#bilgisayar toplama

  1. meht

    Öneri Topladığım Sisteme Tavsiye

    Merhaba, uygun fiyatlı bir sistem topladım. Sistemi değerlendirmenizi isterim. Eğer eksikler, dengesizlikler varsa söylemenizi rica ediyorum. Topladığım sistem: Anakart İşlemci Ekran Kartı: R7 240 4GB SSD Ram Güç Kaynağı Kasa Merak ettiğim bir diğer konu da i3 10100f ile i3 10105f in farkları...
  2. meht

    Yardım 3000₺ - 4000₺ Bütçe ile Bilgisayar Toplama

    Merhaba, bir APU sistem toplamak istiyorum. Bütçem başlıkta belirttiğim gibi. Sonradan üzerine GTX 1050 TI ekran kartı ekleme ihtimalim var. 8GB ram tercih etmek istiyorum (şimdilik). Elimde 500GB HDD olduğu için 240GB SSD yeterli olacaktır benim için. Verdiğim bütçeyi ne kadar az kullanırsam...
  3. O

    MSI Radeon RX 570 8GB ekran kartlı AMD Ryzen 5 işlemcili sistem nasıl

    Arkadaşlar bu pcyi almayı düşünüyorum sizce nasıl bir pc tavsiye eder misiniz eğer kötü ise güzel bir pc önerir misiniz maksimum bütçem 6k
  4. PC çocuk

    Beyler PC arıyorum bu PC yi alıyımı

  5. A

    Bilgisayar sistem tavsiyesi

    İstedi̇ği̇m özelli̇kler: 1) amd i̇şlemci̇. 2) en düşük ram 8gb. 3) ekran karti orta veya ortanin bi̇r tik alti. 4) oyun ve render odakli si̇stem 5) bütçe möni̇tör dahi̇l max. 3000-3500 tl. Öneri̇leri̇ni̇ze açiğim
  6. maykuto

    E7200 sistem güncelleme.

    Bütçem 1000tl altında şu anki sistemim; İşlemci: core2duo e7200 Ram: 4gb ddr2 (anakart 8gb'a kadar destekliyor) Ekran Kartı: palit gt210 PSU: *bilmiyorum* Oldukça eski bir sistem oyun oynamak imkansız. Ben bu sistemi güncellemek istiyorum. İşlemci değiştirmeden sadece GTX750 yada GTX1050 alsam...
  7. F

    7000TL bilgisayar

    Arkadaşlar sistem de 1070i 1060 yaptim 2 k monitorum olmadiğindan ordaki parayi 16g ram ve anakarti yukseltim darboğaz filan olurmu nasil sistem.Pubg filan oynicam iyi fps degerleri alirmiyim ---- Mesajlar birleştirildi ---- İşlemciyi 300 400 farkla ryzen 7 1700 var yada ryzen 5 2600 x olurmu
  8. S

    4000TL Bilgisayar Önerisi

    Arkadaslar merhaba oncelikle 4000tl butcem var ve bu butcenin icinde klavye mause kulaklik monitorde var kisacasi 0 dan diziyorum kulaklik 7.1 klavye mause ergonomik monitor 1-5ms olsun mumkunse Tesekkurler
Üst