Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Geçmiş olsun bunu sadece okul idaresi çözebilir.
İster kendin ister ailenle birlikte okul idaresinden sınıfını değiştirmen iyi olur.
Eğer değiştirmezlerse idare, O çocuklardan bir daha yapmamalarına dair taahhütname imzalatılır
Lisede yaptırımlar etkilidir. Geri adım atacaklardır, atmazlarsa...
Merhaba arkadaşlar
Bakım konusunda çok bi bilgim yok açıkçası.
Burda. nette termal macun muhabetini hep görüyordum ve genelde Masaüstü pc ve oyun bilgisayarlarda kullanıldığını düşünüyordum
En az 10 yıllık Lenovo G710 laptopum var. Hiç termal macun vs kullanmadım, ısınma sorunu filanda olmadı...
Merhaba arkadaşlar
Lenovo G710 emektar 17 inçlik bir laptopum var. Üzerindeki wifi cardı en fazla 2.4 Ghz'ye kadar destekliyor.
Arasıra bağlantı sıkıntıları yaşıyorum, ayrıca 5 Ghz oladığı için modemden yeteri kadar hızı çekemiyor tabiki
Acaba rastgele bir 2.4G/5Ghz herhangi bir card alsam...
Merhaba arkadaşlar.
Eski bir laptoğum var. Samsung R580 serisi. Çocuğum kullanıyor.
Daha önce 128 GB SSD takmıştım.
2+2 toplam 4 GB ram var. Ben Bunu 2+4 ya da 4+4 şeklinde yüksetmek isitiyorum.
Değiştirme sebebimiz oyun filan değil. Zoomdan ders yaparken extra office programı filan çalışırken...
Jack Ryan
Özellikle ilk sezon çok iyiydi. Düşmeyen aksiyon, gerilim ve ters köşeleri ile sizin her bölüm keyifle bağlıyor. Oyunculuklar, mekanlar, gidilen ülkeler baya emek var.
Son zamanlarda seyrettiğim en iyi dizilerden. Niye devam etmemiş çok ilginç
10/8,5
Perry Mason
İlk 5 bölüm diziyi beğendim. Mekanları ve eskiyi çok güzel yansıtmışlar. Bir ülkenin eskiyi koruması ne kadar güzel bir şeymiş aslında. Oyunculuklar güzel, her bölüm farklı konu işlenmiyor. Tek konu tek sezon gibi. Perry Mason sıradışı bir dedektif olarak karşımıza çıkıyor. ABD'nin...
Perry Mason
İlk 5 bölüm diziyi beğendim. Mekanları ve eskiyi çok güzel yansıtmışlar. Bir ülkenin eskiyi koruması ne kadar güzel bir şeymiş aslında. Oyunculuklar güzel, her bölüm farklı konu işlenmiyor. Tek konu tek sezon gibi. Perry Mason sıradışı bir dedektif olarak karşımıza çıkıyor. ABD'nin...
Greyhound - Atlantik Savaşı
Film biraz daha uzun olabilirdi. Konuya çok hızlı giriş yapılıyor. Hatta direk konuya giriliyor. Aksiyon bol. Ama başrolde Tom Hanks yerine başkası olsa bu kadar tutar mıydı bilmiyorum. Kaptan Phillips filmine göre de Tom Hanks'in performansını da çok yeterli...
I See You
Baştan sona tahminleri boşa çıkarıp ters köşe yapan bir film. Filmin ilk yarısı gerilimin iyi olduğu yerler var. Oyuncuklarda biraz iyi olsa fena film değildi 10/6
The Blackout-Avanpost
Film herkesin dediği gibi iyi başlıyor. Gizemli ve aksiyonlu ilerliyor. ilginç mesajlar vermeye çalışıyor.
Ama filmin hakikaten sonu iyi bağlanamıyor. Çok yerde saçmalıklarda var 10-6
Matematik dahil tüm dersler artık iyi okuyup anlamaya dayalı yeni nesil sorulardan oluşuyor. Bazen 1 soru 1 sayfadan oluşuyor.
İyi okuyup anlamadıktan sonra matematik bilginle çözmeye geçemezsin
ALEF
İlk 2 bölümü daha önce yorumlamıştım. Dün dizi sezon finali yaptı.
Son zamanlarda aynı kategori olmasada "İçerde" adlı diziden sonra seyrettiğim en iyi Türk dizisi diyebilirim. Mercan Dede'nin giriş müziği ile son derece profesyonel ve etkileyici bir giriş introsuna sahip.
Dizi genelde...
Gangs of London
Diziyi ilk 6 bölüme kadar seyrettim. Konusu ilginç ve farklı bir havası var. Çatışma sahneleri iyi ve her bölüm sürükleyici bir konusu var. Bölüm 3'te ülkemiz ile durum kabul edilemez. Şu an ki puanım 10/7
Merhaba, mevcut superonlie 24 mbps Limitsiz + Türkcell TV giriş paketi 69,9, TL kullanıcısıyım.
Taahhütüm bitiyor ve aynı düzeni 85 liraya çıkarmak istiyorlar. Kablosuzda 3-4 aydır çok bağlantı kopuyor.
Sitesinde Kablo internet seçeneği gördüm fiyat bi nebze diğerlerinden uygun.
Bu hizmeti...
Extraction
Fragmanda abartıldığı kadar iyi değil bence. Bol aksiyon var ama çatışma sahneleri çok abartılı. Senaryo, kurguyu çok beğenmedim. Abartılı hint filmleri ile amerikan savaş sahnelerinin ilginç bir karışımı olmuş. 10-6
ALEF
İlk iki bölüm ilerisi için beni umutlanırdı. Kenan İmirzalıoglu biraz tutuk geldi açıkçası. Ahmet Taylan biraz maço, eski toprak görülse de farklı yöntemleri ile diziye renk katmış. Şu an oldukça gizemli. Dizinin ilk sezonu 8 bölüm olacakmış. Virüs nedeni ile ne kadarı hazır bilemiyorum...
The Gentlemen
Film baştan olay ne, ne oluyor diye insanı bir düşündürüyor(Bende öyle oldu en azından :) )
Sonra konuyu idrak ediyorsunuz ve film birden harikalaşıyor. Oyunculuklar ve kadro çok iyi, son kısmı da süprüz üstüne süpriz ile gayet aksiyonlu bitiyor 10/8
La Casa de Papel 4. Sezon
3. sezonu çok beğenmemiştim ama 4. sezon adrenalin, gerilim, dram aksiyon iyi ayarlanmış. Bazı flashback'ler sıksada geçer not aldı. İnşallah 5. sezon yoktur. 2-3 bölüm daha çekip 4 sezonda bitirmeleri daha iyi olurdu.
The Sinner
Ben 2 sezonu da bitirdim. 2. sezonu 1. sezondan daha iyi buldum. Konuları çok ilginç, kimini sıkabilir. Asla tahmin edemeyeceğiz şekilde ters köşe yapıyor. Her sezon farklı bir konu işleniyor 10/7,5
Midway
O görseller, efektler, gemiler, uçaklar, mekanlar, aksiyon, drama vs vs harika idi. Adamlar o anı herşeyiyle müthiş yansıtmış. Nerede ise hiç bir şey sırıtmamış. Ben çok beğendim. 10/7
The Outsider
Senaryo: Stephen King, Richard Price
İlk iki bölüm çok iyiydi. 3. bölüm tam tersi baydı. 4 ve 5 ile olaylar çözüme kavuşur gibi oldu. Eğer ters köşe yapmazlarsa tek sezonda bitecek gibi duruyor. 10/7
Star Trek: Picard
Müzikler, mekanlar, efektler on numara. İlk bölümde diziye dengeli ve gizemli bir giriş yapıldı. 2. bölüm fragmanına bakınca çok farklı karakterle dizi baya bi güzel ilerleyecek gibi. Bir an sinema filmi izliyormuş gibi hissettim. Amiral Picard yaşına göre diziye nasıl bir...
Better Call Saul
4 Sezonun hepsini 1 ayda bitirdim
Bob Odenkirk çok iyi oyunculuk sergilemiş. Breaking Bad'ten sonra senaryo yetersiz kalır diye düşünürken ortaya güzel bir seri çıkmış. 10/8
Danger Close: The Battle of Long Tan
Film çok güzeldi. Gerçek bir olaya dayanması ve bunun aktrarılması başarılı. Verilen mücadele, efektler, oyunculuklar gayet iyi. Geçmiş zamanı hiç sırıtmadan yansıtmışlar.
Tek eleştirebileceğim nokta. Bence iyi bir puanı hakediyor 10/7
İğrenç bir yönü yok bence gayet profesyonelce
1576106050
Treadstone
Beyin yakan dizilerden. İlk 3 bölüm çok hoşuma gitti. Gizem, aksiyon, flashback ne ararsan var. 10/8,5
The Mandalorian
Abartılacak kadar da değil. Ama güzel, kendini izlettiriyor. Mekanlar, kostümler, sırıtmıyor. 10/7
1575735741
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Good...
The Irishman
Şampiyonlar ligi değilde sanki dedeler ligi olmuş. Bence çok sıkıcı idi. Diğerlerine bişey diyemem ama Robert De Niro'nun oyunculuğunu da yetersiz buldum. Joe Pesci harika idi. Süre zaten abartılı.
10/6
Nomis - Night Hunter
Çokta abartılacak bir film değil. Henry Cavill bence sönük kalmış. Konusu farklı suçluları canlandıranlar iyi rol esmiş ama bişeyler eksik geliyor insana. Senaryo iyi uyarlanmamış. Ayrıca film müzikleride kötü. 10/5
True Dedective 2 sezon tüm bölümler
Şu ana kadar 2 sezonu izledim. Birbirinden bağımsız sezonları, oyunculukları ilginç bir dizi.
2. sezonun o şekilde bitmesi de üzdü.
İntrosuna bayıldım
Contratiempo
Güzel film ama 8 puan alacak kadar değil. Konusu süpriz bitişi farklı olmuş ama finaldeki kurgu olabilecek bişey değil fazla zorlama. Adamın o tongaya düşmesi mümkün değil. 10/6
John Wick 3: Parabellum
3. seride Keanu Reeves sanki zorla oynamış. O ne ya bel fıtığı var gibi iki büklüm hep. Yaşı itibarı ile aksiyon sahnelerinde ağır kalmış, çok abartılı ve saçma dövüş sahneleri var. Cüneyt Arkın filmlerini geçmiş 10/6
Bayramda 8 bölümün hepsini bitirdim.
1. bölümden sezon finaline kadar aynı kalitede devam ediyor. Sezon sonuna kadar gizemini koruyor. Dram, Fantastik, Gerilim üçü iyi harmanlamış. Kimi karakterler baya ilginç. 2. sezonu merak ediyorum
10/7
Dark
2 sezonu 1 haftada devrdim. Gerçekten farklı bir dizi. Predestination'ından bazı fikirler alınmış olabilir.
Oyunculuklar, mekan ve dizi müzikleri çok kaliteli. Yalnız o dizide o kadar çok karakter ana fikrin içine dahil edildiki 10 sezon sürse sürer dizi. 10/8
Kesari
Savaş sahneleri çok abartılı idi. Vermek istediği barış ve kardeşlik mesajları çok iyi. Müslümanlar yine barbar tabi. Ana karakter rolünü iyi yaptı. Ortala bir hint filmi. 10/5
Chernobyl 5 bölümlük mini dizi
Belgesel gibi ve her şey kararında. Öncelikle mekanlar, kurgu, oyunculuklar beklentimin üzerinde bir dizi çıktı karşıma. Çernobil hakkında da baya bilgi oluyorsun. Rusya'da insanın değeri yokmuş.
Şunu izleyince ne kadar gerçeğe yakın olduğunu...
Fighting with My Family
Amerikan kültürüne has bir spor olduğu için pek ilgi çekmeyebilir ki beni de tatmim etmedi.
Gerçek bir olaya dayanması filmin artısı lakin ben seçmelerden sonraki eğitim aşamasını ve hissiyatı çok iyi yansıtamadıklarını düşünüyorum.
Bazı yerler daha iyi verilebilirdi. 10/6
Game of Thrones 8x6
Game of Thrones yapımcıları ve senaristleri yine herkesi ters köşe yaptı. Rezalet bi son ile herkesi şok etti.
Hele o son 10 dakikası hani Güldür Güldür Showun çocuklara münhasır Güldüy Güldüy Showu varya aynı onun gibi olmuş. Resmen "Geyim uf tıyonş" olmuş.
O efsane dizi...
T-34
Mekanlar, tanklar, efektler atmosfer izleyiciye iyi yansıtılmış. Oyunculuklar da fena değil. Film 2 bölümden oluşuyor diyebiliriz. Her 2 bölümde de mucizevi kurtuluşlar fazla abartılmış. Onun dışında güzel film. 10/6,5
Rus milliyetçiliği ağır basmış. Alman tankları ve askerleri o kadar...
Kayıp Aranıyor 2018 - Searching
Sosyal medya ve internetin etkisi çok iyi anlatılmış. Konusu, işleyişi çok farklı idi. Sonuda insanı ters köşe yapıyor. 10/8
Johnny English Tekrar İş Başında
Bence hiç olmamış. Senaryo ve espriler berbat. Atkinson bile kurtamamış 10/4
---- Mesajlar birleştirildi ----
Hunter Killer
Bu sefer diğerlerinden farklı olmuş. Ben keyifle izledim. Bir kaç savaş sahnesi sadece matık dışı geldi o kadar. Aksiyonu, konusu...
The Protector - Hakan: Muhafız
Dizinin bence en büyük eksiği kahramanıza yüklenen olağanüstü güçleri dizi boyunca kullanmaması. Sonuçta bir kahramansın, senin yenilmezlik özelliğin var. Ve bu özellik 10 bölümde 1-2 yerde kullanılmış.
Ayrıca kahramanlık misyonunun ilk bölümde şak diye...
Sicario: Day of the Soldado
Bazı sahneler abartılı olsada atmosferi iyi sağlamışlar. Oyunculuklar ve aksiyon fena değil. Abdlilerin her çatışmada kurşun geçirmemesi de abartılı 10/6
The Equalizer 2 - Adalet 2
Tabi ki ilk filmdeki kahramanımızın gizemi yok ve normal zaten. Ona rağmen yine sıkmadan izletiyor kendini. Aksiyonu, vermek istediği sosyal mesajları ile fena değildi. Denzel Washington'nun oyunculuğu ve yansıttığı karakter çok iyiydi. 10/7
Yakalandın - TAG
Son zamanlarda seyrettiğim en keyifli filmlerden biriydi. Konusu, işlenişi, oyunculukları iyiydi. Sıkılmadan izleniyor. Filmin geneli sizi güldürüyor. 10/6,5
V.I.P. (2017)
Senaryo iyi olabilir ama kurgu-işleyiş çok dağınık ve karışık olmuş. Bence güzelim senaryoyu heba etmişler. Çok iyi başlayan bir film iyi bitirilelmemiş. Oyuncular ve olaylar bi ara karma karışık bir hâl alıyor. 10/6
12th Man
Film fena değildi. Bi ara Revenant(Diriliş) seyreder gibi oldum. Tek sıkıntı 12. adamın niye bu kadar önemli olduğu çok belli değildi. Doğa, mekanlar, oyunculuklar tatmin edici. Filmi seyrederken insan üşüyor yav 10/7.5
Tomb Raider
Senaryosu, kurgusu, oyunculukları hiç beğenmedim, görsellik bile çok yavandı. Kimi sahneler abartılı ve animasyon çok belli oluyordu, sırıtıyordu. Hele o konuya pat diye giriiş neydi öyle. Giriş gelişme sonuç bölümünü iyi bağlayamamışlar. 10/5
How to Get Away with Murder-Cinayetten Paçayı Sıyırmak
4 sezonu 2 ayda full bitirdim. Hakikaten güzel bir dizi. Dizinin son anına kadar bir merak içerisindesiniz ve değişik fikirler yürütüyorsunuz ama sizi ters köşe yapmayı başarıyor. Amerikan adalet sisteminide baya öğreniyorsunuz. 10/8
12 Strong - 12 Kahraman
Giriş kısmı fazla abartılı olmuş. Daha iyi bir giriş ile çok daha güzel olurdu. Gerisi tatminkardı. Savaş sahneleri, mekanlar, özellikle taliban savaşçıları, tanklar, silahlar çok gerçekçi bir atmosfer oluşturulmuş. Gerçek bir olaydan esinlenildiği için savaş...
Tiger Zinda Hai
1 sa 40 dk lık filmi 2 sa 40 dk çekince noluyor bilmem. Abd lilerden sonra dünyayı bide biz kurtaralım demişler. Ha bencil olmamışlar ayrı. Ama o kadar masrafa efektlere rağmen vasat 10/6
---- Mesajlar birleştirildi ----
Aile Arasında
Özellikle Demet Evgarın oyunculuğunu...
La casa de papel- Darrphane Soygunu
Çok övülen bir dizi. Dayanamadım merak edip İki günde ilk sezonu komple bitirdim. Tanıdık oyuncular olmayınca (kendi adıma söyleyeyim) insan garibine gidiyor ama film gerçekten farklı. Soygun planının %85 planlaması ve işleyişi gayet gerçekçi. 10/8,5
Bilen varsa lütfen yardmcı olabilir mi acaba?
Googleplay güncelleme kapalı
Ayarlar ksmından Android güncelleme de kapalı.
Ama bu Samsungun telefondaki çakılı programları (Peelsmart, Samsung internet, Samsung Healt gibi) kendi kendine otomatik güncelleme yapıyor.
Güncelleme anında yetişirsem...
Barry Seal: Kaçakçı - American Made
Biraz nicolas cage'in Lord of Wars (Savaş Tanrıları) filmini anımsattı. Tom Cruise güzel oyunculuk çıkarmış. Aksiyonu iyi, konusu farklı bir film olmuş. 10/6
Dunkirk
Olayın sabit bir konu olay seçilmesi biraz sıksada, o anın psikolojisini yanstıyor. Adamlar geri çekilmeyi korkaklık olarak değil tam tersi sahip çıkma ve bir kurtarma operasyonu ile yüceltip, askerine sahip çıkıyor. Görsellik fena değil, konu işlenişi daha iyi olabilir. Allahtan süreyi...
Kingsman: Altın Çember - Kingsman: The Golden Circle
Aksiyon sahneleri gerçekten güzeldi. Espriler ilk bölüm bence daha iyiydi. Muhtemelen 3. de çıkar gibi 10/6,5
Bon Cop Bad Cop 2
Senaryoda kimi yerlerde sıkıntı olsada oyunculuklar tüm hataları kapatıyor. Başroldeki ikili rollerinin hakkını vermiş. Aksiyon orta üstü. 10/6
Sniper: Ultimate Kill - Keskin Nişancı
Adı sniper ama öyle çok sniperlık aksiyon beklemeyin. Kurgu bence kötü. Oyunculuklar vasat. kimi sniper sahneleri zorlama. 10/4,5
Karayip Korsanları: Salazar’ın İntikamı
Jonny Deep ( Jack Sparrow) bence bu sefer çok iyi rol yapamamış gibi. Esprileri filan önceki serilerde daha güzeldi.
Sanırım bi seri daha gelecek 10/7
--- Gönderi Güncellendi ---...
The Mummy 2017
Her yerde diğer mumya serisi filmlerle niye karşılaştırılmış ve kötü yorumyapılmış. Bu farklı bir kurgu. Hiç bir yerinde sıkılmadım. Seri devam ettikçe dahada anlaşılır olacaktır. Diğer serilere baya bi gizem bırakmışlar ki devam ederse mısır dışında farklı konulara da...
Chips
Film sitelerindeki yorumlara bakınca beklentim yükseldi. Bence film bomboş, konu filan dapdağınık, seviye çok belaltı. Sürekli cinsellik. Espriler filanda öyle çok komik değildi. 10/4
Railroad Tigers - Demiryolu Kaplanlar
Jackie Chan dışında oyunculuklar öyle ahım saşım değil. Trenler, kostümler, mekan, anlatılmak istenen zamanı iyi yansıtmış. Belki Çin'de halen öyle mekanlarda vardır. Orta seviye basit esprilerin olduğu bi film. 10/6
SPL 2: A Time for Consequences
Kötü adamın sağ kolu çok klastı. Aksiyon dram fena değildi. En son amcalara ne oldu hiç girmemişler. Sonu açıklayıcı bitmemiş. 10/6
Bu sezon 9 bölümmüymüş. 10 olması lazım. Üstelik lavabo ne anlamadım, abisi mi?
O kapının üzerindeki cama kan sıçradı. Muhtemelen abisi yetişti sarı gacıyı kafadan vurdu :)
--- Gönderi Güncellendi ---
The Flash 3x23
O nasıl acayip bi final, o nasıl bir savitarı yenme şekli . Artık tatında...
The Flash 3.Sezon 19. Bölüm
Bu sezonun belkide en izlenebilir bölümü idi.
-----------------------------------------------------------------------
Prison Break: Sequel 5. sezon 4. bölüm
Yine gizemli ve karanlık düşman bulmuşlar kendilerine
Prison Break: Sequel Sezon 05 bölüm 02
Film ortadoğuda çekilmiş sanırım efekt değilse. 2 bölüm çok iyi ve 1. bölümü tamamlayıcı idi. Bence bu sezon bir öncekinden daha iyi olacak gibi duruyor.
5 sezon tam devamı mı olur bilemicem çok spoiler vermedi ilk bölümde.
Ama 4. sezonu izlemezsen bağ kuramazsın. 23-24 bölüm olması lazım izle. Bence çoğu yeri sıkıcıydı 4. sezonun.
İçerde
Diziyi çok kişi izlediğine eminim ama yorum yapılmamış. Şu an Türk televizyonlarındaki en iyi yerli dizi bence. Gerek kurgu, oyunculuk, işleyişi, gizemi, ters köşeleri, flashbackleri filan gayet iyi. Hele son bölüm baya bi iyiydi. Genel işleyişine 10/8
xXx: Return of Xander Cage - xXx: Return of Xander Cage
Konu kurgu bomboş bir film. Espri desen o da yok. O kadroya göre dövüş sahneleri bile etkileyici gelmedi. 10/5
Logan 2017
Bir film ancak bu kadar iyi ve tadında sonladırılabilirdi. Hugh Jackman, ve kızı rolündeki Dafen Keen çok iyi iş çıkarmış. Kızı kim bulduysa tam uymuş. Aksiyon orta seviye, kurgu çok iyi. Son kısmındaki bazı yerler(dövüş) az da olsa saçma gelsede güzel filmdi. 10/8
Hacksaw Ridge
Öyle aşırı savaş sahneleri bekleyenler hayal kırıklığına uğrayabilir. İlk 1 saate yakını durgun geçiyor ama öyle çok sıkmıyor. Savaş bölümü daha çok ikinci bölümde. Konusu çok farklı ve baştan sona filmin konusunu mesajını size veriyor. 10/7
Müttefik - Allied
Brad Pitt'i görüp bir Fury beklemek hata olur. Aksiyon çok olmasa kendini izlettiriyor. Sadece kimi yerlerde dialoglar fazla. 1 saat 45 dk süre yeterli imiş aslında. Konusu çok güzel ve finali etkileyici. Mekanlar, kostümler harika ve o zamanı çok iyi yansıtmış. Oyunculuklar...
The flash 3x12
Sanki ilk sezonun 4. bölümünden sonra tekrar izlemeye başlamışım gibi
Orda bile Dr Wells in gizemi filan vardı
Bide bu hafta 13. bölüm niye yoktu
Doctor Strange
Benedict Cumberbatch'in oyunculuğu dışında aşırı görselliğe bulanmış bir film. Arada güzel espriler yok değil ama konu görsellikte boğulmuş. Muhtemelen 1-2-3 diye seri olarak devam eder, o izlenimi veriyor. 10/6
Sherlock 4. Sezon 3. Bölüm(Sezon Finali)
4. sezon açıkçası beni çok sarmadı. Fazla ütopik ve hayaliydi. Sanki sezonun değilde dizinin finali gibi olmuş son bölüm. Şimdi git 1 sene daha bekle. Şunu bari 5-10 bölüm yapsalar nolacak sanki.
Sherlock 04x02
2. bölümde psikopata bağladılar ve bence biraz abartmışlar. Finali süpriz oldu, ama nereye varacak diğer bölümlerde görülecek. Her bölümde birbirinden bağımsız konular işleniyor gibi görünsede tüm sezonlara ve son sezona bağlı bişeyler koymuşlar. Yani hem birbirine bağlı...
Sherlock 4. Sezon 1. Bölüm
Çok uzun ara veriyorlar insan öncesi sonrası hatırlamakta zorlanıyor. Bu bölüm son kısımlarında konunun anlaşılmasına rağmen biraz karışıktı, kimi yerler sıktı, finali süprizdi.
Mary'nin kaçtıktan sonra bulunması sırasında ki espriler ve münferit durumunu anlatmaya...
The Great Wall - Çin Seddi
Bundee Jumping'i de Çinliler bulmuş
Öncelikle film 3D izlenmeli. Fantastik bir film olduğu için çok mantık aramamalı. Aksiyon, oyunculuk iyi; efektler ise çok iyi. Sonu çok basitti. 10/7,5
The Accountant - Hesaplaşma
Otizmli bir öğrencim vardı o da bolyywood hayranı (Hint Filmleri) sınıfta ona film adı sorduğumuzda internette bizim google da aradığımız gibi aramaz. Url çubuğunda filmin url uzantılarını dahi ezbere yazardı unutmazdı. Eğitimde feda edilecek fert yoktur.
Film son...
Spectral
Mekanlar efektler çok iyi. Ama senaryo bi değişik. Sanki filmin bir kısmını biri, diğerinide başka biri yazmış. Konusu çok farklı ve ilginç ilerlerken son bölümde tuhaflaşıyor. Çoğu yerde gizeminide koruyor aslında. Ama final sahnesi, olayların bir kişi tarafından pat diye çözülmesi...
The Flash 3. sezon 7. Bölüm
Savitar karekteri çok yapmacık. Alchemy'nin de göstere göstere kim olduğu belliydi zaten. Savitarın olduğu yerde Alchmey gereksiz aslında
Caitlinide gereksiz bunalıma sokmuşlar. Şak diye çıktı maşallah bunalımdan
Mechanic: Resurrection - Suikast
Baştan sona full aksiyon var. Jason filmin hakkını gayet iyi vermiş. Mekanlar, kullanılan araç gereç, oyuncular sıkılmadan izletiyor. Daha ne olsun. 10/7
The Flash 3. sezon 1, 2,,3. bölümler
3 bölümü beraber izledim. Hadi 1. sezonda Doktor Wels, 2. sezonda Zoom ile iyi bir gizem kattı. Ortak özellikleri hızdı.
The Tiger: An Old Hunter's Tale
Diriliş aklıma geldi, acaba bu filmden esinlenmiş olabilirler mi diye düşünmedim edemedim. Vali'nin ihtirası dışında, oyunculuklar, ortam ve kaplan müthişti. 10/8
Kaptan Amerika: Kahramanların Savaşı
Kahramanlarımızı birbirleri ile tatlı sert çatıştırmaları çokda renkli gelmedi bana. Senaryo iyi yazılmamış, sırf aksiyona ve efektlere bel bağlanmış. 10/6.5
Suçlu - Criminal
Öncelikle kadro çok iyi. Kevin Costner iyi iş çıkarmış. Konusu da bildik polisiye ajan filmlerine göre farkındalık var. Ben beğendim. 10/7,5
Now You See Me 2 - Sihirbazlar Çetesi 2
İlk film kadar eğlenceli olmuş. Sonu daha iyi bağlanabilirmiş. Daha etkileyici bitirebilirlerdi. İlk filmin finali çok hoştu. 10/7
Bunu adli müşavir bi albay tek başına asla yapamaz. Bi kuvvet komutanı kesin vardır.
Darbenin başında Jandarma Genel Komutanının olduğu belirtiliyor eğer doğruysa...
Kobralar ve F16 lar halk ateş ediyor kalleşçe, yazık.
Metehan Demir: Darbe girişimini yapan TSK içindeki Atatürkçü komutanlar.
Bence de paralelin son süreçten sonra bu denli güçlü olması zor. büyük çaplı bişeye benziyor.
Concussion - Doğruyu Söyle
Doğru ol, ideallerinden vazgeçme, güce boyun eğme.Çok farklı bir konu.Gerçekten insanlara güzel mesaj veriyor. Will Smith'in oyunculuğu çok iyiydi. 10/7
Libertador - Kurtarıcı
Gerek mekanlar, kullanılan kostümler, insan sayısı gayet iyi düşünülüp, masraf edilmiş. Kendi tarih ve kahramanlarını anlatmaya çalışmışlar. Lakin oyunculuklar ve kurgu zayıf kalmış. Bazı yerlerde gereksiz uzatılmış, bazı önemli yerler çok hızlı geçilmiş ya da çok hızlı...
Eye in the sky
Film olarak güzel bir film, kendini seyrettiriyor. Devir gökyüzünden yapılacak teknolojik savaş silahlarının devri. Öyle tank tüfek devri devri değil. Filme gelirsek, kimse ABD, İngiliz gibi ülkelerin çocukları düşündüğü söylemesin. Filmde bunu propagandası var ancak bi yandan da...
'Batman v Superman Adaletin Şafağı'
Efekt filan iyi tamam ama o senaryo ne öyle ya. Batman'i rezil etmek için elinden geleni yapmışlar. Son Çelik Adam ve Batman filmlerinin tadını ekşitmekten başka bişey olmamış. Bi de THY o kadarcık sahne için mi çuvalla para döküp sponsor oldu yazık. 10/6
Game of Thrones 6. Sezon 10. Bölüm
Kuzeyin Kralı! Kraliçem çok yaşa!
Diziye format attılar gibi bişey oldu resmen. Bir çok şey yeniden başıyor. Aksiyon olmamasına rağmen dolu dolu biz sezon finali idi.
Cyberbully - Siber Zorbalık
Buna maruz kalan çocuklar farklı tepkiler verip tuzağa iyice düşebilir. Film biraz daha uzatılıp hackerin yakalanabileceği güveni de verilebilirdi. Bu ve bunun gibi basit yapımlar yapılmalı ve okullarda izletilmeli bence. 10/6
Maigret Sets a Trap
Film durağan. Nam-ı değer Mr. Bean'in rolün hakını vermiş, rolü baştan size tuhaf geliyor ve neredeyse filmin en sonunda 1 kez tebessüm ediyor. Bir Sherlock Holmes filmi beklemeyin. Çok basit bir polisiye-dedektfilik-cinayet filmi. Kurgu ve senaryo çok zayıf. Mekanlar...
El Mas Buscado - Meksikalı Gangster
İzledim ve beğenmedim. Oyunculuklar senaryo çok kötü. Adam şarkıcılığı ile hırsızlığı arasında saçma sapan bi bağlantı var. Kirli ilişkiler anlatılmaya çalışmış ama anlatılamamış, her olay arasında bi kopukluk var. 10/4
Andròn - The Black Labyrinth
İzlerken sıkıntıdan patlayacaktım. Hadi belki sonunda toparlar dedim ama nafile. Berbat ötesi bişey. Senaryo, oyunculuklar filan çok kötü. Alec Badwin, Dany Glover filan masabaşı iş yapmışlar resmen var yok belli değiller. Bi de ikincisi çekecekler gibi aman diyim...
Kod Adı: Londra (2016) - London Has Fallen
Çoğu yeri abartılı sahnelerle dolu olsa da aksiyon sahneleri ile tatminkardı. Aşırı milliyetçilik vurgusu da abartılı idi. 10/6
13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi - 13 Saat: Bingazi'nin Gizli Askerleri
Süresi çok uzun olmasına rağmen etkileyici bir film olmuş. İlk 1 saat daha kısa tutulabilirdi. Daha sonraki bölümdeki çatışma sahneleri, diyaloglar, dram, aksiyon, işleyiş oyunculuklar etkileyici idi. Savaşın kötü...
Valla 2. Dünya'da vardır belki ama 1. Dünya'da öldü gibi. Tabi bizim veled geçmişe önerse ayrı. Tabi bide bu Zoom ondan daha hızlı nasıl geçmişe dönmüyor o ayrı tabi.
Triple 9 - Kod 999
Kötü polis - İyi polis senaryosunu biraz farklı işlemişler. Filmin atmosferi, oyunculukları ve müzikleri iyiydi. Ama bazı yerler de konu geçişlerinde hızlı atlamalar olduğundan kopukluklar vardı. 10/7
Ride Along 2 - Zor Biraderler 2
İlk bölümü ile aynı kalitede, komedi dozu normal seviye bir polisiye. Bazı sahneler iyi ve eğlenceli. İzleyen pişman olmaz. 10/6
The Accidental Detective - Zoraki Dedektif
Kore yapımı polisiye, birazda Shelock Holmes vari bi film çekmeye çalışmışlar ama olmuş diyemem. Senaryo çok güçlü değil. Cinayetleri ve sonu çok aceleye getirilmiş. Espriler vasat düzeyde. 10/6
Assassination - Suikastçı
Admiralden sonra bir ülkenin daha bağımsızlığını kazanırken yaşadığı zorlukları anlatan bir film daha. İlk 30-40 dk'ına kadar filmde ne olduğunu anca anlıyorsunuz. Film ikinci yarıda daha seyir zevki yüksek bi hale geliyor. Mekanlar ve o eski atmosfer iyi yapılmış...
Admiral - Michiel de Ruyter
Hollanda tarihi ve Michiel de Ruyter hakkında iyi bilgi sahibi oluyorsunuz. Adamlar hem tarihlerini öğretiyorlar hem de kahramanlarını çok iyi övüyorlar. Günümüzde yaşayan halkına da birlik ve beraberliklerinin ne kadar zor kazanıldığını çok iyi anlatıyorlar...
Black Mass - Kara Düzen
Jonny Deep nasıl bir karaktere bürünmüş böyle, tek kelime ile müthiş. Adam komedi, dram, gerilim herşeyin hakkını veriyor. Konu bazı yerlerde ağırda işliyor, aksiyonla filmi zenginleştirseler daha iyi olurmuş. Mekanlar ve ortam çok iyi yansıtılmış. 10/6,5
El desconocido - Bilinmeyen Numara
Bence sıradan bir film. Başrol oyuncusu dışında rolünü iyi yapan yok. Başı sonu belli, olayın bu kadar uzaması saçma, bitişi çok mantıklı değildi, çok fazla tutarsızlık vardı. 10/5
Tom Clancy's the Division: Agent Origins
Bir bilgisayar oyunu için hazırlanan kısa bir film ya da oyun özeti. Tahminim bunu giriş, gelişme ve sonucu da olan tam bi film yaparlar. Yoksa bu haliyle oyun için veya değil çok kısa olmuş. 10/6
Exodus: Gods and Kings - Göç: Tanrılar ve Krallar
Sinemacılık açısından oyunculuklar, mekanlar, atmosfer konu iyi yansıtılmış. İki buçuk saat biraz uzun gibi görünsede konusu itibari ile daha kısa olmazdı diye düşünüyorum.10/8
Bajirao Mastani
Çok güzeldi. Bir film düşünün dram, aşk, savaş, bilgelik, aksiyon, tarih, dinlerin kardeşliği herşey içinde var ve güzel işlenmiş. Savaş sahneleri abartılmamış. Film çok güzel mesajlar barındırıyor. 10/8
La migliore offerta - En İyi Teklif
Filmin ilginç bir senaryosu var. Oyunculuklar çok iyi. Çok ağır aksak gidiyor gibi görünsede bu senaryo bu şekilde gider zaten. 40'ndan sonra azanı teneşir paklarmış :) 10/7.5
Çok farklı bir film. Aldığı ödülü hakediyor. Bazı yerlerde hakikaten geriyor. Nadir Sarıbacak müthiş oynamış. Sonu biraz hayalperest, fantastik olmuş, iyi bağlanamamış. Ayrıca günümüzede iyi mesajlar vermiş. 10/8
The 33
Şili'deki maden kazasından kurtulan 33 madencinin hikayesi. Film sade ve o zaman diliminde yaşananları bir nebze de olsa size yansıtıyor. Mutlulukları ve üzüntülerini sizde yaşıyorsunuz. Filmin tek eksiği işin bürokrasi kısmı bence o kısımlar çok iyi yansıtılamamış, zayif kalmış. Maden...
Daddy's Home - Babalar Savaşıyor
Ben çok beğendim. Abartılı olmadan belli bir komedi seviyesi ile devam ediyor. Hatta bitiş kısmını çok iyi yapmışlar. Oyunculuklarda çok iyidi. 10/7
Deadpool
Çok farklı bir film olmuş. Esrpileri ve aksiyonu bol bir film. İnce espriler yapılmış. Flashbacklerle geçmişi daha iyi bağlayabilirlerdi. Flashbackler bazen koparır gibi oldu ama sonradan tekrar filme bağladı. Filmde mutasyon işinin arkadında asıl kim var o havada kalmış. Sanırım 2...
Bizans Oyunları
Tolgahan Sayışman ve kraliçe rolünü oynayanlar daha film çevirmesinler lütfen. Resmen berbat bir oyunculuk var.Gürkan Uygun u çıkar zaten kimse gitmez. Bikaç güzel espri dışında bişey yok. Çok zorlama bi film. 10/4
The Flash 2. Sezon 16. Bölüm
Bölüm 16'da verilen mesaj şu herhalde. "Tecrübe, hayatta yediğin kazıkların bileşkesidir yeğen". Zoom ile ilgili bazı şeyleri keşfettikten sonra çıtayı hiç düşürmemeliler bu saatten sonra.
The Night Manager - Gece Müdürü
1. Sezon 5-6. bölümler. İkisi birden nete düştü ve mini dizimiz filan yaptı.
Son iki bölüm çok iyiydi ve uzatmadan tadında bırakmışlar. 5. Bölüm Türkiye'de geçiyor. Finalde başladığı yerde bitirmişler, iyi bağlamışlar. Fena dizi değilmiş, puanımı da 8,0 yükselttim.
11.22.63 (Mini Dizi)
1, 2, 3, 4 ve 5. bölümleri bir günde bitirdim. İlk iki bölüm 120 dk kadar diğerleri 45-50 dk. İşkm bölümde neden, nasıl sorusunu çokça soruyoruz. Dizi sonunda belki cevaplarını alırız. Çok ilginç başlıyor ve 5. bölüme kadar gayet sürükleyici. 5'te biraz daha dram katılıyor...
The Corpse of Anna Fritz - Ölüm ve Ötesi
Hani mağazalarda 19.90 dan başlayan fiyatlarla diye afiş asıp tüketiciyi mağazaya çerkerler de arağını bulamazsınız, bu da öyle bir film. Film film afişi, fragmanı ile izleyiciye bence tuzak kuruyor. Yoksa "Peh çok da bi numarası yokmuş" diyeceğiniz bir...
The Night Manager - Gece Müdürü
1. Sezon 1-2-3-4. bölümler (Merak edip hepsini toplu izledim)
1. bölümünden 4. bölüme kadar gerilim ve konu aynı dozajda devam ediyor. Öyle aksiyon sahneleri beklemeyin ama gizemi, konusu ve oyunculukları ile ilk 4 bölümü izletiyor. İleride diziyi nasıl...
Point Break - Kırılma Noktası
Aksiyon çok iyi , mekanlar süper, oyuncu tipleri iyi seçilmiş. Ancak senaryoda kopukluklar var. Genç FBI ajanı bu role tip olarak otursada oyunculuk olarak bence yeterli değildi. 10/6
Samurai Ayothaya
Bu bir Samuray filmi değil öncelikle onu belirteyim. Daha doğrusu onu kurtaran Ayathoya kabilesinin öğretileri ve dövüş sanatları ile kendini tekrar gelişriren bir Samuray'ın hikayesi. Ayathoya kabilesinin erkekleri ve dövüş(savaş) teknikleri harika. Japon Samurayları yerin...
Spotlight
Oscar'da ödül almasına şaşmamlı. Ne kadar gerçek bir olaya dayansa da hakikaten cesurca hazırlanmış bir senaryo. Konunun yayılışı ve işlenişi usta işi. Oyunculuklar mükemmel. Mekanlar, ortam harika yansıtılmış. İnsan keşke bizde de böyle gazeteciler olsa diyor içinden. Türkçe...
Görünmez çocuk - Il ragazzo invisibile
Gençlerle birlikte azda olsa yetişkinlere de hitap eden bir film. Ama film çok soğuk geldi bana bişekilde tatmin etmiyor. Türkçe dublajından belki. Komediyi başaramamışlar. Konunun ilerleyişi ve bağlantılar fena değil. Öyle efektleri 9 dalda ödül alacak...
Gods of Egypt - Mısır'ın Tanrıları
Set karakterini Gerard Butler çok iyi oynamış, ama Horus karakteri bence Nikolaj Coster-Waldau'ya gitmemiş ya da çok iyi oynayamamış. Film neredeyse full görsel efekt ve başarılı. Ne kadar fantastik olursa olsun, kurgu daha iyi yapılsa efsane bir film...
Solace
Olağanüstü güçleri olan biri katil (Tabi ilginç bi katil), diğeri eski Fbı dedektifinin birbirleri ile olan mücadelesi. Konusunun farklılığı, işleyişi, kurgusu,akiyonu, sürükleyiciliği ve oyunculuklar hoşuma gitti. İzleyicide sürekli bir merak bırakıyor ve filmden kopmuyorsun. 10/8
Battle for Sevastopol - Sivastopol için Savaş
Savaş, dram, tarih, aşk, aksiyon daha ne olsun. Biraz da Rus milliyetçiliği.Hepsi kararında işlenmiş. Senaryo kurgu beğendim. Oyunculuklar harika. 2. dünya savaşı ortamı iyi hazırlanmış. Mekanlar çok iyi. "Kapıdaki Düşman" kadar olmasa da Ruslar çok...
Helicopter Mom - Helikopter Anne
Sakın imdb puanına aldanmayın. Zorlasan 5 puan alır. Komedi yapmaya çalışmışlar ama olmamış. Ortalama altı bir gençlik filmi. Anne oğul ilişkisi. 10/5
The Survivalist
O dünya o hale nasıl gelmişse artık. Ortalama bir hayatta kalma mücadelesi. Konu olarak elbet farkındalık yaratmış.
Yeni sistemde spoüler nasıl konuluyor anlamadım. O yüzden spoileri açık gri renkte verdim.
#Spoiler Butonu - Video ekleme butonunun hemen yanındaki buton...
Türkiye çok yanlış iç ve dış politika izliyor. İzlenen yanlış çözüm süreci(iç pollitika) ve Suriye politikası(dış politika) ülkeyi mahvetti.
Çözüm süreci boyunca eli kanlı örgüt maalesef silah yığınağı yaptı ve son yılların en büyük örgütlenmesini gerçekleştirdi. Ve biz bunu bile bile seyrettik...
Öncelikle terörü lanetliyorum. Ölen vatandaşlarımıza rahmet, yaralılara acil şifa diliyorum.
Devlet hep birşeyleri gizlemek derdinde. Önce 5 ölü, sonra 18, daha sonra 28 ölü var denildi. Daha da fazla olmaz inşallah.
Sosyal medyada bu haberler daha önce yayınlanacağı için engelleniyor. Halktan...
Bugün ayıptır söylemesi, bir Avm de "HD İskender" denen bir yerde ailece döner yiyelim dedik. Dışarıda büyük bir afişte döner 15.90 TL yazıyor, tabi bunda sorun yok fiyat gayet normal.
İçeri girdim oturdum masalarda fiyat gösteren detyalı bir broşür filanda yok koymuyorlar, siparişi de verdim...
Secret in Their Eyes - Gizemli Gerçek
2009 yapımı orjinali varmış seyretmedim. Film durağan geçsede sürükleyici. Sonu etkileyici ve süpriz bitiyor. Oyunculuklar iyi. 10/6
Scouts guide to the zombie apocalypse - İzciler Zombilere Karşı
Klasik ergen dizisi öyle ahım şahım komik bi yeride yok. Absürt komedi. Tavsiye etmem 10/5
The widwife - Kätilö - (Ebe)
Bir Fillandiya filmi. Savaşın karanlık ve kötü yüzünü gösteren, dram, romantizm az da olsa savaş içeren bir film. Öyle savaş ve aksiyon çok beklemeyin. Oyunculuklar fena değil, biraz ağır ilerliyor. Almanların yaptıkları ile onlardan yine nefret ettiriyor. 10/6.5
Jeziorak
İçinde suç, dram, gizem barındıran bir Polonya polisiye filmi. Filmin konusu biraz karışık, olayları çözmek geçmişe dönük ipuçları ile filme gizem katmaya çalışmışlar ancak olaylarla hiç alakası yok nerdeyse. Olayları çözmede daha da kafa karışıklığına neden olmuş. Oyunculuklar ve...
Spectre
Film en sonuna kadar gizemini koruyor. Birebir benzer demesek de farklı filmve dizilerde benzeyen konular mevcut. Film sonuna kadar işlenişte fena değildi. Sonu hariç ben beğendim. 10/6,5
Baahubali: The Beginning
Baştan sıkıcı başlıyor. Bu herif mi bahubali derken filmin ortalarından itibaren hikaye anlatılmaya başlayınca sonradan sıkmıyor. Olaylar, kişiler yerine oturuyor. Film fantastik bir film. Abartılar mevcut ancak savaş sahneleri, görseller çok iyi. Ve son etkileyici...
The Intern - Stajyer
Sımsıcak bir aile filmi. Aynı zamanda içinde kişisel gelişim, arkadaşlık, hoşgörü, sevgi , saygı vs herşey var. Gençlerin her zaman tecrübeli insanlara ihtiyacı var. Robert De Niro nun oyunculuğu takdire şayan ama Hathaway inde hakkını vermek lazım. 2 saat boyunca...
Burnt - Çok Pişmiş
Senaryo , oyunculuklar çok iyiydi. Böyle yemekli, şefli filmlerde konu aynı gibi görünsede ufak dokunuşlar ve oyunculuklar farkı belirliyor. Sıkılmadan izledim. 10/6.5
The Flash 2. Sezon 10. Bölüm
Çok heyecanlı bir bölüm değildi. Sonraki bölüme saklamışlar herşeyi. Zoom'la ilgili meraklarda giderilmiş oldu böylece. :D
The Last Witch Hunter - Son Cadı Avcısı
Konusu, kurgusu farklı ve güzel bir cadı filmi olmuş. Aksiyon baştan sona kadar neredeyse durmuyor. Belirli bir yere kadar film gizemini ve sürükleyiciğiliğini koruyor. En sonunda ufak da olsa bir ters köşe yapıyor ve fazla fantastik bitiyor. Efektleri ve...
In Bruges - Bruj'da
Aldığı puan bence abartılı. Aksiyon yok gibi. Kovalamacalar mantksız, komedi mi, ciddi mi, absürt mü, dram mı, gerilim mi, aksiyoner mi, suç mu yoksa kent tanıtımı mı ne olduğu tam belli olmamış. Belki beklenti mi yüksek tuttuğumdandır ama ben beğenmedim. 10/5.5
Bad Asses on the Bayou - Ağır Abiler 3
Film desen film değil, eğlence desen eğlenceli değil. Her yönü ile saçmalıklarla dolu bir film. Hele hele son final sahnesi. 10/4
Sherlock 4. Sezon Özel Bölüm - The Abominable Bride (Korkunç Gelin)
4. Sezon Özel The Abominable Bride, çok fazla ütopik olmuş. Eski Sherlock bölümlerini mumla arattı. Heyecan yok, gizem var gibi görünsede sonuç tatmin etmiyor. 1.30 dk lık senaryoyu harcadıkları emeği daha iyi şekilde...
Galatasaray Futbol A Takımının başarılı file bekçisi Nando Muslera, kız arkadaşı Patricia Callero'yla hayatını birleştirdi.
Uruguay'ın başkenti Montevideo'da düzenlenen resmi nikaha çiftin yakınları katılırken oyuncumuzu giyim sponsorumuz Hugo Boss giydirdi.
Nando ve Patrica, 3 Ocak Pazar...
Aslında çok fazla milliyetçilik yapmamışlar. Uluslarası ilişkilere dikkat çekip, tüm Dünya'nın bir insan için bile birlik olabileceği mesajı verilmiş. Aynı zamanda sanki Rusya'ya artık benim için ikinci güçlü ülke Çin mesajı verilmiş :D
The Martian - Marslı
Müthiş bir hayatta kalma mücadelesi. Adamlar 10 numara film yapmış. Gravity ile The Martian'ı karşılaştırmak ayıptır yahu. Interstellar ile bu zaten çok farklı filmler. Mantık hatası yok kadar az. Hiç bir sürecinde sıkmıyor. Tamam sonuç belli diyorsunuz ama baştan sona...
Hunting Elephants - Filleri Avlamak
Güzel tatlı bir komedi olmuş. Babası ölmüş, annesi geçim derdinde olan akrabalık ilişkileri sonradan gelişen bir çocuğu hikayesi.Yaşlılar da çocuk da rollerinin hakkını vermiş. Espiriler abartılı olmasa da keyif verici. Herkes beğenmeyebilir ama farklı...
İstanbul Valilisi Vasip Şahip, İstanbul'da yarın okulların tatil edildiğini duyurdu.
Valilik'ten yapılan basın açıklamasında "Meteoroloji Genel Müdürlüğünce yapılan değerlendirmelere göre; İstanbul İlinde devam eden kar yağışının zamanla etkisini sürdüreceği ve aralıklarla artarak devam...
Star Wars: The Force Awaken - Star Wars: Güç Uyanıyor
Filmin çok eski bir mazisi olması nedeniyle yeni nesile de filmin özünü anlatıp, yeni çekilecek film serisinin de yeni jenerasyon için alt yapısı hazırlanmış. Ben öyle aman aman bi senaryo görmedim aslında. Müthiş görsel efektler eşiliğinde...
Hocam bende bi hevesle başladım ancak. Dizi ulusal bir proje olduğu için çok övülüyor ama gerek senaryo, gerek oyunculuklar artık sarmıyor. Çatışma sahneleri filan bence hiç tatminkar değil. En güzel yeri tarihi çarpıtmıyor. Olgulara bağlı kalarak devam ediyor. İki güzel sözle dizi yürümezki...
Bridge of Spies - Casuslar Köprüsü
Spielberg yönetmenliğini, Tom Hanks de oyuncuğuluğunu konuşturmuş. 2 Saat 20 dk sıkılmadan izliyorsunuz. Film gerçek olaylardan yola çıklarak yapılmış. ABD ile Rusya arasında geçen casus oyunlarını güzel yansıtmışlar. Film Abd yapımı olsada Rusyaya el atından...
The Revenant - Diriliş
Film herşeyi ile kendini içine çekip bırakmıyor. Konu zaten başlı başına farkındalık yaratıyor. Mekanlar, atmosfer ve Leanardo nun tek başına mükemmel performans sergilediğini bir film olmuş. Resmen filmi tek başına götürmüş. Gri Kurt filminden beri soğuk mekanı...
Kara Bela
O puanı nasıl almış bu film ya. Vasat Türk komedi filmi. Komik desen komik değil. Her yeri saçmalık dolu. Öyle EMAN EMAN film değil yani 10/5
Sürpriz Damatlar - Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu
Mahsun Kırmızıgül'ün "Hepimizin kardeşiz, bu kavga ne diye" şarkısı tam uyacakmış :) Güzel bir konu seçmişler. Orta halli ama sırıtrmayan hoş bir tebessüm bırakan Fransız ya da filme göre uluslarası, eh işte dedirten, ailece izlenebilecek...
Criminal Activities - Riskli Yatırım
Travolta var diye seyrettim kötü değildir dedim ama berbat bir film. Sonuna kadar sıkıntıdan patlıyorsunuz. Geliyorlar en sonunda ters köşe yapıcam diye anlamsızca saçmalıyorlar. Hiç beğenmedim. Travoltaya yakışmadı 10/4
Düğün Dernek 2 : Sünnet
Önceki filmin altına bence hiç de düşmemiş. Çok iyi güldüren yerleri vardı. Adamlar film üstünde baya emek harcamış.3. filmde inşallah daha iy bir noktaya taşırlar. Yüzük sahnesi çok iyidi. 10/7
https://www.youtube.com/watch?time_continue=41&v=IxI8aPISq8I
Milyonlarca kişi tarafından merakla beklenen Game of Thrones dizisinin yeni sezonundan ilk fragman yayınlandı
Serinin akıbeti en çok merak edilen karakterlerinden Jon Snow'u merkeze alan yeni fragman, eski bölümlerden...
The Flash 2. Sezon 8. Bölüm
Şu ana kadar ki izlediğim en farklı flash bölümü oldu. Çok farklı mistik karakterler, başka diziler vs vs. Ve bir olay ilk defa bitmedi ve diğer bölüme kaldı.
Bence Nato, Abd ve Rusya çoktan anlaşmış. Bu olay her türlü bize patlar gibi. Bide üstüne yeni mülteci sorunumuz da olacak.
Suriye haritası yeniden çizilecek ve biz abuk subuk mülteci, terör, dış siyasi kriz, ekonomi gibi sorunlarla boğuşacağız gibi duruyor.
Kung Fu Jungle
İlginç bir konusu olan abartısız ama iyi dövüş sahneleri barındıran bir film. Ancak sürükleyicilik ve olayları çözme birbirine bağlama yetersiz kalmış iyi bağlayamamışlar. 10/6
Top girmemek için debelenmiş ama sonunda girmiş :)
Gollll Hakan Balta Kasımpaşa 1 : 2 Galatasaray
- - - Mesaj Güncellendi - - -
Kasımpaşa oynuyor abi yapcak bişey yok
2-2
Gol Burak 1-0 öndeyiz.
- - - Mesaj Güncellendi - - -
Kasımpaşa'nın direkten dönen top sanki içeri düşmüş gibi.
- - - Mesaj Güncellendi - - -
Aha yedik 1-1 Gol hakan Kasımpaşa