fps düşüşü

  1. bahkrufiw

    Düşük FPS Değeri

    Merhabalar öncelikle daha 3-4 hafta önce kullanmaya başladığım bilgisayarda son 2 gündür fps sıkıntısı var.Aynı csgo ayarlarıyla oynuyorum normalde 200-300 arası fps alıyordum fakat şuan fps değeri 80 ile 120 arasında ve oyunda acayip bir donma var.Ekran kartının driveri güncel ve bilgisayar...
  2. F

    fps kaybı

    sistemim İntel İ7-7700k gıgabyte h270 asus cerberus gtx1050ti selam bir sorunum vardı 1 hafta yoktum geri geldiğimde bilgisayarı açtım 250 fps aldığım oyunda 60 fps e düşmüş diğer oyunlarda da böle sonra driver dan kaynaklıdır dedim windowsu ve ekran kartı driverlarını güncelledim ama hala...
  3. Black14White53

    Prize taktığımda oyunlarda performans düşüyor

    MERHABA ARKADASLAR, Ben Steam den CS Go oynuyorum. Ve pilde daha yuksek Fps (100) aliyorum. Prize taktigimda Fps (60) dusuyor. Tam tersi olmasi gerekirken ! Lutfen cevaplarda "Ekran karti ayarlarin Performansta mi ? / Guncel mi ?" diye sormayin Bilgisayardan anlarim cunku . Benim ogrenmek...
  4. Mert1107

    Fps düşüp yükseliyor

    bundan 2 hafta önce fps normalde 90-70 iken aniden 10 a düşüyor ve düzelmiyodu ekran kartının fanında sorun varmış fanı yeniledim şimdi fps düzeldi fakat fps aniden düşüp yükseliyo yani fps normalde 90-70 iken aniden 10 a düşüyor ve yükseliyor bu olay 3-4 saniyede bir tekrarlanıyor bunun çözümü...
  5. Beni7ki

    fps sorunu

    Csgoda normal 120-130fps alırken birden 27-29 almaya başladı çözümü var mıdır?Dvr olmuyor.
  6. Mermas

    Oyunlar Ayarlarında FPS Sürekli Aynı

    Arkadaşlar ben sürekli oyun oynuyorum,gece gündüz demeden oynuyorum.Bilgisayarda kesinlikle ısınma olmuyor.Aslında bilgisayarımın özellikleri de fena sayılmaz,en alta yazdım ordan bakın isterseniz.Arkadaşlar bilgisayarda istersem cs go yu full ayarlarda istersem en düşük ayarlarda açıyorum ve...
  7. U

    CS-GO FPS Düşüşü

    Arkadaşlar öncelikle iyi günler. 1-2 gün önceye kadar CS-GO'dan 60 civarında FPS alıyordum. Sonra bilgisayarıma virüs bulaştı format attım. Driverları felan güncelledim. Her şey güncel. Fakat oyuna girdiğimde en fazla 20-25 FPS alabiliyorum. Lütfen yardım edin. Yoksa kafayı yiyeceğim 😀...
  8. A

    hp power pavilion 15-cb008nt birden oyunlarda kasma sorunu

    arkadaşlar pc hp power pavilion 15-cb008nt ilk başlarda hiç bir sıkıntı yoktu sonra birden kasmaya başladı fabrika ayarlarına döndürmeyi denedim işe yaramadı bütün driverler kurulu son sürümüne kadar acaba win 10 updateden dolayı olabilir mi ? (bu arada pc tertemiz)
  9. G

    Format sonrası FPS drobu ?

    Oyun performansım oldukça düşmüş durumdaydı ve sıfırlama yaptım,sıfırlamadan sonra fps dropları yaşıyorum 200 den 40 a sanıye de düşüp tekrar eski haline geliyor.Tüm driverları güncel şekilde yükledim ama sonuç değişmedi acaba problem nedir ? Yardımcı olursanız çok memnun olurum.Fan Temizliği ve...
  10. A

    casper pc de fps düşüklüğü

    bir sorunum var yardım ederseniz çok sevinirim :) bilgisayarım casper c800 ilk başlarda bütün oyunlarda çok iyi fps değerleri alıyordum sonra ssd takmaya karar verdim ssd olarak james donkey kullanıyorum ama taktıktan sonra fps aşırı miktarda düştü pc yi fabrika ayarlarına döndürmeyi denedim...
  11. U

    Güçlü bir bilgisayarda oyun neden kasar?

    Öncelikle merhaba.Gta 5'te bilgisayarım iyi olmasına rağmen oldukça düşük fps alıyorum. Görev yöneticisinde her şey kapalı oyun 4gb ekran kartınıda algıladı ve her şey low ayarlarda. Ancak fps 9'a kadar düşüyor.Çözümünü bilen varsa cevaplarsa çok sevinirim. ---- Mesajlar birleştirildi ----...
  12. Yunus174

    Oyunlarda Ekran Kartı Isınma Sorunu

    Merhabalar benim yaklaşık 3 senedir kullandığım bir ekran kartım var ekran kartını yaklaşık 5 aydır farklı bir PC de kullanıyorum son bir haftadır da oyunlara girdiğim anda 100-105 dereceleri görüyor ve otomatikman kendini kapatıyor veya oyun kasmaya başlıyor 10 fps ye falan iniyor ama kendini...
  13. Hasantrololo

    Assassin's Creed: Revelations düşük fps sorunu

    Assassin's Creed: Revelations indirdim amma fps bilgisayarım oyunun gereksinimlerini karşılamasına rağmen çok az. Oyunu laptop üzerinden oynuyorum. Özelliklerim: Windows 10 Home 64bit Intel Core i5 4200u 1.6 GHZ Turbo Boost up to 2.6 ghz Amd Radeon HD 8670m 1gb 6gb Ram 500 gb HDD Lütfen yardım...
  14. Melik Şahin

    Durduk Yere FPS Dropu

    Arkadaşlar Merhaba Bir Sorunum Var ve yardımınıza ihtiyacım var Oyun oynuyorum ve 170 FPS den bir anda 1-15 e düşüyor ve zevk vermiyorum ve çok kez oluyor bu PC yi sıfırladım hala devam ediyor çözümü var mı? Görev Yöneticisine baktığımda zorlayan pek bir şey gözükmüyor. Bir Adet de kayıt aldım...
  15. M

    Hiçbir Sıkıntı Yokken Bir Anda Tüm Oyunlarda FPS'm Aşırı Derecede Düştü

    Merhaba, 9-10 Yıllık bir birlgisayarım var 9 10 yıllık olmasına rağmen ekran kartı hala bu zamanda oynan oyunları açabiliyor, fakat 5 6 aydır 70 100 FPS aralığında rahatça oynadığım ETS 2, Rocket League, LoL oynadığım oyunlarında hiçbir sıkıntı sıkıntı yokken 1 2 haftasır bu oyunlarda online...
  16. K

    GTX 840M Oyunlarda Birden FPS'nin Düşmesi

    Ben dün ablamın isteği üzerine torrent ve Sims4 indirdim. Ne olduysa bilmiyorum bilgisayar birden kasmaya falan başladı. Oyunlara bir girip bakayım dedim FPS'lerde acayip şekilde azalma var. Eset NOD32 ile tarama yaptım bir sonuç alamadım. Sistem özelliklerim: Nvidia GTX 840M 2GB Intel Core...
  17. Dogankusu

    Sistemim Güzel Fakat FPS Sorunum Var

    Arkadaşlar bu sistemi 3 ay önce yeni toplattırdım hemen hemen 4300 gibi bir fiyata geldi sistemim şu; Asus PRİME B350 PLUS 5X PROTECTION III ANAKART AMD Ryzen 7 1700 Soket AM4 + Wraith Soğtucu 3.0GHz - 3.7GHz 20MB 65W İşlemci CORSAIR DDR4 VENGEANCE 2X8GB 2400Mhz RAM Inno3D GTX 1050 Ti 4GB...
  18. B

    Olması gereken FPS ve performansı bilgisayarımdan alamıyorum.

    Beyler benim 2 sorum oalcak. 1 hafta önce yeni bir bilgisayar topladım . 1-2 ay önce benim arkadasta benzer sistemi dizdi. Onda SSD yok ben 240 GB SSD eklettim gözle görülür bi fark olarak. diğer özellikler olarak Çok az bi fark var arkadasın PC'si ile diğer özellikler konusunda ama yinede fark...
  19. 1

    Lole göre iyi bir bilgisayarım olmasına rağmen fps düşüyor

    Arkadaşlar merhaba öncelikle benim bir bilgisayarım 2 problemlemim var bu bilgisayar ile ilgili ama isterseniz önce pcnin özelliklerini sayim sapphire rx480 4gb ekran kartı intel i5-6500 msı b 150 m3 gaming anakart kingston hyper x 2x8 16 gb ram 1 tb hdd 128 gb sdd özellikleri bunlar pcyide...
  20. BigBear

    Witcher 2 FPS Sorunu

    PC özelliklerim: i7-6700HQ 8 GB RAM 940MX Ekran Kartı en düşük ayarlarda 22 fps den üstüne çıkamıyorum ve oyunun önerilen ayarları 1 gb lık ekran kartı iken. Lütfen Bilen Yardım etsin...
Üst
stat counter