gaming kulaklık

  1. E

    Öneri Oyuncu Kulaklığı Almak İstiyorum Bütçe;600 tl veya 650 tl öneri

    600 TL bandında oyuncu kulaklıgı almak istiyorum buldugum bir kaç tane var; Aorus H5 RGB-HYPERX CLOUD STİNGER CORE-ASUS TUF H7-MSİ GG İMMERSE GH30-JBL QUANTUM 100 Önerilerinizi Bekliyorum Biraz Acelem Var Görenler Cevap Verirse Sevinirim
  2. B

    Soru CS GO için razer blackshark v2x alınır mı ?

    Daha çok CSGO da kullanmak için kulaklık alacağım bütçem 900 tl ve bu bütçeye uygun bazı arkadaşlar razer blackshark v2x önerdiler. fakat bu kulaklıkta kendisine ait ses kartı yok ve yazılım desteği de yok bildiğim kadarıyla çok kararsız kaldım bu kulaklığı kullanan varsa yardımcı olabilir mi ...
  3. S

    Soru Logitech H540 - Gaming Kulaklık Olarak Kullanılır Mı?

    Herkese Merhabalar...
  4. Teknolojiden Anlamıyorum

    Soru Kablosuz Gaming Kulaklık Önerir Misiniz?

    Hem konforlu hem şık modeller önerirseniz sevinirim 2000tl civari max. Ankete koydugum modellerede bakarsanız sevinirim. İYİ FORUMLAR.
  5. Q

    max 600 tl kulaklık tavsiyesi

    https://www.akakce.com/kulaklik/en-ucuz-razer-blackshark-v2-x-mikrofonlu-oyuncu-kulakligi-fiyati,914752035.html https://www.akakce.com/kulaklik/en-ucuz-corsair-hs60-pro-surround-7-1-ca-9011214-eu-sari-mikrofonlu-oyuncu-kulakligi-fiyati,794688375.html...
  6. B

    300 TL Gaming Kulaklık Önerisi

    merhaba 300 tlye kadar bir kulaklık alacağım 3 kulaklık arasında kaldım veya sizde önerebilirsiniz hangisini alayım ? https://www.trendyol.com/rampage/rm-k11-x-nova-usb-7-1-rgb-gaming-oyuncu-mikrofonlu-kulaklik-p-78268118...
  7. TheMonarchises

    200₺ oyuncu kulaklığı önerisi

    200₺ bütçem var. Oyun amaçlı kulaklık arıyorum. not: rgb olursa iyi olur.
  8. SpeedyDevil

    400Tl Gaming Kulaklık

    Arkadaşlar Max 400TL'ye Gaming kulaklık arıyorum hem müzik hem de oyunda beni üzmeyecek model tavsiyelerine açığım. Herkese iyi forumlar.
  9. A

    900TL Kulaklık Önerisi

    Arkadaşlar herkese selam. 900TL bütçeye 2-3 sene kullanabileceğim, iyi mikrofonlu(Youtube için video da çekiyorum, mikrofonu bunun için de yeterli olmalı), iyi ses veren, Bass'ları vurduğunda hissettiren, diğer sesleri de boğmayan bir kulaklık arıyorum. 2 gün önce 700 TL'ye Cooler Master MH650...
  10. A

    700TL kulaklık önerisi

    Arkadaşlar kulaklığım eskidiği için yeni kulaklık alacağım uzun ömürlü olmasını istiyorum. Bütçem 700TL. Fps tarzı oyunlar ve fifa tarzı oyunlar oynayacağım. yani 7.1 olursa güzel olur. Tavsiyeleriniz neler?
  11. Y

    100-180 TL Arası oyuncu kulaklığı önerisi

    Merhabalar şuan bu fiyat bandında bir oyuncu kulaklığı arıyorum önem sırası : Kafadaki duruşu ve rahatlığı Mikrofon kalitesi Tasarım Ses Kasma Rampage RM-K22 CHIEF-X Rampage FAVORY Bu ikisi arasında kararsız kaldım şuanlık Chief denen modelin tasarımı açıkçası bana göre hiç hoş değil ama...
  12. M

    4 Kulaklık Arasında Kaldım Kullanan veya Bu Konudan Anlayan Arkadaşlar Yardımcı Olabilir Mi

    https://www.trendyol.com/james-donkey/712-siyah-7-1-surround-rgb-gaming-kulaklik-neodimyum-50mm-suruculer-p-3813428?boutiqueId=533713&merchantId=106248 https://www.trendyol.com/gamepower/medusa-siyah-7-1-pro-oyuncu-kulakligi-p-3528132?boutiqueId=533396&merchantId=109549...
  13. Teknolojiden Anlamıyorum

    Gaming Kulaklık öneri

    Arkadaşlar benim max 400 TL bi bütçem var ona göre bi Gaming kulaklık önerirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler
  14. 8

    2500 Liraya Kadar Oyun Kulaklığı Tavsiyesi

    Anakartım B450 Aorus Pro. Ses kartı olarak anakartın kendi ses kartını kullanıyorum şu an, kulaklık + ses kartı da önerebilirsiniz bu bütçe sınırında. Müzik dinlemeyi ve film izlemeyi de severim. SteelSeries kulaklıklar hariç önerilerinizi bekliyorum. Şu an için aklımdaki ilk model HyperX Cloud...
  15. E

    Maks 300TL Kulaklık Önerisi...

    Merhaba arkadaşlar. Ben Monster bilgisayar kullanıyorum. Bilgisayardan çok memnunum fakat oyun oynarken telefon kulaklığı kullanıyorum artık kulaklık alma vakti geldi gibi. Aklımda James Donkey 712, Monster Pusat 7.1 Headset ve Gamepower Luna 7.1 var. Sizce hangisini almalıyım. Alıp uzun bi...
  16. TedRED

    Gamepower Medusa yada Rampage sn-rw1

    2. El olarak gamepower medusa yada rampage sn-rw1 alıcam.Hangisini almalıyım ? Gamepower medusa : 110tl Rampage sn-rw1 : 120tl
  17. E

    Rampage Lunatic 7.1

    1.5 Hafta Oldu Olmadı Bİ Kulaklık Aldım Ramgage Lunatic Dİye Aldığım Gün Annem Kutuyu Çöpe Atmış Sonrasında İse Bugün Sol Taraftan Ufak Cızırtılar Alıyorum Bişe Açınca Çıkıyor Bu Sesler Ne Yapabilirim
  18. O

    Steelseries'de Bundle Fırsatları Adeks'de başladı!

    Steelseries'in en çok tercih edilen kulaklık, mouse ve mousepad modeli ürünleri bir arada ve indirimde. https://www.adeksstore.com/urun/steelseries-arctis-3-2019-rival-310-mouse-qck-mass-bundle 1564389353
  19. E

    Aralgame Outlet gaming kulaklık alınır mı ?

    Arkadaşlar Aralgameden outlet gaming Kulaklık alınır mı buda ürünün Linki RAZER THRESHER ULT PS4 KABLOSUZ KULAKLIK-OUTLET
  20. A

    HyperX Cloud Alpha vs Cloud 2

    Merhaba. Bu iki kulaklık arasında kaldım. Genellikle FPS oyunlar oynuyorum(PUBG vb.). Anakartım B360-A Pro ALC892 ses yongası var acaba Cloud Alpha'yı besleyebilir mi? Hangisini tercih etmeliyim FPS oyunları için?
  21. K

    Reactor r41 vs snrw1

    Gençler sizce hangisi https://www.hepsiburada.com/rampage-sn-rw1-7-1-usb-oyuncu-siyah-mikrofonlu-kulaklik-p-BS400019...
  22. AnılTpskl

    Rampage SN RW 8 Hakkında Düşünceleriniz

    Beyler ben 7.1 oyuncu kulaklığı almak istiyorum. Bütçem 150 TL. Aklımda şöyle bir kulaklık var. Düşünceleriniz ve önerileriniz nelerdir ? Kulaklık: Rampage Sn-rw8 Cobra 7.1 Gaming Usb Kulaklık Oyunculara Özel - n11.com
  23. K

    Cloud 2 VS Cloud Alpha

    Merhabalar. Ben cloud 2 ile cloud alpha arasında kaldım. Detaylı bir biçimde araştırınca cloud alpha nın daha iyi bir kulaklık olduğu söyleniyor ama profesyonel cs:go oyuncularının çoğu cloud 2 kullanıyor. Not: Kulaklığı sadece cs ve pubg için kullanıcam. Profesyoneller kullandığı için vardır bi...
  24. o.soguk

    CS:GO - PUBG İçin Oyuncu Kulaklığı önerisi ?

    Merhaba Arkadaşlar.. 300 -350 TL Fiyat aralığında "Oyuncu Kulaklığı" arıyorum . Genelde CS:GO ve PUBG Oynuyorum Ses kasma Ve mic . özelliğide iyi olan bir kulaklık önerilerinizi alabilirmiyim ? Bir arkadaşım fiyat olarak da uygun 7.1 özelliği olan Game Power Medusa ' yı öneriyor sizce nasıl ...
  25. K

    Gamepower Alınır Mı

    gamepower medusa veya gamepower lina almak istiyorum sizce gamepower alinir mi
  26. Y

    Reddragon kulaklık

    Merhabalar yaklaşık 120 tl bütçe ile gaming kulaklık arıyorum ve hepsiburada da 110 tl 'ye bunu buldum Redragon Hardy Gaming Headset Siyah 64208 Fiyatı Sizce alınır mı yoksa başka bir şey mi onerirsiniz
Üst