alışveriş

  1. Tolgaankara291

    Masaüstü Vatan Bilgisayar mı Sinerji Bilgisayardan mı sistem toplanmalı?

    Sistemi internetten parça parça toplamak yerine satıcıyla yüz yüze görüşüp bizzat faturasını alarak sistemimi teslim almak istiyorum. Gerek kargo şirketi gerekse de siparişin gecikme durumuyla uğraşmama taraftarıyım. Sistem için ayırdığım bütçe 13.500 tl. Her şey hazır yalnız şöyle bir sorun var...
  2. BestLegend

    Kapıda ödeme ve kontrol

    Bir şey sormak istiyorum. Kapıda ödemeyi seçtiğimiz zaman kargoyu hiçbir şekilde kontrol etme ihtimalimiz yok mu? İlle parayı verdikten sonra mı kontrol ettiriyorlar? Bir yolunu bilen varsa yazarsa çok sevinirim gerçekten :)
  3. G

    Precious Alışveriş

    * Site Adı: Precious * Site Adresi:https://www.toprecious.com/ * Uygulama Adı: Precious * İOS :https://apps.apple.com/us/app/toprecious/id1518973255 * ANDROİD:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.basamak.wishlist&gl=TR Günümüz çağı gereksinimlerinden ve şartlarından dolayı artık...
  4. K

    Ucuzluk pahalılık

    İnternet üzerinden Redmi 9 Pro fiyatlarına baktım ve mediamarkt,teknosa gibi yerlerin n11,trendyol,hepsiburada vb... yerlerden 1000 lira daha pahalı olduğunu gördüm sebebi nedir nerden almalıyım
  5. D

    Çözüldü Amazon Turkiye Hesap Askıya Alındı

    Biraz önce Amazon'dan telefon aldım fakat hesabiniz ve siparisiniz askıya alındı diye bir mesaj geldi hesaba girdim isim soyisim adres yazdım kolay çözülebilir birsey midir neden gelmiştir bilgisi olan yazabilir mi? 1596054104 sorun çözüldü yazmanıza gerek yok teşekkür ederim herkese
  6. B

    Amerika' dan ürün getirmek için en iyi seçenek nedir?

    Arkadaşlar bildiğiniz gibi Amerika ' dan ürün getirmek için amerikapostam, amerikadaniste, shippinghost gibi bir sürü internet sitesi var. Daha önce bunlardan birini denediniz mi veya hangisini önerirsiniz?
  7. ahm@

    Xiaomi Mi Band 4 149₺ Hepsiburada

    Hepsiburada 150₺ üzerine 50₺ indirim kampanyası yapmış. Eğer ilk alışverişinizse (yeni hesap açarak da bunu sağlayabilirsiniz.) 150₺ ve üstü tüm alışverişlerde HEPSİ50 koduyla 50₺ indirim sağlanıyor. Ben örnek olması amacıyla şu sıralar çok sorulan Mi Band 4'ten yola çıktım. Siz bunu kendi...
  8. Türkiye55

    birsurusey.com sitesi güvenilir mi?

    Beyler kerdeşime YKS kitapları alıcam, birsurusey.com'da görmüş falan buradan alıcam diyor güveninir mi alışveriş yapan var mı? HELP
  9. Mr Unlimited

    Benim halım ile ilgili bir sorum var lütfen cevaplayın

    Arkadaşlar benim halım adlı siteden bir halı siparişi vermiştik. Sipariş geldi fakat ürünü beğenmedik. Bu yüzden halıyı gönderdik. Site ile de iletişime geçtik ama paramızı yatırmadılar hep erteliyorlar.
  10. BordoKing

    Rampage KB klavye önerisi yardımı :)

    Bin kez konu açtım ama kimse cevap vermedi olsun bidaha açıcam çünkü yardım eden yok düşündüğüm klavyeler rampage kb rx7 alpor pro rampage kb r74 rampage kb r79 rampage kb r66 sizce hangisini almalıyım daha şok fps oyunları oynuyorum csgo vs.
  11. İ

    Soru Sahibinden FIFA 18 alınır mı

    İyi günler hepinize. Ben sahibinden PS3 için FIFA 18 buldum 130 TL ye almayı düşünüyorum. Sizce alınır mı sıkıntı yaşar mıyım? Satıcı uzak şehirde kargo ile gelir dikkat etmem gerekenler nelerdir? Burada 10 tl demesinin sebebi cihazı yanına götürüp içine yüklemesi ama ben cd ile almak istedim.
  12. S

    KingTeklif.com

    selam beyler böyle bir site var sizce güvenilebilir mi acaba instagram adresleri ve site aşağıda ? www.kingteklif.com instagram: kingteklif
  13. I

    Teknomehmet Alışveriş

    Teknomehmet'ten alışveriş yapmayı düşünüyorum. Belirledikleri fiyatlara göre ya Xiaomi Mi 10 ya da Mi 10 Pro almayı planlıyorum. Bu konu ile ilgili birkaç sorum olacak. 1- Dediklerine göre ellerinde dediğim telefonlar yoksa kapora vererek sipariş ettirebiliyormuşsuz. Telefonlar dükkana gelince...
  14. yigityildiz_0

    Soru 7.000TL Ye Alınabilecek Telefon

    Yakın Zamanda mi 10 almak istiyordum fakat fiyatı 8.500tl. Fiyatı iner mi? Biraz umytsuz olduğumdan İPhone 11 almayı düşündüm 6.800 civarında fakat bu yıl ekimde yeni model çıkacak hem fiyatı ucuzlayacak hem de geçen senenin versiyoru. Ben güncelleme hıza önem veren biriyim özellikle kamera çok...
  15. Z

    Turan GSM

    ----- Sevgili SDN Platformu Sakinleri bugün sizinle konuşmak istediğim konu;Turan GSM ----- Biliyorsanız Turan GSM sahibinden.com'da Telefon satışını ucuz bir şekilde yapmakta. ----- Ben Turan GSM'i çok araştırdım ve araştırmaya da devam ediyorum. Şimdilik araştırmalarıma göre size diyebilirim...
  16. bREADmAN

    Arduino Başlangıç Seti Alıcam Ancak Kararsız Kaldım!?

    Mehaba sevgili forum üyeleri Arduino başlangıç seti alacağım ancak aynı fiyat ama farklı paket içeriği yüzünden kararsız klamış durumdayım. Aranızdan anlayan varsa bakabilirmi lütfen. 1.Ürün Arduino Başlangıç Seti Uno R3 103 Parça 320 Adet - n11.com 2.Ürün Arduino Başlangıç Seti Uno R3 105 Parça...
  17. malcolmx_little

    Sorunlu alışveriş

    Arkadaşlar merhaba 3 gün önce geyik moda sitesinden bir ayakkabı sipariş ettim. Dün elime ulaştı ama fotoğraftaki ayakkabıdan farklı bir ayakkabı gelmiş. Firma ile iletişime geçtim sorunu bildirdim. Eğer istersem değişim yapabileceklerini söylediler ama ben değişim istemeyip geri iade etmek...
  18. tanculu

    İnternet Alışverişleri için İninal mi Papara mı?

    Arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi internetten alışveriş yapıyorum sürekli ama kendime özel kart istiyorum böylelikle daha rahat alışverişimi yaparım. İninal ve Papara arasında kaldım hangisini önerirsiniz?
  19. Gökhan Alkan

    Black Friday İndirimli Ürünler

    Arkadaşlar blackfriday, indirimlerinden kayda değer bir indirimli ürün keşfedenler varsa burada linkleri paylaşabilir mi ?
  20. P

    Yurtdışından Klavye Alırsam Gümrüğe Takılır Mı?

    Arkadaşlar daha önce yurtdışından alışveriş yapmadım. Bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz? Şu siteden 110 dolarlık klavye sipariş edersem ne kadar vergi veririm; MechanicalKeyboards.com - The ultimate Mechanical Keyboard catalog. Gümrükte takılır mı?
Üst