oyun Açılıyor Loading Story Mod Kapatıyor

    arkadaslar merhabalar oyunu torrentten ındırdım oyun acılıyor loadıng story mod ekranı gelıyor bı kac fotograf gosterıyor sonra bır anda masaustune atıyor calısmayı durdurdu yazısı bıle cıkmıyor sadece masaustune atıp kapatıyor bı nevı kendı kendıne alt f4 cekıyor yardımcı olursanız sevınırım
  26. ismail çakmak

    Bilgisayarim Hangi Oyunlari Kaldırır?

    Bilgisayarım hangi oyunları kaldırır? Bilgisayarım PUBG, GTA V, CS GO, Minecraft, Fortnite, Call of Duty Black Ops 4, Battlefield V, Assassin’s Creed Odyssey, Celeste, Destiny 2, Spider-Man Overwatch, Dota 2, kaldırır mı? Bu gibi oyunları bir web sitesiyle, oynayıp oynayamayacağınızı öğrendik...
  27. Y

    Gta 5-soci̇al club e-postami unuttum!

    Merhaba arkadaşlar ben 1 yıl öncesinde steam dan gta 5 almıştım onlinede bayaa para falan kasmıştım 193 lvl dim Şimdi ise kendi kendine social clubtan çıkış yapmış bende hangi e posta hesabımla kayıt olduğumu unuttum !yeni hesap açmayı denedim ama zaten bu steam hesabı üzerinden bir hesap...
  28. You-Murta

    Gta v exited unexpectedly hatası. Nasıl çözerim?

    Daha dün oynadığım oyun bugün girerken bu hatayı veriyor dosya atmadır windows ayarıdır her şeyi denedim bir sonuca ulaşamdım ne yapmalıyım?
  29. _Cerberuss_

    GTA V açılmıyor!

    Arkadaşlar merhaba! Sorunum kısaca şöyle: Steamdan gta v'i açmak istediğimde soical club ekranı geliyor ve kapandıktan sonra oyun açılmıyor. Hiçbir şey olmuyor.Çözümü nedir? Yardımcı olursanız sevinirim :)
  30. M

    Oyunu açamıyorum!

    Merhaba. Dün gece, bir CD ile oyun satan dükkandan aldığım GTA V'i kurmaya çalıştım. Dün kurduktan sonra girrdim, sonra kapattım. Sabah tekrar açtım yine kapattım fakat şuan hata veriyor. Eminim birilrinin de başına gelmiştir. Teşekkürler.
  31. Anl9977

    GTA V İn bu sistemle ara sıra kasması normalmi

    İşlemci : Intel(R) Core(TM) i5-4200U CPU @ 1.60GHz, 2301 Mhz İşletim Sistemi : Microsoft Windows 10 Pro Ekran Kartı : Amd Radeon HD 8670M (2GB) Ram : 4GB GTA V in ara sıra kasması normalmi
  32. CanKaramanli

    PS4 gta 5 online plus istiyor mu

    Ben amerikanlıların gta 5 ps4 sitesin plus istemediğini ama türkiyede istediğini fark ettim neden türkiyede paralıda amerikanlılarda bedava online ? amerikan site https://store.playstation.com/#!/en-us/games/grand-theft-auto-v/cid=UP1004-CUSA00419_00-GTAVDIGITALDOWNL türk site...
  33. Yavuzb

    Steam'de dengeler değişiyor!

    Steam'de dengeler değişiyor! - ShiftDelete.Net Steam üzerinde anlık online oyuncu konusunda değişimler yaşanıyor. İşte uzun zaman listenin üst sıralarında bulunan GTA V'i bile geçerek yükselen oyunun detayları! PlayerUnknown's Battlegrounds oyununun başarısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
  34. bellatrix

    PS4 GTA V Disk zarar gormediginden veya kirlenmediginden emin olun Hatasi

    Herkese merhaba arkadaslar. 2 hafta once ikinci el ps4 aldim yaninda gta v cdsi de var. PS4 e format attim gta v i taktigimda ilk defa acilacagi icin installing oluyor ve bu %1 de tikaniyordu biraz arasdirdim ve cd yi suyla sildim takdim %23 e kadar geldi sonra bir hata geldi *Uygulamanin...
  35. T

    RAM ve Sanal Bellek

    8 GB ram , i3 4005u , 820m , 120gb SSD var .SSD takınca sanal belleği kapattım . Harici disk takıp gta v oynarken bazen bellek yetersiz hatası alıyorum . Sebebi nedir ?
  36. _X_

    [Canlı] Yapay Zeka GTA V'de Dehşet Saçıyor

    Sentdex” isimli Twitch kanalında canlı yayın yapan “Charles” adındaki bir nöral ağ botu, Los Antos’un sokaklarında terör estiriyor. Twitch kullanıcıları an itibariyle canlı yayında bir yapay zeka botunun GTA 5 oynamayı öğrenirken Los Antos‘ta yarattığı kaosu izliyor.
  37. Mehmet1634

    Gta V Oynamak İçin Ne Yapmam Lazım

    Bu Özellikler İle GTA V 'De 19-20 fps Alıyorum Daha Da Arttırmak İçin Ne Almam Lazım Veya Ne Yapmam Lazım ? (En Düşük Ayarlarda) Yardımlarınızı Bekliyorum İşlemci: Pentium(R) Dual-Core CPU E5500 @2.8GHz, 2803Mhz Anakart:Asus P5G41T-M LX Ram:4GB Ekran Kartı: AMD Radeon R7 240 2GB...
  38. H

    Steam Üzerinden GTA V i Aldığımızda Online da Oynayabiliyor muyuz ?

    Steam üzerinden GTA V i aldığımızda Online da oynayabiliyor muyuz ? Veya online ı ayrı mı satın almalıyız ? Save 50% on Grand Theft Auto V on Steam
  39. Mekatronikçi42

    GTA V Yüklemesi Yarım Kaldı Ve Sistem C doldu!

    GTA V kuruyordum yanlışlıkla c ye kurmuşum ve uyarı aldım yükleme yarım kaldı ve fotoğraftaki gibi oldu oyun yüklü de görünmüyor nasıl düzeltebiliriz? Yardımlarınızı bekliyorum.
  40. E

    Bilgisayarım GTA V ı hangi ayarlarda açar

    İşlemci: İntel i7-6700HQ Ekran Kartı: GTX 960m 4Gb Ram: 16Gb 1600 Mhz HDD: 1TB 7200Rpm Bu sistem Gta V i high ayarlarda kaldırır mı?
  41. ddogancam

    GTA online PC de ban yedim ne zaman açılacak?

    Gta online PC de ban yedim ve 8/10/2016 yazıyor yani ne zaman açılacak amerika tarih gösterimi;AA/GG/YYYY bizde GG/AA/YYYY hangisine bakacağım ;Yani 10 Ağustos mu 8 ekim mi ? (Banı 31 Temmuzda yedim)
  42. ddogancam

    ACİL BAKIN LÜTFEN ÖNEMLİ

    Gta online PC de ban yedim ve 8/10/2016 yazıyor yani ne zaman açılacak amerika tarih gösterimi;AA/GG/YYYY bizde GG/AA/YYYY hangisine bakacağım ;Yani 10 Ağustos mu 8 ekim mi ? (Banı 31 Temmuzda yedim)
  43. ddogancam

    GTA ONLINE Bİ KONU HAKKINDA SORU SORACAĞIM

    31 temmuzda ban yedim ve 08.10.2016 da açılacağı yazıyor 10 ağustos mu yoksa 8 ekim mi amerika tarihine göre mi düşüneceğim?
  44. I

    GTA V için PS4 mü PC mi?

    Merhaba arkadaşlar, gta V ve bf4 için ikisinden birini tercih edicem yardımcı olursanız sevinirim. Öncelikle iyi bir masaüstü buldum MSI NIGHTBLADE B85C-219XEU Intel Core i5 4460 3.2GHz / Fiyatı 2600 civarı... klavye mause kulaklık ve monitör ü de katınca yaklaşık 4000 tl gibi bir rakam...
  45. G

    R7 250 GTA V Performansı 1440x900

    Arkadaşlar geçtiğimiz aylarda R7 250 ekran kartını aldım Gta V performansına baktım, ekran kartını alacak olanlar veya sahip olanlar oyunu 30 fps'nin altına düşmeden en yüksek ayarlarda nasıl oynarız onu göstermek istedim. Dikkat edilmesi gereken nokta 1440x900 çözünürlükte monitörünüz var ise...
  46. O

    Alırsam kazık yermiyim? Ve GTA V yi kaldırırmı?

    Arkadaşlar temmuz ayının 2 sinde veya 1 inde bir bilgisayar alacağım . Alacağım bilgisayar belli özellikleride çok iyi ama korkuyorum . Forumda kazık yiyen bir arkadaş görmüştüm korktum şimdide ben soruyorum . CORE İ7 6700K 4GHZ 16GB 2TB+240GB 4GB NVIDIA GTX970 WIN10 sizce bu iyi bir...
  47. T

    PC GTA 5 Kurulum Sorunu?!?

    PC GTA V kurulumu yapmak istiyorum fakat internet bağlantım yok indirmesi gereken 8GB'lık Social Club dosyasını indirmeden kurulum yapabilir miyim?
Üst