#asus

  1. S

    Arkadaşlar acil yardım anakart üstündeki ssd vidası yalama olmuş açamıyorum

    Arkadaşlar merhaba geçen gün forum da ssd alacağım 970 evo Plus uygun olur mu demiştim uygunmuş aldım fakat anakart üzerindeki ssd vidası yalama olmuş ilk defa açıyorum kasasını ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim fotosunu aşağıya bırakıyorum
  2. S

    Laptopuma SSD Alacağım Hangi Model Uyar?

    Arkadaşlar merhaba dizüstü bilgisayarıma yeni ssd takacağım. Dizüstü bilgisayarımın modeli Asus ROG gl553vd-dm792t fakat hangi model ssd takacağımı bulamıyorum.İnternet sitesinde yazanları da aşağıya bırakıyorum. Düşündüğüm ssd modeli 500 gb 970 evo plus. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  3. Rockyy

    Sistemime bu ekran kartı takılır mı? Takılırsa kaç FPS alırım?

    Almak istediğim ekran kartı: https://www.hepsiburada.com/asus-phoenix-amd-radeon-rx550-4gb-128bit-gddr5-pci-e-3-0-ekran-karti-ph-rx550-4g-evo-p-HBV00000VHW07 Sistemim: (Ekran kartımı değiştirmemin sebebi paylaşılabilir 1 gb olması ve paylaşıldığında 500 mb düşüyor oyun oynatmıyor.)
  4. D

    Bu laptop alınır mı?

    Lenovo IdeaPad AMD Ryzen 7 4800H 16GB 512GB SSD GTX 1650Ti Freedos 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar 82EY00CHTX https://www.hepsiburada.com/lenovo-ideapad-amd-ryzen-7-4800h-16gb-512gb-ssd-gtx-1650ti-freedos-156-fhd-tasinabilir-bilgisayar-82ey00chtx-p-HBV000014N0W3?magaza=Hepsiburada Önerir...
  5. N

    HP Pavilion freedos USB win10 kurma nasıl yapılır ?

    Arkadaşlar yardımcı olur musunuz bir türlü kuramadım USB de var şuan win10 ama nasıl yapıcam anlamadım yardımlarınızı bekliyorum ? 1603924184 1603924239 1603924287
  6. Y

    6000-6500₺ dizüstü bilgisayar tavsiyesi

    Dizüstü bilgisayar almak istiyorum 6000-6500₺ bütçem var. Tıp öğrencisiyim yani öyle bilgisayarı zorlayacak türden işlerim yok. Pek oyun oynayan birisi de değilim. Kompakt, malzeme kalitesi iyi bir şeyler arıyorum. Neler önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler
  7. 1

    w10 yükleme hatası asus laptop

    öncelikle selamün aleyküm beyler laptopum 3 yıldır çalışmıyordu gönderdik yaptırmaya (masa üstüm var bitane onu kullanıyordum bu yüzden yaptırmakla uğraşmadım) göndermeden önce pc w7 idi gönderdikten sonra sorunu düzeldi fakat pc w10 olmuş halde etkinleştirilmemişti ben video izleyerek hallettim...
  8. 1

    asus w10 pro güncelleme hatası

    selamün aleyküm ilk öncelikle beyler uzun zamandır kullanmadığım bi laptopum vardı açıyım dedim (windows 10 idi) bayağı bi güncelleme gelmişti yaptım ettim son olarak pcyi 1511 sürümüne güncelledim ondan fazlası bi 1909 sürümü vardı ona güncellemeye çalışınca %100 e kadar geliyor ama ondan sonra...
  9. Z

    Laptop alacağım

    Bu hafta laptop alacağım ama hangi özellikleri olmalı falan pek anladığım söylenemez . zoom ve ebaya girebilecek ayrıca ödev falan da yapacağım ama pek oyun oynamam dört beş bin arası fiyatı olan üç beş yıl kullanabileceğim bir şeyler önerebilir misiniz ? birde laptopta mikrofon işi nasıl oluyor...
  10. B

    ASUS TUF vs Monster Tulpar T5

    Oyun ve mimarlık için dizustu bakiyorum hangisini alacagimi karar veremedim. Asus freedoslu ve 8 gb olarak gelecek ryzen7 olarak moanter ise 16gb i7 ve win10 lu olarak gelecektir...
  11. Reyzingen

    En çok güncelleme alan Android telefon hangisi?

    Soru sadece ülkede bulunan telefonlar için geçerli. Google Pixel için değil :)
  12. O

    Laptop adaptör çok ısınıyor

    Arkadaşlar Benim PC Jarjs siz xalismiyor Adaptör Çok isiniyor PC Gücünde Wolt olarak Herhangi bir az veya düşük söz konusu degil yani hattda Jarj volt daha yüksek Ama nedense çok ısınıyor Oyunlarda Neden arkasının fotosunu atıyorum
  13. S

    No bootable device hatası

    No bootlable device hatası var çözümlerini izledim ama bende biosda boot menüsünde legacy seçeneği yok Laptop marka ve model: Acer predator helios 300
  14. B

    32 Bit Laptopta Ram Yükseltme

    Arkadaşlar eski bir notebookum var ama hala çalışıyor atmak istemiyorum sistemin desteklediği kadarıyla yükseltme yapmak istiyorum. Sadece LoL oynamak çin kullanıyordum fakat vista desteğini kaldırdı. Öncelikle ram olarak nasıl bir değişiklik yapmalıyım? 8 GB ram taksam sistemim bunu destekler...
  15. B

    Asus Rog G-550j-k Gaming Laptop Ekran Sorunu

    Dostlar merhaba, Başlıktan da anlayacağınız üzere kullanmış olduğum Asus marka ve G550j-k model bilgisayarım ekran sorunu yaşatmaya başladı. Kullanırken durduk yere, kendi kendine ekran kararıyor (pc açık durumda). Daha önceleri açıp kapattığım da düzeliyordu, sonradan yeni bir yol keşfettim...
  16. J

    Asus dsl-n16

    Selamlar, Asus dsl-n16 modemini aldım turknetin VDSL tarifesine geçmek için dün ticket açıp bunu türknete belirttim bugün öğlene kadar modemde adsl internetimle kesintisiz kullanıyordum. Dün 2 gibi internet kesildi 5 gibi de türknetten mail aldım hattınız VDSLE taşındı diye, sorun o ki şuan...
  17. Y

    Oyuncu Faresi !

    Arkadaşlar ben oyuncu faresi arıyorum. FPS oynayacağım çok fazla makroya ihtiyacım olmayan kaliteli bir mouse lazım. 300₺ civarı bütçem var . Arasında kaldığım 3 mouse var: Logitech g402, Asus Pugio, SteelSries Sensei 310 Yorumlarınızı bekliyorum...
  18. M.C.D

    Chromebook ?!

    Herkese Selamlar "Asus Chromebook c523" iyi bir seçimmi?
  19. Tugay Talha İçen

    Asus Zenfone 5 (yeni model) ekran açılmamam sorunu

    Arkadaşlar 1 ay önce Asus zenfone 5 in yeni modelini(ASUS_X00QD) aldım bugün bir arkadaşım aradı, konuştuk sonra telefonu kapattım, kapattıktan sonra güç düğmesine tıkladığımda ekran açılmadı sonra kapatma düğmesine baya basılı tuttum telefon kapansın diye ama hiçbir şey olmadı. Şarja falan...
  20. L

    Ekran Kartımın Güncel Sürümünü Bulamıyorum

    EKRAN KARTI:STRIX-R7370-DC2OC-2GD5-GAMING | Graphics Cards | ASUS USA
Üst