Şirket Giderlerini Düşürme

Bu konuyu okuyanlar

Burak Çelebi

Öğrenci
Katılım
29 Mayıs 2017
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Merhaba arkadaşlar,

Hayırlısı ile ajansımızı açtık. Mecidiyeköy'de küçük bir ofisimiz var. 3 kişilik bir ekibiz.

Tecrübeli olan arkadaşlara bir kaç sorum olacak:
  1. Ofisin giderlerini en başından sıkı tutmak istiyoruz. Daha ucuza akaryakıt, elektrik vs kullanmalıyız. Tedarikçi anlaşmaları için önereceğiniz bir yol var mı?
  2. Muhasebe için hangi programı tavsiye edersiniz?
  3. Bir de e-ticaret sitesi projemiz var. Hangi kargo şirketi ile anlaşmalıyız (mümkünse en ucuzu)?
Şimdiden teşekkür ederim.
 

Neutral

Müdavim
Katılım
14 Mart 2009
Mesajlar
1,947
Reaksiyon puanı
179
Puanları
63
Yaş
40
İnsanlar iş yeri açar açmaz hemen buraya üye olup şirketleri hakkında bilgi almak için sizden yardım istiyor. Bence tecrübelerinizi az çok yeni ticaret insanlarına söylemelisiniz. @Hakkıalkan

Hakkı Alkan
 

kmurat

Müdavim
Cezalı
Katılım
8 Şubat 2014
Mesajlar
8,488
Çözümler
3
Reaksiyon puanı
3,710
Puanları
113
- Telefon görüşmelerini kısa ve öz tutabilmek için aranızda prova yaparak alıştırma yapın.
- Yakıt tasarrufu için binanın doğru bir şekilde izolasyonunu yaptırın.
- Kargo'yu müşteri ödeyecekse, fiyatı sorun değil. Siz ödeyecekseniz, her şirketten teklif alın.
- Elekrik ve su giderlerini kısmanın yolları, Tasarruflu ancak gereğinden düşük vat kullanmayan ampuller kullanın. Spot kullanmayın, ısı yapıyor ve yazın klimaya gerek dudurur.Pencerelerde işiğı iyi geçiren tül veya benzeri kullanın. Duvarlar açık renk olsun. Su ısıtıcısı küçük boy olsun. Temizlik malzemeleri ve çay kahve gibi şeyler için, otellere ve büyük işletmelere servis/satış yapan toptancı şirketler ile anlaşın.

En radikal tassaruf her zaman personel giderleridir. Az çalışan ile çok çalışanın işini yaptırabilmek. (Temizlik ve büro işlerini, engel olmadığı sürece, kendiniz yapabilirsiniz)
 

kaptaniye

Öğrenci
Katılım
2 Mart 2018
Mesajlar
12
Reaksiyon puanı
1
Puanları
1
Yaş
40
Merhaba arkadaşlar,

Hayırlısı ile ajansımızı açtık. Mecidiyeköy'de küçük bir ofisimiz var. 3 kişilik bir ekibiz.

Tecrübeli olan arkadaşlara bir kaç sorum olacak:
  1. Ofisin giderlerini en başından sıkı tutmak istiyoruz. Daha ucuza akaryakıt, elektrik vs kullanmalıyız. Tedarikçi anlaşmaları için önereceğiniz bir yol var mı?
  2. Muhasebe için hangi programı tavsiye edersiniz?
  3. Bir de e-ticaret sitesi projemiz var. Hangi kargo şirketi ile anlaşmalıyız (mümkünse en ucuzu)?
Şimdiden teşekkür ederim.

kosgeb in genel destek programı kapsamında nitelikli personel desteği var, buna bakabilirsiniz.
 

Dora

Müdavim
Cezalı
Emektar
Katılım
26 Ocak 2018
Mesajlar
5,728
Reaksiyon puanı
9,728
Puanları
113
Yaş
30
Muhasebe için Logo- Son Nokta veya Akınsoft- Wolvox veya daha düşük bütçe isterseniz OctoPlus öneririm. Kargo için mutlaka anlaşma yapın fiyatlar konusunda her desi için fix bir fiyat tablosu belirletin. Genelde en ucuz şirket Sürat olur ama biraz uygun ve kaliteli dersen Yurt İçi önerebilirim. Yaptığım satışta Sürat'e 50 ise Yurtiçi'ne 60 TL öderim ama Sürat 48 saat sonra, Yurtiçi aradıktan kısa süre sonra gelir. Sıkıntı yaşamazsın.

Son Nokta ve OctoPlus kullandığım programlar arayüz ve kullanış açısından rahat. Wolvox daha güncel bir sürüm. E-Ticaret düşünüyorsan entegrasyonu olduğu için önerebilirim. E-Ticaret'i n11 gibi yerlerden ziyade kendi web siteniz üzerinden yapacaksanız SSL, sanal pos vs çok uğraşmanız gerekecek sanırım. Hostinglerde trafikler vs. Bilemiyorum o işi.
 

Son mesajlar

Üst