boy

  1. K

    Vücut ağırlığıyla vücut geliştirme boy kısaltır mı?

    Arkadaşlar boyum 173 şınav mekik ile vücut geliştirme sporuna devam ediyorum. Ağırlığa bir süre ara verdim. Bunun boy uzamasına bir olumsuz etkisi var mı?
  2. morofobik

    Boy Uzatma Uygulaması

    Merhabalar öhm öncelikle şöyle konuya giriş yapalım benim boyum 1.58 ama işte çok ta ezik gözükmiyim diye 1.60 diyorum fakat o da kısa ben uzatmak icin uygulamalara falan bakıyorum bu şekilde bi uygulma buldum maksimum 1.70 falan olur muyum ...
  3. Elysi Yavuz

    Boy

    Boyum 163 kilom 62 14 yaşındayım boyumun uzamasını istiyorum basketbola başladım ama bana genetik den dolayı uzamazsın veya çok duş alınca boy çekiliyormuş doğru mudur bide önerebiliceğiniz yöntemler var mıdır?
  4. Mert5634

    Boy yüzünden takıntılarım oluştu

    Öncelikle merhaba ben Mert yaş hesaplamaya göre yaşım = (16 yıl 8 ay 12 gün) yaşadınız. BUDUR Annem 162 Babam 182 Dayılar 175 Amcalar 186 Boyum takıntıya dönüştü yaşıtlarım benden çok uzun sınıfta en kısa erkeğim buda ne kadar moral versenizde özgüvenim düşük oluyor beni aynı dertten muzdarip...
  5. M

    Beyler 16 yaşındayım boyum 1.57 Uzarmıyım ?

    Uzarmıyım ?
  6. Mert5634

    Boy

    Ben 2003 Eylül 2 doğumluyum boyum 171 cm babam-182cm annem-160cm dayilarim-175cm amcalarim-186cm 2019ocakda165cmdim simdi 171cmyim bi anda uzadim ama simdi 180 olabilirmiyim ?lutfen cevap verin (erkegim) veya daha kac yil boyum uzar ? Kesin Cevap verirseniz konuyla alakali birileride cevap...
  7. L

    Bisiklet Alıcam

    Arkadaşlar Kron Bisiklet Alıcam Boyum 1.71 18 Kadro 27.5 Jant Bisiklet Alcam Acaba Boyuma Uyarmı?
  8. A

    15,5 yaş boy 1.71 daha uzar mıyım?

    Öncelikle merhaba ocakta 16 yaşında olacağım ve yaşıtlarımın çoğundan kısayım. Şuan boyum 1.72 civarı. Babam 1.68 annem 1.62 ama ablamlar 1.70 sizce uzar mıyım? 2 dayımdan biri 1.75 diğeri 1.85 her gün süt içiyorum kahvaltıda sadece haftasonları kahvaltı yapabiliyorum onda da hep tereyağ ve bal...
  9. strongnation

    Ne yaptıysam kilo veremiyorum

    Merhaba Forumdaşlarım. Biraz kilo vermek istiyorum ama yapamıyorum. Haftada 3 gün yüzme ile uğraşıyorum (profosyonel). 3 günde yürüyüş yapıyorum (4 km). Şeker haftada bir felan oda karpuzla :D Onun dışında kola,gazoz vs. katiyen içmem yılda 1-2 kere. Cips türü şeyler yine dediğim gibi...
  10. srdrergl

    Futbol ve Boy Uzamasi

    Herkese merhabalar abilerim ben şubat 2002 doğumluyum amator olarak futbol oynuyorum boyum 1.77 mevkim stoper boyum ne kadar uzar ben istiyorumki boyum 1.87-1.88 olsun ( hava hakimiyeti açısından ) fikirlerinizi bekliyorum .
  11. SONG JOONG KI

    Boy kısalığına yol açıyor, psikolojiyi bozuyor! (Erken ergenliğin nedenleri)

    Genetik ve çevresel faktörler, katkı maddeli yiyecek ve içecekler aşırı kilo alma gibi nedenlerden kaynaklanan erken ergenlik, boy kısalığına yol açtığı gibi çocuğun psikolojisini de olumsuz etkiliyor. Çocukluktan yetişkinliğe geçiş dönemi olarak tanımlanan “ergenlik” süreci biraz sancılı...
  12. SONG JOONG KI

    Güney Korelilerin Boy ve Kilo Ortalaması.

    Önce Koreli ünlülerin boyu ve kilosuna bakalım. Genelde uzun boylu ve zayırf! Şimdi sadece ünlüler değil, Kore'nin genel ortalamasına bakalım. Bir kaç ay önce çıkan bir habere göre Kore' boy ortalamasında dünyanın 11.sırada ve Asya'da birinci sıradaymış. Koreli erkeklerin boy ortalaması...
  13. E

    Boyumu Nasıl Uzatabilirim?

    Merhaba ben 16 yaşındayım fakat boyum 3 senedir 165 acaba nasıl uzatabilirim bir de şöyle sorun var fazla güçlüyüm kaslarım hiç azalmıyor.
  14. Honor_Khomore

    SDN Boy Sıralamasında!

    Evet arkadaşlar. SDN ailesinin boy uzunluklarını öğreniyoruz.
Üst