disk %100 hatası

  1. I

    Yardım Darboğaz sorunu

    Normalde darboğaz yoktu.Win7'den Win8.1 e geçiş yaptım.2 3 gün sonra darboğaz yapmaya başladı.Oyunlara girince herzaman cpu çok az, gpu çok fazla disk te %100 de.Nedenini bilen var mı ?Hiçbir oyun oynuyamıyorum Win8.1 yaptığımdan beri
  2. K

    Soru Diski temizleme yöntemi.

    Beni şuan c diskim tamamen doldu ama 2. diskimde 700gb boş yer c diskinden hangi dosyaları silebilirim hangisini silersem pc çöker bilmediğim için temizleyemiyorum nasıl kolay temizlerim. Birde aslında benim c diskimde uygulama yada oyun yok ama tamamı dolu ney bu kadar yer kaplıyor? 1647442683...
  3. E

    Disk kullanımı %4 ten yükarı çıkmıyor

    Bilgisayarımda dünden beri bir yavaşlama var, ve bu gün oyun indirirken görev yöneticisinden disk kullanıımına baktım ve %4 ten yukarı çıkmadı. Acaba oyun indirirken disk kullanımının normalde ne kadar olması gerekiyor? Laptopumda bir sıkıntı mı var anlamadım. Yardım ederseniz sevirim. Bu arada...
  4. Mustang1967

    Ekran Kartı ve Ram

    "1 Görüntüsü" sekmesinde Intel HD Graphics 4000 var ve sağdaki resimde monitör kısmında monitör belirtilmiş fakat: burada, "2 Görüntüsü" sekmesinde, monitör kısmı belirtilmemiş sorum şu monitör kısmı belirtmemesinin sebebi masaüstünde Intel kullanıyor olması mı yoksa bir sıkıntı mı var yani...
  5. ÇİTOSDADDY

    Sürekli Disk %100 Kullanılma Sorunu[Hiç bir şey yok iken disk çöp gibi oldu]

    3 Gün oldu sanırım bu olmaya başlayalı,çıldıracağım bir an önce çözemes isem.Hiç bir şey yoktu,o gün olmadan önceki gün hiçbişi indirmedim,pc de bi değişiklik olmadı teknik açıdan.Hatta bu olduktan sonra sinirden Fortnite ı sildim malesef :'I.Şuan bunu yazarken bile oluyor açıkçası,evet hala...
  6. U

    bilgisayarım güçlü olmasına rağmen kasıyor

    pc güçlü olmasına rağmen lol gibi bi oyunda bile fps düşüyor. normalde lolde 144 fps ye sabitedim ama 20 dk sonra fps 30 a düşüyor. önceden pc den sen gelmezdi şimdi hafiften ses gelmeye başladı. bide çoğu zaman görev yöneticisndeki cpu, bellek bide disk 100 oluyo işlemci : intel(R) Core(TM)...
  7. AtaLögün

    Disk kullanımı

    Arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi disk kullanımı %100 neredeyse windows search windows update kapalı
  8. I

    bilgisayarın performansına göre açılışı çok yavaş ve ilk 5 dakika diski 100 çalışıyor

    bilgisayar da intel ii7 işlemcii car 760m gtc nvdia ekran kartı ve 32gb ram var buna rağmen açılışı 1 dakika kadar sürüyor ana ekrana gelince ilk 5 dakika diski bir şeylerle meşgul oluyor %100 disk gösteriyor bu süre boyunca google'u bile zor açıyorum sonra biilgsayar uçuyor çok denedim ama...
  9. V

    Windows 10 %100 DİSK SORUNU

    Merhaba bilgisayarımda %100 disk kullanımını internette forumda youtubeda bulabildigim bütün çözümleri denedim hiç biri sorunumu çözmedi.Ayrıca aygıt yöneticisinde usb yığın depolama aygıtı varken yani güncelleme yapmamışken disk kullanımı %100 deilde %5o de kalıyor ama aynı %100de oldugu gibi...
  10. E

    Windows 10 ve Windows 8 Disk Kullanımı %100 Sorunu Çözümü

    Dizüstü bilgisayarım 6 aylık ve bir haftadır disk kullanımı %90ın altına düşmüyor. Kaspersky'den tam tarama yaptım ancak virüs bulamadı. Tuhaf olan şey bilgisayarımın diskini en çok kullanan şeyin 0,7 mb/sn kullanması. Kısacası bilgisayarımın diskini kullanan bişey olmamasına rağmen...
  11. K

    Windows 10 %100 disk kullanma sorunu

    Win 10 kullanıyorum bilgisayarım eskiden çok hızlı açılıyordu son zamanlarda acayip gözle görülür yavaşlama fark ettim ve sorunu araştırdım ve görev yöneticisinden sürekli kontrol ettim sorun HDD olduğunu fark ettim disk sürekli %95-100 arası değişiyor bu olay bilgisayar ilk açıldığı zaman %100...
Üst