excalibur

  1. Görkem Say

    Haber Casper Bu Defa Yap(Tır)Mış Gibi! Karşınızda Excalibur G911

    Beni bilen bilir. Normal şartlarda Casper öneren birisi değilim. Alınabilecek tek modeli var o da G900 serisi. Ancak bu seri çok sesli çalışıyor. Bu sesi göze alan arkadaşlara alma diyemem çünkü ürün kötü değil kasa anlamında. Yazılım tarafında da kendilerini biraz geliştirdiler. Ancak yeni...
  2. enescmz

    Soru Excalibur G770 Kullanan Var Mı?

    Bu forumda Excalibur G770 kullanan var mı deneyimlerini söyleyebilir mi?Yorumları çok merak ediyorum.Forumlarda herkes bu notebooktan şikayetçi ama hepsiburada vs... gibi sitelere girdiğimde herkes 5 yıldız vermiş :D
  3. suleymandy

    [Rehber] Monster & Excalibur model laptoplar neden alınmamalı?

    Selamlar değerli ShiftDelete forum üyeleri! Birçok forumda veya konuda gördüm bazı bilgisiz arkadaşlar/kişiler excalibur al monster al çok iyi performans veriyor diye öneriyor artık onlara açıklık getirmenin vakti geldi. Öncelikle Monster Notebook neden alınmamalı (Bazı modelleri için...
  4. D

    3 LAPTOP ARASINDA KALDIM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ

    Arkadaşlar hem oyun hem üni için laptop alıcam fakat fiyat performans açısından seçemedim iki seçenekde excalibur car birisinde monster monsterın hem müşteri hizmetleri hem de fiyat açısından beğeniyorum fakat casper excalibur 16 gb ram ve depolama daha fazla vaad ediyor hem de düşük fiyata...
  5. K

    laptop tavsiye alınır

    arkadaşlar merhaba, forumda yeniyim uzman arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacım var . min i7 10.nesil- min 32gb ram - 6gb ekran kartı min16-17inc ekran ve max 15k civarı laptop arıyorum tavsiyeleriniz için teşekkürler şimdiden. (bu özelliklerde casper g780(i710750-32gb-6gb-16.6inc-900ssd)...
  6. JawBone

    Excalibur İşlemci Sıcaklık Çok Değişiyor (Aşırı Isınma)

    Arkadaşımda Excalibur marka masaüstü bilgisayar var. İşlemci sıcaklığının 90 dereceye kadar çıktığını söylüyor. Ani yükselme ve düşüşler oluyormuş sıcaklıkta. Normalde böyle çalışmıyormuş. OC yapılmamış. Termal macunu yeniledi işe yaramadı. Kapalı devre sıvı soğutma varmış. Sizce sorun ne olabilir?
  7. M

    Hangi laptop daha iyi

    Merhabalar hangisi daha iyi yardımcı olur musunuz?
  8. Sinanozkan

    Casper Web Sitesini Yenilemiş

    Casper sitesini yenilemiş arkadaşlar. Ürünlerle ilgili daha detaylı bilgiye ulaşabilmek mümkün artık mümkün. Özellikle "ürün inceleme" videolarını da sitelerinden paylaşmaları ve ürün görsellerini detaylı hale getirmeleri benim hoşuma gitti açıkcası. Eski versiyona göre çok daha iyi olmuş...
  9. disiteknoloji

    Casper Excalibur E600 özelleştirerek satın almak

    Ağırlıklı olarak 3d çizim ve arada da oyun oynayabileceğim bi bilgisayar alıcam. arkadaşım excalibur modellerden memnun kaldığı için beni excalibur e600 e yönlendirdi. bütçeye göre özelleştirerek satın alma olayı ve cam kapaklı tasarımla rgbler hoşuma gitti açıkcası. 3 d çizim (autocad v.b) ve...
  10. sametyılmaz

    Hangi laptopu almalıyım sizce? Neden?

    https://www.monsternotebook.com.tr/abra/monster-abra-a7-v12-1-5/ Intel i5-10300H-2,5GHz Turbo Boost ile 4,50GHz 4GB GDDR6 Nvidia GTX1650 Refresh (2020 Sürümü) 17,3" FHD 1920x1080 120Hz IPS Mat LED Ekran 16GB (2x8GB) DDR4 2933MHz 500GB M.2 SSD FreeDos (İşletim...
  11. CharliesBoth

    Excalibur alınır mı?

    İyi günler dostlar.Şu casperin son zamanlarda gördüğüm excalibur adıyla tanıtılan laptopunu öneririmisiniz? Isınma problemi vb. var mı?
  12. A

    Casper ekran çatlaması garantiye girer mi?

    Herkese selamlar bugün excalibur g770 marka laptop mun ekranı çatladı acil tavsiye destek verirseniz sevinirim kullanıcı hatası olduğunu pek düşünmüyorum çünkü pc ye darbe veya kapak altına hic bırşey koyulmadı yardım ederseniz çok sevinirim.
  13. E

    Casper Excalibur

    Uzun zamandır laptop almak için araştırma yapıyordum yks sonucum açıklanınca alıcaktım lakin 2 Temmuz günü Hepsiburadada Casper Excalibur G900.1075-D5L0X Intel Core i7 10750H 32GB Fiyatı bu bilgisayar 13000tlden 9000 tlye düştü.Bu özelliklerde bu fiyata birdaha bulamam deyip aldım.Oynicagim...
  14. M

    EXCALİBUR E600 alınabilir bir sistem mi?

    Merhaba Casper Excalibur E600 almak istiyorum özellikleri 9. Nesil Intel® Core™ i7 9700F İşlemci FreeDOS Mikro ATX H310 L Serisi NVIDIA® GeForce® RTX 2060 SUPER 8 GB 256 Bit GDDR6 32GB DDR4 3200Mhz 700 Watt 80+ Bronz 300 Mbps 802.11 b/g/n 1TB HDD + 960GB SSD Ve yanında Excalibur Gaming...
  15. KRZMNİTK

    Oyun bilgisayarı önerisi

    10.000 TL bütçem var. Oyun için kaliteli bir laptop arıyorum. Laptopta olması gerekenler aşağıda. 1-En az 500 gb SSD 2-Herhangi RTX serisi bir ekran kartı(Mümkünse RTX olsun ama GTX de olur) 3- enaz 17" ekran 4-En az 16 GB ram 5-Windows zorunlu değil NOT: Mümkünse önerdiğiniz bilgisayarın...
  16. M

    Casper Excalibur alınır mı?

    2-3 gün içerisinde yeni bir bilgisayar almam gerkiyor. Acaba casper excalibur kullanan kimse var mı? artılarını ve eksilerini yazarsa çok çok iyi olur. bi yerde buldum ucuz gibi geldi bakabilirseniz sevinirim. Casper G770.1030-8DH0X Dizüstü Bilgisayar (Laptop) Fiyatı ve Özellikleri - GittiGidiyor
  17. E

    Bilgisayarımın performansı aşırı düştü

    Öncelikle merhaba arkadaşlar. Bilgisayarımı arkadaşımın yanına getirmişti sistemine falan bakmak için elimden aldı 4 5 dakika baktıkındıktan sonra geri aldım ama bilgisayarım cs go da 250 300 fps alırken şuanda 120 140 civarlarında yer yer ise 70 80 e kadar geriliyo.Yaklaşık 1 sene falan oldu...
  18. Y

    240 gb ssd oyunlara yeter mi?

    Casper'ın sitesinden Excalibur G770'in özelliklerini belirleyip satın alacağım. Fakat bütçem 5500 civarı olduğu için öyle mükemmel bir sisteme yetmez. (Fiyatı 700 tl arttırdığı için windows kurulu olmadan gelecek.) Aslında 1tb hdd + 512gb ssd olmasını istiyordum fakat ssdyi azaltmak gerekecek...
  19. Y

    Gtx 1650 ile hangi oyunlar oynanabilir?

    İki sorum var. 1) "Gtx 1650 ekran kartı, 9. nesil inter core i5 9300h, 16gb ram, 512gb ssd" özellikleri olan Excalibur G770 laptop ile, piyasaya çıktığı zaman Cyberpunk 2077 oynayabilir miyim? 2) "Gtx 1050" çok mu geride kaldı? Yukarıda saydığım özelliklerin aynıları geçerli olup sadece "Gtx...
  20. Teknolog26

    Casper Excalibur Kullananlar Klübü

    Merhaba arkadaşlar forumda böyle bir konuda yoktu açmak istedim. Hem Excalibur kullanıcıları hem de Excalibur almayı düşünen kullanıcıları bir arada toplanalım. Ben geçtiğimiz hafta Excalibur G770 aldım. Deneyimlerim ise şöyle, Laptop tasarım olarak gayet şık duruyor yani ben gamer olarak aldım...
Üst