casper nirvana

  1. disiteknoloji

    4500 liraya bu laptopu buldum alınır mı?

    Video render ve photoshop işlemleri için ince ve hafif bir laptop alacağım. Bütçem maksimum 5 bin lira. Daha üstü imkansız bu dönemde. Şu ana kadar tüm forumları gezdim karşıma hep Nirvana X400 bilgisayar önerisi çıktı. Kullanan veya bilen var mı muhtemelen alacağım 1.29 kg 18 mm incelik diyor...
  2. kambercalis

    Allinone bilgisayar düşünüyorum Casper Nirvana One A500

    Ofisimizin butik yapısı nedeniyle yer olarak bizi çok sıkıntıya sokmayacak kasasız allinone tarzı bilgisayar arayışındayım. 10.nesil işlemcilerle konfigüre edilebilen casper nirvana one a500 fiyat/özellik açısından kafamıza yattı gibi. Casper Nirvana One A500 de almayı düşündüğümüz...
  3. SelimAkoguz

    Eski Bilgisayarı Ne Yapmalıyım?

    Beyler şuan casper nirvana c700 12gb ram gt940 ekran kartı olan bir bilgisayarım var yazın ben kendime oyuncu bilgisayarı toplayacağım ve bu bilgisayarı kullanmayacağım sizce bu bilgisayarı napmalıyım minecraft gibi sunucu açabilir miyim? internet hızım 25mbps download genelllikle 25'i aşkın ve...
  4. A

    1366x768 HD Ekran 1920x1080 FHD Ekran Arasındaki fark

    Herkese merhaba Casper S500 sitesinde şuan stoklarda sadace hd ekran var hd ekran ile full hd ekran arasındaki fark nedir 15.6inc ekranda (tn) Casper Nirvana S500 için Full HD ekran gerçekten lazım mı ? Görüldüğü üzere sadece hd var şimdi bazı arkadaşlar tn ekrandan dolayı şikayet edecek ama bu...
  5. E

    Laptopun ekranı kırık ve format atamıyorum

    Arkadaşlar laptobumun ekrani kırık format atamıyorum normalde televizyon ekranına takıp işimi görüyorum fakat şuan format atmam gerekli ve bios ekranında televizyona ekran gelmiyor nasıl ayarlayacam bilmiyorum recovery yapmaya calıstım fakat o ekranda televizyonda görunmüyor hdmi ile bağlıyorum...
  6. M

    Casper Nirvana D300 Alınır mı

    Casper D3l.7700-byh5p İ7-7700 Gtx1050ti 2tb Hdd 16gb Ram W10 - n11.com n11 den bu bilgisayarı oyun oynamak için almak istiyorum dayanıklı bir bilgisayar mı bu fiyata bu özellik te galiba en iyisi bu Sizce bir oyun bilgisayarımı oyuna dayanırmı nolur yardımcı olun (i7 intel,16 gb ram ,4 gb...
  7. B

    Saçmalıyor Adeta

    Cihazim Casper Niravana N240 Hem Tablet Hem Biligsayaf 2si 1 Araa Yani ;cihazin şarjı bitti ve kapandı normal bir durum olduğu için telaslanmadim fakat sarja taktigimda şarj bitti ya da doluyor simgeleri çıkmadi yine telaslanmadim bir sure sarjda biraktim hic bir şey değişmedi fakat bildiğiniz...
Üst